elämä on epäreilua

Inttikundi

Siis miksi minun pitää aina tyytyä seuraamaan muiden onnea sivusta. Itse en ole koskaan seurustellut (periaatteessa), suurinpiirtein en ole koskaan koskettanut naista ja ikää on justiinsa 20v. Mikä vittu siinä on? Olen normaali kundi, osaan käyttäytyä, en ole ruma, mikä helvetti siinä on ettei kiinnosta! Kyllä kaikenlaiset rentut kiinnostaa ja kaikki muut näköjään paitsi minä. Tässä alkaa vähitellen mielenterveys horjumaan kun ei kelpaa niin millään..KOSKAAN?

17

3099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... tuosta hieman alempaa kolme keskustelua otsikolla

      "Syvästi järkyttynyt..."

      "Miehelle jonka ympäriltä vied ... ja muut mussukat"

      "En voi ymmärtää itseäni..."

      Lue niiden vastaukset huolella. Siellä on timanttisia vihjeitä. Ne kuulostaa kliseiltä, mutta ne toimivat.

    • P. Veli

      Sulla ei vielä ole todellista äärimmäistä huolta lajin säilymisestä.

      • Inttikundi

        ja PIAN huomaan olevani 70 ja samassa tilassa.


      • Inttikundi kirjoitti:

        ja PIAN huomaan olevani 70 ja samassa tilassa.

        ... muuttaa naisia, he ovat semmoisia kuin ovat. Mutta jos tarpeeksi haluat, niin voit muuttaa itseäsi, niin että naisia alkaa kiinnostaa.

        Eli lue ne vinkit mitkä mainitsin!


    • ,,,,,,,,,,

      Ehkä sinulla on jotain muuta mielenkiintoisampaa kiikarissa kuin naiset, jos ei kiinnosta.

      • jopsuli

        HAH, toi oli hyvä!


    • minä vaan

      Olen nyt 29-vuotias nainen. Aloin seurustella elämäni ensimmäisen kerran ollessani 23-vuotias. Sitä ennen en ollut edes halannut ketään miestä.... niin että ei sinulla vielä ole mitään hätää...

    • Äijä24w

      Itse koin ensimmäisen seksikokemukseni ollessani 23. Sitä ennen olin kyllä koskenut naisiin ja suudellut naisia aikaisemminkin mutta vain kaksi kertaa.
      Ennen tätä seksikokemusta itselläni oli ollu todella kivinen ja kuoppainen tie. Eli epäonnistumista epäonnistumisen perään. Oli se yhtä helvettiä kun tiesi, että itsessä ja omassa käytöksessä on jotain vikaa, mutta ei tienny mitä. Kuitenkin kun jaksoi uskoa, että vielä joskus. Ja jaksoi tehdä töitä ja tutkia eri asioita, niin kyllä sitä jossain vaiheessa alkoi naisetkin kiinnostumaan.
      Ensin sain frendiksi muutaman tytön ja huomasin, että oho niiden kanssahan voi jutella vaikka mistä asioista. Sitten sitä luonnollisesti aina välillä tuli juteltua vähän syvempiäkin ja niiistä tuli sitten ihan hyviä frendejä itselleni.
      Seuraavalla kerralla sitten löysin jo jotain vakavampaakin ja tästä syntyi sitten se pienimuotoinen suhde jossa sain naista ensimmäistä kertaa elämässäni.
      Nyt vuosi ensimmäisen suhteen jälkeen olen kokeillu seksiä jo useammankin naisen kanssa. Olen jopa seurustellut kolmisen kuukautta. Tällä hetkellä en seurustele, (enkä toisaalta haluakaan johtuen elämäntilanteestani). Oma suosio on kuitenkin sinkkunaisten keskuudessa tällä hetkellä tarpeeks hyvällä tasolla.
      Mut se on varma, että epätoivo näkyy ja kauas.

      • Nimetön

        Jope yhdyn edellisen viimeiseen lauseeseen. Vaikkei pirteältä ja eloiselta tuntuisi, sitä kannattaa esittää. Itseään säälivää tai säälittävän oloista miestä ei naiset halua. Itseään niskasta kiinni ja menoksi! Rankalta kuulostaa, mutta sitä se on!


      • Naisistakin voi saada AIDSin.


      • juttus
        P.Veli kirjoitti:

        Naisistakin voi saada AIDSin.

        niin typerä se on!


    • että ...

      sun se alote pitää tehdä - muijat on hulluna univormuihin ja rennon päättäväisesti, kohteliiaasti käyttäytyviin kundeihin.
      mä odottelin että se riittävän hyvä tulis kohdalle, no 25 v meni siihen ja sitten löyty, josta sitten peli jatkui edelleen että löytäisi sen jonka kanssa voisi ajatella jakavansa enemmänkin kuin muutaman yön.

      • jeps

        Aika pelimies oot ollu vauvasta lähtien kun jo silloin olet alkanut pelailemaan ja odottelemaan josko löytyisi sopiva bitch itelle. Respect nigga


    • mikki

      Etsit naista vääristä paikoista. Kyllä se oikeakin kohdalle vielä osuu. Eikä ne kaikki parit niin onnellisia ole kuin miltä näyttää.

    • meitä löytyy

      ...sama tilanne, tosin ikää jo 25 vuotta. Viime aikoina on alkanut tuntua, että tähän yksin vaeltamiseen voisi peräti tottua.

    • Ulla-maija.

      Kirjoituksestasi paistaa läpi, että uskot sen olevan muille jotenkin helpompaa.
      No kerronpa: se EI OLE kenellekään helppoa!
      mietipä miten paljon eroja on nykyään!
      Ja itsekin aloin ekan kerran olla minkäänlaisissa läheisemmissä tekemisissä miespuolisten kanssa vasta 24 vuotiaana akkana, että sinähän olet vielä ihan nuorukainen!
      Ja toinen virhe mikä sinulla selvästi on, että odotat itseltäsi liikoja, täydellisyyttä?
      Ovatkohan vanhempasi mahdollisesti sellaisia että vaativat sinulta rankkaa opiskelua, hyvää koulutusta jne? Kaltaisesi miehet valitettavan usein jäävät yksin.
      Lopetat vaatimasta itseltäsi liikoja, alat ajatella elämää rennommin, alkamatta kuitenkaan "rentuksi", siitä se lähtee!

      • m24v

        Hyviä sanoja, mulle taisi käydä vahingossa noin; eli suuret tavoittee elämän suhteen jäi ja aloin elää rennosti tässä päivässä. Nyt kiinnostuneita naisia on jopa useita.=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe