Laitetaans välillä vähän jotain hubaa palstalle.
Elikkästä jokainen tietää nämä ryhmä-x;n mutantit...magneetosta wolverineen ja mitä näitä nyt olikaan? Mutta niillähän on jokaisella jokin epätavallinen kyky. Minkä kyvyn siis haluaisit, jos saisit valita? Ja vain siis yksi. Ja perustelut myös.
Itse haluisin ajatustenlukukyvyn. Siitä ois hyötyä monellatapaa. Eipähän kukaan kusettas ja toisaalta vois suoraan jättää joutavat jutustelut väliin, jos toista ei pätkääkään kiiinnosta. Tietty ei passais paljastaa tätä kykyä.
Mikä mutantti olisit?
51
827
Vastaukset
- Gnuk
Wolverinen ja Jean Greyn poika. Jos ne nyt jossain salaa sellaisen valmiiksi ovat sutaisseet.... :D
- Gnuk
Dissident kirjoitti:
No luulis sen ainakin pärjäävän rähinöissä. Heh..
No sitäkin...
Nää kaks on aina ollut mun suosikkihahmoja. Ulkopuolisia. Gnuk kirjoitti:
No sitäkin...
Nää kaks on aina ollut mun suosikkihahmoja. Ulkopuolisia.Wulvis on ihan jees. Jeanilla oli vähän mt-vaivoja kyllä...
Mutta itse mietin, että liian näkyvää ois olla sellainen turilas.. ja kun hermostus, niin hanskat ois paskana heti..heh..- Gnuk
Dissident kirjoitti:
Wulvis on ihan jees. Jeanilla oli vähän mt-vaivoja kyllä...
Mutta itse mietin, että liian näkyvää ois olla sellainen turilas.. ja kun hermostus, niin hanskat ois paskana heti..heh..Jeanin ei annettu kasvaa sellaiseksi kuin hänet oli luotu. Sellaisilla jutuilla on seurauksensa... :)
Mut heidän poika olis he kaks yhdistettynä. Eli aika badass kun suututetaan... :D Gnuk kirjoitti:
Jeanin ei annettu kasvaa sellaiseksi kuin hänet oli luotu. Sellaisilla jutuilla on seurauksensa... :)
Mut heidän poika olis he kaks yhdistettynä. Eli aika badass kun suututetaan... :DSitten ei todella uskaltas sun biisiketjuun puuttua! Hähä!!!
- Gnuk
Dissident kirjoitti:
Sitten ei todella uskaltas sun biisiketjuun puuttua! Hähä!!!
Ei niihin kannata muutenkaan puuttua, jos diggaa hyvästä musasta. Paskamusalle omat ketjut. Itse vältän niitä, eli en siis ole erityisen riidanhaluinen persoona... :)
Gnuk kirjoitti:
Ei niihin kannata muutenkaan puuttua, jos diggaa hyvästä musasta. Paskamusalle omat ketjut. Itse vältän niitä, eli en siis ole erityisen riidanhaluinen persoona... :)
No kunhan kärjistin vaan. Tiedän hyvin, että musiikki sulle kliinisen tärkeä laji. Ja hyvä niin. Itse olen niin laajamakuinen musiikin suhteen, että montaakaan inhokkia ei löydy. Ehkä oikeastaan kaksi. Yammayamma ja Vartiaisen junat kulkee-biisi. Heh..
No oikeastaan X-men porukasta en haluaisi olla kukaan.
Sen sijaan minua kiehtoo nuorten fantasia-sarjan Piper, Afrotiden tytär, jolla on lumovoimaa. Jotain sellaista haluaisi, vaikka vain Afrotiden puolijumalapoikana.
"Eksynyt sankari
Percy Jackson mainitaan säännöllisesti kirjan aikana.... ... Piper, Afroditen tytär, ja Leo, Hefaistoksen poika, lähtevät vaaralliselle matkalle pelastaakseen Heran ja mahdollisesti myös Percyn."
Jotain tuollaista hölynpölyä tulee luettua sarjakuvasupersankareitten sijaan, kun ei ole täysin aikoiseksi kasvanut. Kirjailija Riordan teoksia siis ei lue pelkästään nuoret vaan lapselliset aikuiset, kuten minä.
Joten Piper McLeanin miespuolinen vastine olisi jostain syystä kiva olla, vaikka en etsikkään mitään loputtomia seksisuhteita ja seikkailuita. Minulle hän on mielenkiintoinen supersankaritar, joka kiehtoo kauneudellaan ja lumovoimallaan.
http://riordan.wikia.com/wiki/Piper_McLeanNo siellä tais olla mysteerio, joka pysty muuntumaan mikskä ihmiseks vaan. Joten sellainen sulle sopis.
Dissident kirjoitti:
No siellä tais olla mysteerio, joka pysty muuntumaan mikskä ihmiseks vaan. Joten sellainen sulle sopis.
Niin mutta se Mysteerio on alunperin naispuolinen. Siksi en halua olla missään nimessä hän. Täällä nyt pystyisi muuttamaan, miksi vain jos haluaisi. Kirjoitustyylistä vain monia huomaa sen, että taitaa olla kyseessä vanha tuttu? Minulla on selvä miehen identiteetti, miksi en voi olla nainen nimeltä Mysteerio.
Nukuin viime yönä jotain 9 tuntia, mutta nyt iski ihmeellinen uupus ruuan jälkeen. Pakko mennä yliopistolla lepäämään, jotta jaksaa olla kello 18 asti opistolla.Dissident kirjoitti:
No siellä tais olla mysteerio, joka pysty muuntumaan mikskä ihmiseks vaan. Joten sellainen sulle sopis.
No tarkemmin ajateltuna haluaisin olla anti-Nietzche eli jonkinlainen Jeesus, ali-ihminen, joka kristityssä moraalissa on kaikkien palvelija ja siten suurin. Hänen moraalinsa on se, että rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseään. Mikäli on uskomista Raamattuun tai Koraaniin Jeesus oli jotain spesiaalia. Ensimmäisen mukaan hän on tie, totuus ja elämä eli Jumalan poika. Jälkimmäisen eli Koraanin mukaan hän on neitseestä syntynyt erikoisihminen, joka puhui heti Marialle eli äidilleen synnyttyään Jumalan sanoja. Molempien uskontojen mukaan hän kukistaa maailmassa pahan. Koraanin mukaan vain hän julistaa Islamia ja kristinuskon mukaan hän tulee takaisin maanpäälle kaikessa loistossaan, sillä hän on osa kolmiosaista Jumalaa: Isä, Poika ja Pyhähenki.
Haluan olla mutanttina ali-ihminen, joka palvelee muita ja Jumalaa. Mielestäni seuraava Nietzche on pahasti hakoteillä. Mitä sanoo toisinajattelija, Dissident, väitteeseen, että haluan olla "mutantti" niin kuin Jeesus ja kaikkien muitten palvelija, ali-ihminen yli-ihmisen ja supersankarin sijaan?
"Nietzsche väitti, että moraali on väline, jonka avulla ihmisyksilöt, ihmisryhmät tai kansat tavoittelevat miltei vaistonvaraisesti arvonantoa, henkistä tai poliittista ylemmyyttä ja vaikutusvaltaa, joskus jopa aineellista etua.
Nietzsche väitti, että länsimainen kristillis-idealistinen moraali saattaa ihmisen ristiriitaan hänen biologisen perusolemuksensa kanssa. Nietzschen mukaan vallassa olevat moraalijärjestelmät tukahduttavat epäyksilöllisyydessään ja tiukassa näennäisjärkevyydessä ihmisen luovuuden.
Nietzsche vaati, että kaikki yksilöt saisivat toteuttaa omaa minuuttaan riippumatta yhteiskunnan normistoista ja ennakkoluuloista. Nietzschen omat moraalifilosofiset mietteet osoittivat pitkälle jalostettua idealismia, mutta osa oli myös ärsyttämiseen tarkoitettua, täydellistä moraalista välinpitämättömyyttä.
Nietzsche piti arvojen kieltämistä (nihilismiä) seurauksena kristillisen uskonnon valtapyrkimyksistä: tällä (ainoalla olemassa olevalla) maailmalla oli arvoa enää vain suhteessa tuonpuoleiseen (jota ei itse asiassa ollut edes olemassa).
Kun tuonpuoleisen arvo nousi arvoon arvaamattomaan, tulos oli arvojen kieltäminen (nihilismi): ei-minkään arvostaminen korkeimpana arvona. Tärkein haaste arvojen kieltämiselle (nihilismille) oli juuri kristinuskon heikentyminen. "
http://etkirja.pp.fi/yli-ihminen.htmlFaith.Hope.Love kirjoitti:
No tarkemmin ajateltuna haluaisin olla anti-Nietzche eli jonkinlainen Jeesus, ali-ihminen, joka kristityssä moraalissa on kaikkien palvelija ja siten suurin. Hänen moraalinsa on se, että rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseään. Mikäli on uskomista Raamattuun tai Koraaniin Jeesus oli jotain spesiaalia. Ensimmäisen mukaan hän on tie, totuus ja elämä eli Jumalan poika. Jälkimmäisen eli Koraanin mukaan hän on neitseestä syntynyt erikoisihminen, joka puhui heti Marialle eli äidilleen synnyttyään Jumalan sanoja. Molempien uskontojen mukaan hän kukistaa maailmassa pahan. Koraanin mukaan vain hän julistaa Islamia ja kristinuskon mukaan hän tulee takaisin maanpäälle kaikessa loistossaan, sillä hän on osa kolmiosaista Jumalaa: Isä, Poika ja Pyhähenki.
Haluan olla mutanttina ali-ihminen, joka palvelee muita ja Jumalaa. Mielestäni seuraava Nietzche on pahasti hakoteillä. Mitä sanoo toisinajattelija, Dissident, väitteeseen, että haluan olla "mutantti" niin kuin Jeesus ja kaikkien muitten palvelija, ali-ihminen yli-ihmisen ja supersankarin sijaan?
"Nietzsche väitti, että moraali on väline, jonka avulla ihmisyksilöt, ihmisryhmät tai kansat tavoittelevat miltei vaistonvaraisesti arvonantoa, henkistä tai poliittista ylemmyyttä ja vaikutusvaltaa, joskus jopa aineellista etua.
Nietzsche väitti, että länsimainen kristillis-idealistinen moraali saattaa ihmisen ristiriitaan hänen biologisen perusolemuksensa kanssa. Nietzschen mukaan vallassa olevat moraalijärjestelmät tukahduttavat epäyksilöllisyydessään ja tiukassa näennäisjärkevyydessä ihmisen luovuuden.
Nietzsche vaati, että kaikki yksilöt saisivat toteuttaa omaa minuuttaan riippumatta yhteiskunnan normistoista ja ennakkoluuloista. Nietzschen omat moraalifilosofiset mietteet osoittivat pitkälle jalostettua idealismia, mutta osa oli myös ärsyttämiseen tarkoitettua, täydellistä moraalista välinpitämättömyyttä.
Nietzsche piti arvojen kieltämistä (nihilismiä) seurauksena kristillisen uskonnon valtapyrkimyksistä: tällä (ainoalla olemassa olevalla) maailmalla oli arvoa enää vain suhteessa tuonpuoleiseen (jota ei itse asiassa ollut edes olemassa).
Kun tuonpuoleisen arvo nousi arvoon arvaamattomaan, tulos oli arvojen kieltäminen (nihilismi): ei-minkään arvostaminen korkeimpana arvona. Tärkein haaste arvojen kieltämiselle (nihilismille) oli juuri kristinuskon heikentyminen. "
http://etkirja.pp.fi/yli-ihminen.htmlJaa... no mikäpäs siinä...
Mie voisin olla se kumimies. :D
Niin. Se on kyllä toisaalta aika näppärä tyyppi. Vois luikahtaa ovien alta ja rakosista. Eikä tarttis nousta sohvalta hakemaan kaukodäädintä. Venyttäs vaan kättä.
Hei. Se itseltään suihinottokin onnistus siltä tyypiltä muuten! Hehe...Dissident kirjoitti:
Niin. Se on kyllä toisaalta aika näppärä tyyppi. Vois luikahtaa ovien alta ja rakosista. Eikä tarttis nousta sohvalta hakemaan kaukodäädintä. Venyttäs vaan kättä.
Hei. Se itseltään suihinottokin onnistus siltä tyypiltä muuten! Hehe...Tai sitten kyrpä vois luikerrella niinkuin käärme jonku naisen jalkoväliin. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Tai sitten kyrpä vois luikerrella niinkuin käärme jonku naisen jalkoväliin. :D
Takaapäin suihin? Joo. Vois olla, että kaikkea kivaa vois kammarinpuolellekin tuosta erikoistaidosta olla hyötyä... mutta mitenkähän stondis? Vai oisko letkuna aina? Haha...
- minäolenjomutantti
Sillä kaikkein kovin kohtalo lukemattomien maailmojen ja tähtien keskellä... on olla ikuisesti yksin.
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aVO6g5K_700b.jpgNiin. Mutantithan vähän kaikki kärsivät siitä, että ovat "outoja". Mutta onkohan kyse vaan mutanteista? Ehkä meillä jokaisella on oma "taakka"? Ehkä sen voi hyödyntääkin?
- Nicitönnä
Rafaello, teen age mutant hero ninja turtles....🙂
Nonnii... åitihän se jo arvata!
Iikka kivi sanoi pienenä tykänneensä näistä. Kun perähikiällä ei vielä näkynyt kolmoskanava, niin mummo nauhoitti Iikalle niitä. Kasetin teksti latisti fanin. Siinä luki: Iikan sammakot... heh..- Nicitönnä
Raphaelia pidetään aggressiivisena, huonotuulisena synkkämielisenä ja kapinallisena. Hän käyttäytyy usein epäsosiaalisesti. Raphael on kuitenkin nelikon teknisesti vahvin ja paras taistelija, mutta usein pilaa kykynsä liiallisella äkkipikaisuudellaan. Hänellä on myös usen riitaa Leonardon kanssa koska molemmat ovat vanhimmat veljekset ja kilpailevat johtajuudesta, ja on hänelle aika ajoittain hieman kateellinen, koska kuvittelee Tikun pitävän häntä suosikkinaan. Hän on myös veljeksistä toiseksi vanhin.
Voimat
Ninjutsu,
olympiatason ketteryys, nopeus ja vahvuus,
terävä-älyinen,
hallitsee kobudōa,
taitava sain käsittelijä. Nicitönnä kirjoitti:
Raphaelia pidetään aggressiivisena, huonotuulisena synkkämielisenä ja kapinallisena. Hän käyttäytyy usein epäsosiaalisesti. Raphael on kuitenkin nelikon teknisesti vahvin ja paras taistelija, mutta usein pilaa kykynsä liiallisella äkkipikaisuudellaan. Hänellä on myös usen riitaa Leonardon kanssa koska molemmat ovat vanhimmat veljekset ja kilpailevat johtajuudesta, ja on hänelle aika ajoittain hieman kateellinen, koska kuvittelee Tikun pitävän häntä suosikkinaan. Hän on myös veljeksistä toiseksi vanhin.
Voimat
Ninjutsu,
olympiatason ketteryys, nopeus ja vahvuus,
terävä-älyinen,
hallitsee kobudōa,
taitava sain käsittelijä.Ahaaaa. Kunnolla perehtynyt aiheeseen. Wow!
- Nicitönnä
Dissident kirjoitti:
Ahaaaa. Kunnolla perehtynyt aiheeseen. Wow!
Tottakai, siinä täytyy olla hippunen totuuttakin, muuten se ei istu. 😋
Nicitönnä kirjoitti:
Tottakai, siinä täytyy olla hippunen totuuttakin, muuten se ei istu. 😋
No itseasiassa toi kyllä sopii sulle ihan just! Nakotitko joka lauantaiaamu katsoa jokaikisen jakson pienempänä?
- Nicitönnä
Dissident kirjoitti:
No itseasiassa toi kyllä sopii sulle ihan just! Nakotitko joka lauantaiaamu katsoa jokaikisen jakson pienempänä?
En ainuttakaan jaksoa katsonut, mutta poikien kanssa hiekkiksella tuli hahmot tutuiksi.
Pojilta siis voi oppia jotain. 😊 Nicitönnä kirjoitti:
En ainuttakaan jaksoa katsonut, mutta poikien kanssa hiekkiksella tuli hahmot tutuiksi.
Pojilta siis voi oppia jotain. 😊No olihan siellä se misukin....siis naikkonen, mikä oli kilppareiden bestis.
Saitko siitä roolin?- Nicitönnä
Tykkään Marvelin elokuvista. On tullut katseltua aikalailla enemmistö leffoista, mutta x-men hahmoista mystikko on coolein. ☺️
- Nicitönnä
Dissident kirjoitti:
No olihan siellä se misukin....siis naikkonen, mikä oli kilppareiden bestis.
Saitko siitä roolin?April O'Neil? En saanu, olin kuunteluoppilaana.
Nicitönnä kirjoitti:
Tykkään Marvelin elokuvista. On tullut katseltua aikalailla enemmistö leffoista, mutta x-men hahmoista mystikko on coolein. ☺️
No se on nätti violettinakin. Aika seksikäs naikkonen. Tosin se stormikin on nätti. Noh...kaikki ne naikkoset siinä. Heh..
Vai ei Aprilliks päässy! Höh!...
No Wolverinehan sitä tietysti haluaisi olla, tyypin paranemiskykyhän takaa käytännössä ikuisen elämän.
Kunhan ei päästä ketään jenkkieverstiä pumppaamaan adamantiumia kehoonsa...viitaten Logan elokuvaan.No katsoin vissiin uusimman wolverine-leffan telkusta. Siinähän proffa ja magneetto oli lyönyt hynttyyt taas yhteen...
Magneettohan pärjää kyllä hyvin Wolvelle???Dissident kirjoitti:
No katsoin vissiin uusimman wolverine-leffan telkusta. Siinähän proffa ja magneetto oli lyönyt hynttyyt taas yhteen...
Magneettohan pärjää kyllä hyvin Wolvelle???On tullut katsottua nuo kaikki leffat, senverran lapsellinen keski ikäinen kun olen.
Ostin hiljattain Discshopista X-men collection dvd boksin, jossa oli kaikki kuusi X-elokuvaa. Hintakaan ei päätä huimannut, alle kaksikymppiä postikuluineen.hullu_ukko kirjoitti:
On tullut katsottua nuo kaikki leffat, senverran lapsellinen keski ikäinen kun olen.
Ostin hiljattain Discshopista X-men collection dvd boksin, jossa oli kaikki kuusi X-elokuvaa. Hintakaan ei päätä huimannut, alle kaksikymppiä postikuluineen.No tuon voisin itsekin tilata. Kyllä mä jaksan töllätä tälläset kaikki.
Hulkki on mun suosikki. Siitä ei oo tainnut tulla kuin yks? Olihan se Avangereissa, mutta ei ollut niin hauska..- Nicitönnä
Dissident kirjoitti:
No tuon voisin itsekin tilata. Kyllä mä jaksan töllätä tälläset kaikki.
Hulkki on mun suosikki. Siitä ei oo tainnut tulla kuin yks? Olihan se Avangereissa, mutta ei ollut niin hauska..Eric Bana oli siinä 2003 tulleessa elokuvassa. The Incredible Hulk tuli 2008. 🙂
Nicitönnä kirjoitti:
Eric Bana oli siinä 2003 tulleessa elokuvassa. The Incredible Hulk tuli 2008. 🙂
Öööö? Menee ohi?
Mutta Avangereissa Hulkki mätti jotain jumalaa nilkasta eestaas kuin lapsi nukkea...nauroin veet silmissä. Se jumalakin oli ihan kypsänä. Hehehee!!!- Nicitönnä
Dissident kirjoitti:
Öööö? Menee ohi?
Mutta Avangereissa Hulkki mätti jotain jumalaa nilkasta eestaas kuin lapsi nukkea...nauroin veet silmissä. Se jumalakin oli ihan kypsänä. Hehehee!!!Niin, että on niitä Hulkkeja muutama. :)
https://fi.wikipedia.org/wiki/The_Incredible_Hulk
Öitä! - Nicitönnä
Nicitönnä kirjoitti:
Niin, että on niitä Hulkkeja muutama. :)
https://fi.wikipedia.org/wiki/The_Incredible_Hulk
Öitä!Höh jäi toinen linkki poies.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hulk_(elokuva)
Näin.. :) Nicitönnä kirjoitti:
Höh jäi toinen linkki poies.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hulk_(elokuva)
Näin.. :)Toista en oo ehkä nähnytkään... vieläköhän jostain löytyis?
Vois valkokankaalle sen laittaa seikkailee..
Niin ja öitä.- Nicitönnä
Dissident kirjoitti:
Toista en oo ehkä nähnytkään... vieläköhän jostain löytyis?
Vois valkokankaalle sen laittaa seikkailee..
Niin ja öitä.Piraattina nyt ainakin löytyy, mutta piratismi on rikos....joten en suosittele.
Tässä suunnittelen elokuviin menoa joku ilta, oiskohan mitään hyvää komediaa tai trilleriä tiedossa? Nicitönnä kirjoitti:
Piraattina nyt ainakin löytyy, mutta piratismi on rikos....joten en suosittele.
Tässä suunnittelen elokuviin menoa joku ilta, oiskohan mitään hyvää komediaa tai trilleriä tiedossa?Joo... No pitää koittaa joskus ehkä haalia jostain...
Guugleta ihmeessä.
Mä taidan tonkia alekoria perjantaina prismasta, jos viikonloppuna vähän jotain äksönii kattelis. Saatan ottaa äijäviikendin seuraavaks viikonlopuks. Nyt tuntuu siltä. On niin hyvä fiilis.
No siis mutantti ku mutantti, bataatti, tomaatti, naatti...Oli nyt mikä oli, kyllä Pocahontaskin voi olla mutantti ja MagGyver. Olen niiden yhdistelmämutantti, ilmastointiteippiä ja linkkuveistä hyvin käyttävä lettipäinen pikku häirikkö, leikkisä otus intiaaninimellä "JuokseeMiehiäKarkuun"-tapaus. Täpärät tilanteet ja monenlaiset liemet ovat tuttuja. Niistä selvitäkseen tarvitaan roppakaupalla epätavallisia kykyjä ja taitoja :)
Siinäpä mutanttia, mutta miksikään kilpikonnaksi en rupea :DOot sä kattonu elokuvaa Kuutamosonaatti? Genre oli suomalainen kauhuelokuva. Aika hitonmoinen traktoriäijä siinä, se teki just tota. Jahtas naikkosia traktorilla ja heitti härskiä vitsiä. Siis se jos mikä oli kylähullu. Mulle tais jäädä trauma, yks katonti riitti...:D, tosi vaikee oli lähestyä omaakaan Valmettia tallissa...
Joo, älä kato sitä kuvaa.misspönttöuuni kirjoitti:
Oot sä kattonu elokuvaa Kuutamosonaatti? Genre oli suomalainen kauhuelokuva. Aika hitonmoinen traktoriäijä siinä, se teki just tota. Jahtas naikkosia traktorilla ja heitti härskiä vitsiä. Siis se jos mikä oli kylähullu. Mulle tais jäädä trauma, yks katonti riitti...:D, tosi vaikee oli lähestyä omaakaan Valmettia tallissa...
Joo, älä kato sitä kuvaa.Myöhäistä! Oon katsonut jo. Mutta karmean amatöörimäistä ajoa! Ei mitään perstuntumaa ollut sillä Massikkaan.
Ja kaksmielisetkin ponnettomia. Pyh...Dissident kirjoitti:
Myöhäistä! Oon katsonut jo. Mutta karmean amatöörimäistä ajoa! Ei mitään perstuntumaa ollut sillä Massikkaan.
Ja kaksmielisetkin ponnettomia. Pyh...Kumpikin oli amatöörimäistä; se ei saanu pers'tuntumaa traktoriin eikä naiseen. Pikkusen liikaa lappia. Massikassa ja ukossa.
Mutta karmee se oli...hyi. Ei helev...suorastaan jäätävää.
Kyllä MagGyverin setä oli kivempi :DDissident kirjoitti:
Myöhäistä! Oon katsonut jo. Mutta karmean amatöörimäistä ajoa! Ei mitään perstuntumaa ollut sillä Massikkaan.
Ja kaksmielisetkin ponnettomia. Pyh...En lähtis sanomaan, että täysin ponnetonta jos munasillaan hyppää naisen auton konepellille...(naurua)
misspönttöuuni kirjoitti:
En lähtis sanomaan, että täysin ponnetonta jos munasillaan hyppää naisen auton konepellille...(naurua)
No ihmemiäs oli ihmemiäs... sai kävytkin räjähtämään.
Ja ponnetonta se juttu...norsutanssin osaa kaikki....kellä taskut kääntyy nurinpäin kollareista...heh...
- Kyborgi-Bicky
Haluisin olla Bicky Royal mies, joka nostelee puntteja kalullaan, kykenee murisemaan oman kalunsa ominaisvärähtelytaajuudella saaden kalunsa tärisemään, hyppää 10 metrin uimahyppytornista tehden kalullaan "helikopteria" jolloin alastulo kestää 10 sekuntia..
jne..
Varmaan jotain erikoiskykyjä jäi puuttumaankin... 😂😂😂Voisin kuvitella, että saa kalullaan käyntiin jyystötrukkinsa tuulettajan propellista!
Pesipelissä lyö "kumuja" kalullaan.
Joitakin tuo miehinen uloke vaan jaksaa kiinnostaa vieläkin... ehkä se on sit kiva...???
- flowersreally
Hope Summers
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433703- 362404
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321955- 191709
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai971499- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko921332