Miksi Bumba kiinni

Mantuliini

Mitä on tapahtunut kun Hulibumba oli taas kerran kiinni viikonloppuna?

26

4920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokuNäistä

      Vesivahinko , lattiaremontti , henkilökunnan virkistysloma, hanojen pesu, työntekijä sairaana,
      tai ei ollenkaan työntekijää.
      Ei sitä ainakaan viranomainen ole sulkenut.

    • Viffish

      Ehkä ovet suljettu lopullisesti häiriöiden takia...onko viranomaiset panneet ovet säppiin...

      • ssssdxxz

        Asunto-osakeyhtio voi häätää asukkaan asunnostaan, mikäli tämä ei huolehdi
        asuntonsa kunnosta lainkaan . (kuten Tampereella kävi)
        Koskeeko kyseinen pykälä myös liikehuoneistoja ?


    • Huhujaliikkuu

      Kuulemma omistaja ollu töissä taas kännissä. Liekkö joku tarkastaja sattunu paikalle.

      • juupasjuupas

        Onko tämä omistaja ongelmakäyttäjä..jos ei selvinpäin voi olla...ilmottiko joku asiakas poliisille?


    • Viffish

      Niinpä tietysti, on kova viinanhimo kun pittää töissä maistella...

      • Inhimillistä

        Ajatteleppa itse, kun Wickyt ja Konjakit ovat koko ajan käden ulottuvilla .
        Siinä sitten katselet päivät pitkät, kun asiakkaat kiskovat viinoja naamaansa , mutta
        itse ei saisi maistaakkaan .
        Ah, kuinka hyvältä se Renault-konjakki tuoksuukaan, mutta sinä et sitä saa
        edes hiukkasen maistaa .
        Ei niin vahvaa luonnetta, etteikö edes joskus repsahtaisi .


      • Vanha..Erkki

        joomutta viisainta olisi pysytellä olut-, tahi lonkerolinjalla !


    • Viffish

      Niin joo, mutta ei kai normi ihminen riskeeraa työtänsä tuommosella käytöksellä...omistaja ei kai välitä mistään mitään...

    • ghjghjrtry

      Aikuset ihmiset loputonta paskaa jauhaa. Bumban omistajat lyö joskus moneksi viikoksi ovet säppiin ja lähtevät espanjaan lomailemaan, ihan joka vuosi tätä tapahtuu.

    • Heeeebip

      Eilen taas oli pimeänä koko paikka, pitelee isäntä kai pakkasta...miten niilä varaa olla kiinni..

    • Huhujaliikkuu

      Jos olis muka joku viikon loma niin varmasti ilmottasivat sosiaalisessa mediassa.
      Jaa miksei kukaan tuuraa? Koska viranomaiset on sulkenu

    • Ääääähh

      On mulla pirun jano, haluan bumbaan juomaan. On mulla kauhea jano, joko on auki? Joko joko joko joko, täh????

      • Malagassa

        Ei ole auki vielä Perjanaina 9.2.
        On ollut kiini jo useamman viikon .
        Malagassa varmaankin, niin sen täytyy olla .


    • Sysin6

      Pieruperse kusihousujen juottola...joutais takahikilään korpeen...

    • janoon

      No kuka tietää onko Bumba auki tänään?

      • OllutJoPariKuukautta

        Ei näyttänyt olevan ja tuskin on auki koko viikonloppuna .


    • huppi

      Kyllä on vissiin sulkeutunu lopullisesti...hyvä vain, rahat säästyy..

      • Humpat

        Onhan se suklaaperseiden baari siinä vähän alempana .


      • BumpaanOnPäästävä

        Se on epäsiveellinen paikka .
        Ei me sinne mennä.


    • jupelis

      Bumba on tehnyt konkurssin...

    • RäkäPoskellasiOnOmasi

      Baarimestarin hermot ovat tehneet konkurssin , kun ei jaksa katsella
      omaa räkäänsä kaljatuopista imeviä punanaamoja .
      Ei teidän takianne kannata ravintolaa auki pitää.

    • Huomenna aukeaa klo 9.00
      facebookissa ilmottivat

      • Klo.9.00

        Upeaa !
        Elämä kannattaa taas.


    • Uullaas

      Ai ilmoittivat?? Kappas kun en löytänyt mainittua ilimoitusta...mielikuvitustako?..

      • Jaha poistivat linkin hulibumban facebook sivulle. Ihme sääntöjä.
        Mut sieltä se pub hulibumba (official) sivulta löytyy


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2956
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      1007
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      739
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      625
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe