Mitä on tapahtunut kun Hulibumba oli taas kerran kiinni viikonloppuna?
Miksi Bumba kiinni
26
4920
Vastaukset
- JokuNäistä
Vesivahinko , lattiaremontti , henkilökunnan virkistysloma, hanojen pesu, työntekijä sairaana,
tai ei ollenkaan työntekijää.
Ei sitä ainakaan viranomainen ole sulkenut. - Viffish
Ehkä ovet suljettu lopullisesti häiriöiden takia...onko viranomaiset panneet ovet säppiin...
- ssssdxxz
Asunto-osakeyhtio voi häätää asukkaan asunnostaan, mikäli tämä ei huolehdi
asuntonsa kunnosta lainkaan . (kuten Tampereella kävi)
Koskeeko kyseinen pykälä myös liikehuoneistoja ?
- Huhujaliikkuu
Kuulemma omistaja ollu töissä taas kännissä. Liekkö joku tarkastaja sattunu paikalle.
- juupasjuupas
Onko tämä omistaja ongelmakäyttäjä..jos ei selvinpäin voi olla...ilmottiko joku asiakas poliisille?
- Viffish
Niinpä tietysti, on kova viinanhimo kun pittää töissä maistella...
- Inhimillistä
Ajatteleppa itse, kun Wickyt ja Konjakit ovat koko ajan käden ulottuvilla .
Siinä sitten katselet päivät pitkät, kun asiakkaat kiskovat viinoja naamaansa , mutta
itse ei saisi maistaakkaan .
Ah, kuinka hyvältä se Renault-konjakki tuoksuukaan, mutta sinä et sitä saa
edes hiukkasen maistaa .
Ei niin vahvaa luonnetta, etteikö edes joskus repsahtaisi . - Vanha..Erkki
joomutta viisainta olisi pysytellä olut-, tahi lonkerolinjalla !
- Viffish
Niin joo, mutta ei kai normi ihminen riskeeraa työtänsä tuommosella käytöksellä...omistaja ei kai välitä mistään mitään...
- ghjghjrtry
Aikuset ihmiset loputonta paskaa jauhaa. Bumban omistajat lyö joskus moneksi viikoksi ovet säppiin ja lähtevät espanjaan lomailemaan, ihan joka vuosi tätä tapahtuu.
- Heeeebip
Eilen taas oli pimeänä koko paikka, pitelee isäntä kai pakkasta...miten niilä varaa olla kiinni..
- Huhujaliikkuu
Jos olis muka joku viikon loma niin varmasti ilmottasivat sosiaalisessa mediassa.
Jaa miksei kukaan tuuraa? Koska viranomaiset on sulkenu - Ääääähh
On mulla pirun jano, haluan bumbaan juomaan. On mulla kauhea jano, joko on auki? Joko joko joko joko, täh????
- Malagassa
Ei ole auki vielä Perjanaina 9.2.
On ollut kiini jo useamman viikon .
Malagassa varmaankin, niin sen täytyy olla .
- Sysin6
Pieruperse kusihousujen juottola...joutais takahikilään korpeen...
- janoon
No kuka tietää onko Bumba auki tänään?
- OllutJoPariKuukautta
Ei näyttänyt olevan ja tuskin on auki koko viikonloppuna .
- huppi
Kyllä on vissiin sulkeutunu lopullisesti...hyvä vain, rahat säästyy..
- Humpat
Onhan se suklaaperseiden baari siinä vähän alempana .
- BumpaanOnPäästävä
Se on epäsiveellinen paikka .
Ei me sinne mennä.
- jupelis
Bumba on tehnyt konkurssin...
- RäkäPoskellasiOnOmasi
Baarimestarin hermot ovat tehneet konkurssin , kun ei jaksa katsella
omaa räkäänsä kaljatuopista imeviä punanaamoja .
Ei teidän takianne kannata ravintolaa auki pitää. Huomenna aukeaa klo 9.00
facebookissa ilmottivat- Klo.9.00
Upeaa !
Elämä kannattaa taas.
- Uullaas
Ai ilmoittivat?? Kappas kun en löytänyt mainittua ilimoitusta...mielikuvitustako?..
Jaha poistivat linkin hulibumban facebook sivulle. Ihme sääntöjä.
Mut sieltä se pub hulibumba (official) sivulta löytyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572956
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!131007- 89998
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95739
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86625- 48585