Miksi Bumba kiinni

Mantuliini

Mitä on tapahtunut kun Hulibumba oli taas kerran kiinni viikonloppuna?

26

4921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokuNäistä

      Vesivahinko , lattiaremontti , henkilökunnan virkistysloma, hanojen pesu, työntekijä sairaana,
      tai ei ollenkaan työntekijää.
      Ei sitä ainakaan viranomainen ole sulkenut.

    • Viffish

      Ehkä ovet suljettu lopullisesti häiriöiden takia...onko viranomaiset panneet ovet säppiin...

      • ssssdxxz

        Asunto-osakeyhtio voi häätää asukkaan asunnostaan, mikäli tämä ei huolehdi
        asuntonsa kunnosta lainkaan . (kuten Tampereella kävi)
        Koskeeko kyseinen pykälä myös liikehuoneistoja ?


    • Huhujaliikkuu

      Kuulemma omistaja ollu töissä taas kännissä. Liekkö joku tarkastaja sattunu paikalle.

      • juupasjuupas

        Onko tämä omistaja ongelmakäyttäjä..jos ei selvinpäin voi olla...ilmottiko joku asiakas poliisille?


    • Viffish

      Niinpä tietysti, on kova viinanhimo kun pittää töissä maistella...

      • Inhimillistä

        Ajatteleppa itse, kun Wickyt ja Konjakit ovat koko ajan käden ulottuvilla .
        Siinä sitten katselet päivät pitkät, kun asiakkaat kiskovat viinoja naamaansa , mutta
        itse ei saisi maistaakkaan .
        Ah, kuinka hyvältä se Renault-konjakki tuoksuukaan, mutta sinä et sitä saa
        edes hiukkasen maistaa .
        Ei niin vahvaa luonnetta, etteikö edes joskus repsahtaisi .


      • Vanha..Erkki

        joomutta viisainta olisi pysytellä olut-, tahi lonkerolinjalla !


    • Viffish

      Niin joo, mutta ei kai normi ihminen riskeeraa työtänsä tuommosella käytöksellä...omistaja ei kai välitä mistään mitään...

    • ghjghjrtry

      Aikuset ihmiset loputonta paskaa jauhaa. Bumban omistajat lyö joskus moneksi viikoksi ovet säppiin ja lähtevät espanjaan lomailemaan, ihan joka vuosi tätä tapahtuu.

    • Heeeebip

      Eilen taas oli pimeänä koko paikka, pitelee isäntä kai pakkasta...miten niilä varaa olla kiinni..

    • Huhujaliikkuu

      Jos olis muka joku viikon loma niin varmasti ilmottasivat sosiaalisessa mediassa.
      Jaa miksei kukaan tuuraa? Koska viranomaiset on sulkenu

    • Ääääähh

      On mulla pirun jano, haluan bumbaan juomaan. On mulla kauhea jano, joko on auki? Joko joko joko joko, täh????

      • Malagassa

        Ei ole auki vielä Perjanaina 9.2.
        On ollut kiini jo useamman viikon .
        Malagassa varmaankin, niin sen täytyy olla .


    • Sysin6

      Pieruperse kusihousujen juottola...joutais takahikilään korpeen...

    • janoon

      No kuka tietää onko Bumba auki tänään?

      • OllutJoPariKuukautta

        Ei näyttänyt olevan ja tuskin on auki koko viikonloppuna .


    • huppi

      Kyllä on vissiin sulkeutunu lopullisesti...hyvä vain, rahat säästyy..

      • Humpat

        Onhan se suklaaperseiden baari siinä vähän alempana .


      • BumpaanOnPäästävä

        Se on epäsiveellinen paikka .
        Ei me sinne mennä.


    • jupelis

      Bumba on tehnyt konkurssin...

    • RäkäPoskellasiOnOmasi

      Baarimestarin hermot ovat tehneet konkurssin , kun ei jaksa katsella
      omaa räkäänsä kaljatuopista imeviä punanaamoja .
      Ei teidän takianne kannata ravintolaa auki pitää.

    • Huomenna aukeaa klo 9.00
      facebookissa ilmottivat

      • Klo.9.00

        Upeaa !
        Elämä kannattaa taas.


    • Uullaas

      Ai ilmoittivat?? Kappas kun en löytänyt mainittua ilimoitusta...mielikuvitustako?..

      • Jaha poistivat linkin hulibumban facebook sivulle. Ihme sääntöjä.
        Mut sieltä se pub hulibumba (official) sivulta löytyy


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe