MOT eilen Huh Huh Muonio

Myrkkytappaa

MOT kertoi eilen asbestihuijauksista. Muonion terveyskeskuksen asbestit imuroitiin tunnissa eikä tarvinu varotoimia tehdä. Imurimies sanoi ettei tartte. Ilmastokanavien ja asbestien imurointi maksoi kuitenkin kymmeniä tuhansia!
Mihinkä toimitettiin Muonion asbestit? Ei kukaan tiedä. Toivottavasti ei tutunkauppana tullu tämä imurimies.

7

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työmies11

Senhän voi kuvitellakkin teistä,sutkia porukkaa.

• Poropeukal0

Täälä ei pikkujutut kiinosta. Mene Enontekiöllee,sielon avoin päätöksentekomalli.

• Kalevimerensininen

Ihmettelen, että onko totta asbestin imurointi ja myös hurja laskutus. Kuulun Porissa erääseen asunto osakeyhtiön hallitukseen, missä merkittävästi keskellä kaupunkia kauppa huoneistoja ja vajaa 100 osakeasuntoa. Kyseessä on ulkoseinä levyt, jotka sisältävät asbestia ja voidaan hyvin halvalla laillisesti pestä ja tehdä vaikka pintamaalaus. Siitä ei aiheudu vahinkoa, ellei asbestia irtoa ja ei ole terveydellistä haittaa. Olen neuvotellut pesemisestä ja maalauksesta, sekä asbestin puhdistus on minimaalinen nähtyyn euro hintaan, mitä ilmoitit. Hyvin monissa rakennuksissa on tuolta 70 vuoden loppupuolelta taaksepäin käytetty myös asbestia. Myös ilmoitan, että vain asiantuntijat joilla on oikeus voivat tutkia löytyykö asbestia ja miten voidaan toimia. Myös purkajalla ja asbestin jäämiseksi täytyy olla sen suorittamiseen pätevyys. Kirjoitukseni on suurpiirteistä, mutta olkaa silmät auki, kun tutkitaan ja korjaukseen ryhdytään. Minäkin olen täysin maalikko asbesti asioissa ja luotan vain luvallisesti toimiviin. Luojan kiitos, ettei asbesti pölyä lähde poistamaan henkilö joka ei ole laillisesti suojautunut.
      Muonion terveyskeskuksen asbestia en tiedä missä on, vaikka olenkin ollut ensimmäinen päätoiminen talouspäällikön virassa, mutta mukana on ollut koko ajan suunnitteluissa kuntayhtymän porukan kanssa.

• Kalevimerensininen

Vielä lisään. Kuuluessani täällä eri hallituksiin ja tehtäviin valittu on useissa asioissa ensin ratkaisujen tekijänä maalikko. Yleensä luottamushenkilöt käyvät hallitusten ja niin edelleen luottamustehtäviin valitut edustajat kursseilla, koska niissä saat juuri ohjausta ja tärkeätä neuvontaa, ettet toimi täysin ratkaisujen tekijöinä maallikkona.

• Kalevimerensininen

Kiitos olet palauttanut asbesti asiasta takaisin kirjoitukseni. Minulla on todella suuri kokemus sivutyönä asbestin käytöstä ja eristyksessä käytössä. Vaikka olin työ ohessa teollisuudessa kaupallinen johto työ. Myös samalla asbestin purkamisesta toistan, noin kolme vuotta ammatissa päätyön ohessa . Useita koulutuksia ja kursseja, mutta asbestin hävittämisissä ja ennen tehtiin erehdyksissä. Eräät nyt asbesti työssä kokemusta mainostavaa AAA. Mainitsen, että erään ammatti työ oli useita vuosia asbesti levyjen leikkaajana. Tämän henkilön oireet ja työt tiesin tarkalleen, eikä ollut ensin hän pitkään aikaan asbesti vaarasta tietoinen. Hän asbesti sairauden tutkimisessa Lapin Keskussairaalassa ja vaarallisuus sairaus todettiin. Siihen sairauteen menehtyi noin 50 vuotiaana. Tämä henkilö oli myös purkanut asbesti jätteitä ja miten hävitetty, eikä aikanaan tiedetty menettelyä.

• Mantelitumake.rön
        Kalevimerensininen kirjoitti:

Kiitos olet palauttanut asbesti asiasta takaisin kirjoitukseni. Minulla on todella suuri kokemus sivutyönä asbestin käytöstä ja eristyksessä käytössä. Vaikka olin työ ohessa teollisuudessa kaupallinen johto työ. Myös samalla asbestin purkamisesta toistan, noin kolme vuotta ammatissa päätyön ohessa . Useita koulutuksia ja kursseja, mutta asbestin hävittämisissä ja ennen tehtiin erehdyksissä. Eräät nyt asbesti työssä kokemusta mainostavaa AAA. Mainitsen, että erään ammatti työ oli useita vuosia asbesti levyjen leikkaajana. Tämän henkilön oireet ja työt tiesin tarkalleen, eikä ollut ensin hän pitkään aikaan asbesti vaarasta tietoinen. Hän asbesti sairauden tutkimisessa Lapin Keskussairaalassa ja vaarallisuus sairaus todettiin. Siihen sairauteen menehtyi noin 50 vuotiaana. Tämä henkilö oli myös purkanut asbesti jätteitä ja miten hävitetty, eikä aikanaan tiedetty menettelyä.

Löytyikö nyt narssu Muoniosta?

• 12233

Onko tämä totta, anna mun kaikki kestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      105
      1001
    Aihe