Kiusaamista vai ihastusta??

Kysynvaaaaann

Siis kertokaapa naiset mitä mieltä olette erään naisen käytökessä baari illan päätteeksi ulkona, kun olimme samassa "ringissä" pihalla ja yhtäkkiä hän sanoi mulle että: "soita meille taksi rillirousku".
Ja sitten katsoin häntä hieman yllätttyneenä ja hän vastasi jotain, että "noo.. älä nyt loukkaannu, on mullakin silmälasit yms."
Ja vielä sit jatkoi, että "rillrousku soittaa meille taksin...bla bla"

Yleensä kyllä naiset kiinnostuu musta baareissa yms. vaikka mulla onkin silmälasit jne. , niin onko tällainen käytös naisilta suoraa tylyä vittuilua vai kiinnostuksen merkki??

4

1304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohdakokojuttu

      Ei minusta kumpaakaan, pelkkä humalapäisen heitto. Jos ois ihastunut niin ei varmaan noin sanois, en ite ainakaan tolleen komentais ja vielä nimittelis päälle ees vitsillä jos oisin kiinnostunut. Mutta en sinuna ottais henkilökohtasestikaan...

    • fgfdgfdgdfgf

      Kuten jo edellinen kirjoittaja totesi niin ei ainakaan ole ihastunut. Kukaan nainen ei kohtelisi ihastustaan noin.
      En itse olisi tekemisissä noin ikävän tyypin kanssa.

    • Kysynvaaaann

      Jep ihme tyyppejä kyllä.

      Mut ärsyttää joutua kännisten ihmisten pahan olon kaatopaikaksi, kun toinen tapaus oli, että yks muuten ihan mukava tuttu nainen baarissa näytti jotenkin ahdistuneelta, joten kysyin että lähteekö savuille ja sit mentiin pihalle.

      Sanoin, että käyn eka nurkan takana kusella ja sit sieltä tullessani aloin sytyttämään ja samalla tää nainen alkaa raivoamaan, että : "Kai sä nyt ees pesit kädet?!? En varmana pistä huulille tota ku oot koskenu noilla sormillas sitä sun tautista ja haisevaa.. blabla... " ja sit sanoin, että oikein on?

      Ja sit raivoaminen loppuu ja hän vähän naureskelee ivallisesti ja rauhottuu.

      Että mitä ihmettä? Miksi mä vedän puoleeni ilkeitä ihmisiä?
      Koska en ole ite ilkeä ts. Vastenmielinen, vaikka en kaikista komein ookkaan, niin ihmettelen!

      • Pano-Eino

        Rillirousku, ime mun käyrää siitintä! Oootko vähän beta-nörtti? NO OOT!!!

        Ps. taisit rillirousku tilata taksin niille muijille..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe