Olenko oikiassa että Kemissä oli Esso jota piti joku Sunnari vuosi oli n. 1955 kun kävin siellä isäni kanssa ?
Huoltamo ja sen pitäjä hukassa
13
1275
Vastaukset
- essoextramotoroil
Jos näet hieman vaivaa niin kyllä löytyy täältä tai Kolumbuksesta. https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=Esso &type=AllFields&limit=20&sort=relevance,id asc
- anjuusa
Kiitos vastauksesta.Yritin tuta linkkiä aukasta mutta kun ei ole tieto taitoa niin ssitä ei tullut mitään, löytyisikö joku avulias Aatu joka sais vastauksen kysymääni :)
- Muistan
Kyllä oli Sunnarin Esso Valtakadun pohjoispäässä.
- anjuusa
Juuri näin minäkin muistan sijainnin. Kun vielä saisin tietää minkä niminen Sunnari sitä piti. Isäni vieraili siellä aina Kemissä käydessä ja nyt vaivaa että kuka Sunnari oli tuo pitäjä.
- Anonyymi
anjuusa kirjoitti:
Juuri näin minäkin muistan sijainnin. Kun vielä saisin tietää minkä niminen Sunnari sitä piti. Isäni vieraili siellä aina Kemissä käydessä ja nyt vaivaa että kuka Sunnari oli tuo pitäjä.
Hei, Veikko Sunnari oli ihan oikein. Esso tosin vaihtoi omistajaa 60-luvun puolen välin paikkeilla Veikon kuoltua
- Olikohan
Taisi olla Veikko.
- anjuusa
Kiitos ! Josko joku tietäisi varman tiedon .Olisin kiinnostunut miten läheistä sukua hän oli isälleni :)
anjuusa kirjoitti:
Kiitos ! Josko joku tietäisi varman tiedon .Olisin kiinnostunut miten läheistä sukua hän oli isälleni :)
Veikko Sunnari piti Esso huoltoasemaa Kemissä 50 -luvulla.Veikko haudattiin n 1965.Olin
mukana hautajaisissa.Anjuusa--voit kysellä lisätietoja mahdollisesta sukulaisuudestasi
terv pohjanmaalta- Anonyymi
masbu2 kirjoitti:
Veikko Sunnari piti Esso huoltoasemaa Kemissä 50 -luvulla.Veikko haudattiin n 1965.Olin
mukana hautajaisissa.Anjuusa--voit kysellä lisätietoja mahdollisesta sukulaisuudestasi
terv pohjanmaaltaIsoisäni on.ikininä en häntä tavavannu, mut essoa pyöritti
- Anonyymi
anjuusa kirjoitti:
Kuka oot?
- Anonyymi
masbu2 kirjoitti:
terv pohjanmaaltaOliko veikolla veljeä?
- Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
Oliko veikolla veljeä?
Oli Toimi Sunnari
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Kuka oot?
Veikko oli isäni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612