Olenko oikiassa että Kemissä oli Esso jota piti joku Sunnari vuosi oli n. 1955 kun kävin siellä isäni kanssa ?
Huoltamo ja sen pitäjä hukassa
11
916
Vastaukset
- essoextramotoroil
Jos näet hieman vaivaa niin kyllä löytyy täältä tai Kolumbuksesta. https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=Esso &type=AllFields&limit=20&sort=relevance,id asc
- anjuusa
Kiitos vastauksesta.Yritin tuta linkkiä aukasta mutta kun ei ole tieto taitoa niin ssitä ei tullut mitään, löytyisikö joku avulias Aatu joka sais vastauksen kysymääni :)
- Muistan
Kyllä oli Sunnarin Esso Valtakadun pohjoispäässä.
- anjuusa
Juuri näin minäkin muistan sijainnin. Kun vielä saisin tietää minkä niminen Sunnari sitä piti. Isäni vieraili siellä aina Kemissä käydessä ja nyt vaivaa että kuka Sunnari oli tuo pitäjä.
- Anonyymi
anjuusa kirjoitti:
Juuri näin minäkin muistan sijainnin. Kun vielä saisin tietää minkä niminen Sunnari sitä piti. Isäni vieraili siellä aina Kemissä käydessä ja nyt vaivaa että kuka Sunnari oli tuo pitäjä.
Hei, Veikko Sunnari oli ihan oikein. Esso tosin vaihtoi omistajaa 60-luvun puolen välin paikkeilla Veikon kuoltua
- Olikohan
Taisi olla Veikko.
- anjuusa
Kiitos ! Josko joku tietäisi varman tiedon .Olisin kiinnostunut miten läheistä sukua hän oli isälleni :)
anjuusa kirjoitti:
Kiitos ! Josko joku tietäisi varman tiedon .Olisin kiinnostunut miten läheistä sukua hän oli isälleni :)
Veikko Sunnari piti Esso huoltoasemaa Kemissä 50 -luvulla.Veikko haudattiin n 1965.Olin
mukana hautajaisissa.Anjuusa--voit kysellä lisätietoja mahdollisesta sukulaisuudestasi
terv pohjanmaalta- Anonyymi
masbu2 kirjoitti:
Veikko Sunnari piti Esso huoltoasemaa Kemissä 50 -luvulla.Veikko haudattiin n 1965.Olin
mukana hautajaisissa.Anjuusa--voit kysellä lisätietoja mahdollisesta sukulaisuudestasi
terv pohjanmaaltaIsoisäni on.ikininä en häntä tavavannu, mut essoa pyöritti
- Anonyymi
anjuusa kirjoitti:
Kuka oot?
- Anonyymi
masbu2 kirjoitti:
terv pohjanmaaltaOliko veikolla veljeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225907Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745102016Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261346Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111253Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861113Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64981
- 65921
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59905Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24904