Olenko oikiassa että Kemissä oli Esso jota piti joku Sunnari vuosi oli n. 1955 kun kävin siellä isäni kanssa ?
Huoltamo ja sen pitäjä hukassa
11
984
Vastaukset
- essoextramotoroil
Jos näet hieman vaivaa niin kyllä löytyy täältä tai Kolumbuksesta. https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=Esso &type=AllFields&limit=20&sort=relevance,id asc
- anjuusa
Kiitos vastauksesta.Yritin tuta linkkiä aukasta mutta kun ei ole tieto taitoa niin ssitä ei tullut mitään, löytyisikö joku avulias Aatu joka sais vastauksen kysymääni :)
- Muistan
Kyllä oli Sunnarin Esso Valtakadun pohjoispäässä.
- anjuusa
Juuri näin minäkin muistan sijainnin. Kun vielä saisin tietää minkä niminen Sunnari sitä piti. Isäni vieraili siellä aina Kemissä käydessä ja nyt vaivaa että kuka Sunnari oli tuo pitäjä.
- Anonyymi
anjuusa kirjoitti:
Juuri näin minäkin muistan sijainnin. Kun vielä saisin tietää minkä niminen Sunnari sitä piti. Isäni vieraili siellä aina Kemissä käydessä ja nyt vaivaa että kuka Sunnari oli tuo pitäjä.
Hei, Veikko Sunnari oli ihan oikein. Esso tosin vaihtoi omistajaa 60-luvun puolen välin paikkeilla Veikon kuoltua
- Olikohan
Taisi olla Veikko.
- anjuusa
Kiitos ! Josko joku tietäisi varman tiedon .Olisin kiinnostunut miten läheistä sukua hän oli isälleni :)
anjuusa kirjoitti:
Kiitos ! Josko joku tietäisi varman tiedon .Olisin kiinnostunut miten läheistä sukua hän oli isälleni :)
Veikko Sunnari piti Esso huoltoasemaa Kemissä 50 -luvulla.Veikko haudattiin n 1965.Olin
mukana hautajaisissa.Anjuusa--voit kysellä lisätietoja mahdollisesta sukulaisuudestasi
terv pohjanmaalta- Anonyymi
masbu2 kirjoitti:
Veikko Sunnari piti Esso huoltoasemaa Kemissä 50 -luvulla.Veikko haudattiin n 1965.Olin
mukana hautajaisissa.Anjuusa--voit kysellä lisätietoja mahdollisesta sukulaisuudestasi
terv pohjanmaaltaIsoisäni on.ikininä en häntä tavavannu, mut essoa pyöritti
- Anonyymi
anjuusa kirjoitti:
Kuka oot?
- Anonyymi
masbu2 kirjoitti:
terv pohjanmaaltaOliko veikolla veljeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6102494Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4141991Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231880JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191486Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641478- 651389
- 1231218
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka221020Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16968- 52896