Kaikki kaunis poissa on

kaikkimennyttäon

ja silloin ei kannata elää.

5

154

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nicitönnä

Tiesitkö, että kaikki kaunis jatkaa elämäänsä ihmisen mielessä ja sydämessä, joka kauneutta ja kauniita muistoja vaalii jatkaen nuo mukanaan omaa elämäänsä.

On tilanteita, ettei mikään vedä vertoja jollekin kauniille ja tärkeälle, joka poissa on. Mutta anna hetki aikaa itsellesi, ehkä näät pian ympärillsi syitä ja kauneutta miksi elää.

• Ainakin.kolmas.kerta

Ei kannatakaan. En minäkään olisi halunnut tänne yli 70 v sitten syntyä. Olisin vielä halunnut levätä. Oli vain tultava, ei siinä omaa mielipidettä kysytty. Toivottavasti enää ei tarvitsisi syntyä tällaiseen maailmaan. Tai maailmahan itsessään on hyvä, Saatanan täyttämät ihmiset vain pahoja. Ja heitä on paljon!

• Kaikki päivät, jotka meille on annettu, ne pitää elää.

• crux

Tosi vaikea keksiä miksi kannattaa elää. Ehkä tottumuksesta voi elellä mutta sen suurempaa syytä en keksi. Elämä on mahdottomuus, umpikuja. Lyhyt vierailu paikassa johon ei välttämättä tunne edes kuuluvansa. Pelkkä maistiainen ikuisuudesta, säälittävä pienoismalli, näytenumero. Kuolemakin on pelkkä loppumuodollisuus sillä ihminen on tehnyt kuolemaa koko elämänsä eikä loppu ole sikäli kovin dramaattinen - samaa turhuuden jatketta elämän kanssa.

• Nicitönnä

Usein ne syyt elää on pienempiä asioita, kun suuruudenhulluudessamme haluamme edes myöntää. :)

Ehkä sinäkin keksit elämästä jotakin positiivista. Eilenkin ilahdutit ainakin mua Bob Dylan linkilläsi, ei ehkä sulle iso asia. Mutta mulle tuli hyvä fiilis siitä, kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      86
      1023
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      228
      830
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      72
      806
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      51
      679
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      62
      627
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      35
      581
    7. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      538
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      47
      529
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      525
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      37
      520
    Aihe