265w on aika wähän 50km.
Polkemistehoa kilpailussa
Vai onko
Miten paljon tavallinen työmatkapyöräilija
Jaksaa Tuottaa tehoa
Lotta lepistö 265w noin tuninin teho
9
1453
Vastaukset
- Fatboy_
Jätän fatbikellä mennen tullen.
- Pomppukeppi
Teho lasketaan w/kg. Joten kun naiset ovat keskimäärin aika lailla miehiä kevyempiä, pienempi wattimäärä ei haittaa niin paljon koska teho painoon nähden on ihan hyvä.
"Miten paljon tavallinen työmatkapyöräilija
Jaksaa Tuottaa tehoa"
Eipä paljoakaan. Tarvitsee kyllä ihan oikeaa treenausta että pääsee reilusti yli 200W tuntitehoon ja silloinkin monella miespuolisella taviksella w/kg teho jää aika heikoksi kun sitä painoa on 80-90 kg verrattuna vaikka jonkun naiskilpapyöräilijän 50 kiloon. Tuon painoisen naisenhan ei tarvitse tuotaa kuin 111 Wattia saavuttaaksen saman nopeuden kuin mihin 90 kg mies pääsee 200 W teholla. Tai itse asiassa ero on vieläkin suurempi kun pienempi nainen aiheuttaa miestä pienemmän ilmanvastuksen joten mies tarvitsee vieläkin enemmän tehoa.
Käytännössä pitää olla varsin hyväkuntoinen ja tosisssaan treenaava mies että pysyy huippuluokan naispyöräilijän perässä. Toki miehet ovat naisia vahvempia joten huippuluokan miespyöräilijä kulkee kovempaa kuin vastaava nainen. - 265vevee
Minua kiinnostaa, mikä aiheuttaa kirjoitusten muuntumisen runomuotoon.
265w kestitehot tunnille on paljon, ei vähän. Lotan painolla se on n. 4,6 w/kg joka on PALJON.
- Pomppukeppi
Juuri niin. 90 kiloinen mies tarvitsee samaan teho-painosuhteeseen tuntitehoksi 414 W!
Aivan! Huipputriathlonistien keskitehot pyörii naisilla 4kg/w ja miehillä 4,5kg/w tuntumassa näin vertailumielessä. Toki Lepistöllä pyöräily on päälaji, eikä tarvitse säästellä voimia pyörän jälkeiseen juoksuun, mutta siitäkin huolimatta tuo on todella kova, ja ennen kaikkea huippu-urheilijan keskiteho.
- poliisikertoo
Tämän jälkeen pyöräilijä otti kassistaan kirveen, nosti sen lyöntiasentoon ja tehoja alkoi löytyä
- norskevitsen
Akku antaa vasin 250 W eli Lotta tuottaa loput
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354280- 1242184
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2151811Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641784- 1791634
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861506- 541364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 601262
- 1191161