Kummaksi lukeudut tai kumpaa kumppanisi on ollut, jos olet nainen?
Millainen on hyvä perse, luonnehdintaa tai kuvia, kiitos. Mitä housukokoa käyttää hyväpeppuinen nainen?
Millaiset on tissimiehestä hyvät tissit? Mikä kuppikoko miellyttää? Minkä malliset ? Kuvia tai luonnehdintoja kiitos.
Peppu- ja tissimiehet
26
732
Vastaukset
- ei.mikään.hyllyvä.pylly
Pinkeän piukka ja tiukka on a-luokan pylly.
- nappulat.lol
60/40 peppumies. C/D-tissit hyvillä nappuloilla saa mut vähän levottomaksi. Myönnän auliisti tämän 'seikan.'
- Teknodonna
Missä mun tissiessee on?
(Syvästi järkyttynyt kirjoittaja)
(Hirn)- Teknodonna
Ei kun se olikin perse-essee.
(Naurua) - nappulat.lol
Ne on liian hyviä ja sentinel villiintyy tai sit modella menee linssit huuruun?
Mieti nyt hei ite!
(Räks) - Teknodonna
nappulat.lol kirjoitti:
Ne on liian hyviä ja sentinel villiintyy tai sit modella menee linssit huuruun?
Mieti nyt hei ite!
(Räks)No voihan perse mitä menoa!
Ja mulla kun oli jopa filosofinen draivi käsillä. Katsos kun ei pidä omasta perseestään kiinni, niin voi kirjoitella.
(Naurua)
Olen Buttman. Zädäm!
- no-arvaa-kumpi-olen
Huonoa persettä ei voi antaa anteeksi eikä huonon neliöperseen kanssa ei voi seurustella, mutta tissit saa olla miltei millaset tahansa, kunhan ei ihan navassa roiku.
- pinkeä.ja.napakka.on.pop
Hyvä pylly ei laardista hylly.
- Peppuonhot
Leveä lantio yhdistettynä kireisiin farkkuihin on nam! Tissit sopusuhtaiset kokoa b ovat namit. Kunhan ovat luonnolliset. Topatut ja silarit yök!
- ainaniissäjotainon
Mitä tarkoitat topatuilla? Olen itse aika pienirintainen nainen, ja olen huomannut, että on TOSI vaikea löytää sellaisia kivannäköisiä rintaliivejä, joissa ei olisi edes kevyttä toppausta - siis sellaista, joka ei tee rinnoista megaisoja, mutta kuitenkin niissä tuppaa melkein aina joku pehmste olemaan. Jopa rintaliivikaupassa ainoastaan urheilurintsikat/urheilutopit saattavat olla täysin ilman toppausta. En itsekään topatuista rinnoista tykkää, mutta on ollut pakko tyytyä siihen, että liiveissä on jokin pehmuste. Ja urheilurintsikat taas eivät muussa käytössä ole kivat paitsi urheillessa - eivätkä edes seksikkäät tai söpöt.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760