kuuluisa haitaristi joka oli kuuleman mukaan siellä viettänyt Ismo Alangon laulun sanojen mukaista taitelijaelämää. Oli saanut kutsumanimen "Kamaniemi"
Karjalan laulumailla vaikutti taannoin
10
334
Vastaukset
- molliduurissa
Tuntematon artisti itselleni,mutta eikös Toni Virtanen todennut että harva vetää ilman nappeja kyseisellä alalla.
- pihlajanmarja73
Oli kyllä tainnut kyseinen rouva sotkeutua muihinkin vyyhteihin mitä paikallisena olen kuullut.
- proffaaiheessa
No haloo nyt! Eihän nyt pilvi ole nyt mikään huume. Tässä maailmassa on kyllä paljon pahempiakin päihteitä mm alkoholi.
- koskenlaskija38
No ainakaan kyseessä ei ole käsittääkseni mikään luonnonystävä mikäli huhupuheet pitävät paikkansa. Syksyllä oli baarissa kaverit retostelleet tekosillaan,ja sen mitä tiedän niin on ollut jollain tavalla osallisena tässä porukassa. Enempää en rupea asiaa tässä kommentoimaan sillä kuten sanoin kyseessä on huhuista jotka tällaisessa pienessa paikassa kiertää aina.
- tähtäimentakaa
Metsästystä harrastavat naiset ovat aina mielestäni olleet seksikkäitä.
- juurakonhulda55
Siis haloo nyt. Ymmärränkö että täällä puolustetaan ihmistä jonka on epäilty olevan laittomuuksissa mukana? Ei kyllä oikein ole kirjoittajilla moraaliset käsitykset kohdillaan.
Itse olen ollut muusikko kymmeniä vuosia ja eipä ole benzoja tai muita tajuntaa laajentavia aineita koskaan tarvinnut käyttää. - panomiestenmies
Siltä saattas haitaria lohketa helposti :D
- vauhdinhurmaaqq
no eiköhän irtoa jos vie piriä mennessään ;)
- drugsdondwork
No Lieksa on tunnettu huumeongelmista ja eihän tuo ole mikään ihme että veri on sinne vetänyt. Naamarinkuvia kun katselin niin kyllä ei näytä niin hirveän puhtoiselta.
- korpijaakko54
Hyvä että edes jostain kansanmuusikosta löytyy sentään selkärankaa. Yleensä sen musiikkialan ihmiset ovan niin maailmaa syleileviä että ja kaikkea pitäisi suojella ja ei ole kosketuspintaa tavallisen ihmisen arkeen. Kyllä pedot ovat suuri ongelma esim P-Karjalassa siinä määrin että vievät koiria ja tuottavat muutenkin ongelmia kotieläimille. Arvostan kyllä vastavirtaan kulkevia ja kyseinen muusikolle täydet pisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1234621Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv702671Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 46896
- 66892
- 21873
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122853Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N68828Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799