kuuluisa haitaristi joka oli kuuleman mukaan siellä viettänyt Ismo Alangon laulun sanojen mukaista taitelijaelämää. Oli saanut kutsumanimen "Kamaniemi"
Karjalan laulumailla vaikutti taannoin
10
314
Vastaukset
- molliduurissa
Tuntematon artisti itselleni,mutta eikös Toni Virtanen todennut että harva vetää ilman nappeja kyseisellä alalla.
- pihlajanmarja73
Oli kyllä tainnut kyseinen rouva sotkeutua muihinkin vyyhteihin mitä paikallisena olen kuullut.
- proffaaiheessa
No haloo nyt! Eihän nyt pilvi ole nyt mikään huume. Tässä maailmassa on kyllä paljon pahempiakin päihteitä mm alkoholi.
- koskenlaskija38
No ainakaan kyseessä ei ole käsittääkseni mikään luonnonystävä mikäli huhupuheet pitävät paikkansa. Syksyllä oli baarissa kaverit retostelleet tekosillaan,ja sen mitä tiedän niin on ollut jollain tavalla osallisena tässä porukassa. Enempää en rupea asiaa tässä kommentoimaan sillä kuten sanoin kyseessä on huhuista jotka tällaisessa pienessa paikassa kiertää aina.
- tähtäimentakaa
Metsästystä harrastavat naiset ovat aina mielestäni olleet seksikkäitä.
- juurakonhulda55
Siis haloo nyt. Ymmärränkö että täällä puolustetaan ihmistä jonka on epäilty olevan laittomuuksissa mukana? Ei kyllä oikein ole kirjoittajilla moraaliset käsitykset kohdillaan.
Itse olen ollut muusikko kymmeniä vuosia ja eipä ole benzoja tai muita tajuntaa laajentavia aineita koskaan tarvinnut käyttää. - panomiestenmies
Siltä saattas haitaria lohketa helposti :D
- vauhdinhurmaaqq
no eiköhän irtoa jos vie piriä mennessään ;)
- drugsdondwork
No Lieksa on tunnettu huumeongelmista ja eihän tuo ole mikään ihme että veri on sinne vetänyt. Naamarinkuvia kun katselin niin kyllä ei näytä niin hirveän puhtoiselta.
- korpijaakko54
Hyvä että edes jostain kansanmuusikosta löytyy sentään selkärankaa. Yleensä sen musiikkialan ihmiset ovan niin maailmaa syleileviä että ja kaikkea pitäisi suojella ja ei ole kosketuspintaa tavallisen ihmisen arkeen. Kyllä pedot ovat suuri ongelma esim P-Karjalassa siinä määrin että vievät koiria ja tuottavat muutenkin ongelmia kotieläimille. Arvostan kyllä vastavirtaan kulkevia ja kyseinen muusikolle täydet pisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.968097Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26785032Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243294- 271683
- 561468
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1091418Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381347Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1671272Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi561031Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si28923