kuuluisa haitaristi joka oli kuuleman mukaan siellä viettänyt Ismo Alangon laulun sanojen mukaista taitelijaelämää. Oli saanut kutsumanimen "Kamaniemi"
Karjalan laulumailla vaikutti taannoin
10
335
Vastaukset
- molliduurissa
Tuntematon artisti itselleni,mutta eikös Toni Virtanen todennut että harva vetää ilman nappeja kyseisellä alalla.
- pihlajanmarja73
Oli kyllä tainnut kyseinen rouva sotkeutua muihinkin vyyhteihin mitä paikallisena olen kuullut.
- proffaaiheessa
No haloo nyt! Eihän nyt pilvi ole nyt mikään huume. Tässä maailmassa on kyllä paljon pahempiakin päihteitä mm alkoholi.
- koskenlaskija38
No ainakaan kyseessä ei ole käsittääkseni mikään luonnonystävä mikäli huhupuheet pitävät paikkansa. Syksyllä oli baarissa kaverit retostelleet tekosillaan,ja sen mitä tiedän niin on ollut jollain tavalla osallisena tässä porukassa. Enempää en rupea asiaa tässä kommentoimaan sillä kuten sanoin kyseessä on huhuista jotka tällaisessa pienessa paikassa kiertää aina.
- tähtäimentakaa
Metsästystä harrastavat naiset ovat aina mielestäni olleet seksikkäitä.
- juurakonhulda55
Siis haloo nyt. Ymmärränkö että täällä puolustetaan ihmistä jonka on epäilty olevan laittomuuksissa mukana? Ei kyllä oikein ole kirjoittajilla moraaliset käsitykset kohdillaan.
Itse olen ollut muusikko kymmeniä vuosia ja eipä ole benzoja tai muita tajuntaa laajentavia aineita koskaan tarvinnut käyttää. - panomiestenmies
Siltä saattas haitaria lohketa helposti :D
- vauhdinhurmaaqq
no eiköhän irtoa jos vie piriä mennessään ;)
- drugsdondwork
No Lieksa on tunnettu huumeongelmista ja eihän tuo ole mikään ihme että veri on sinne vetänyt. Naamarinkuvia kun katselin niin kyllä ei näytä niin hirveän puhtoiselta.
- korpijaakko54
Hyvä että edes jostain kansanmuusikosta löytyy sentään selkärankaa. Yleensä sen musiikkialan ihmiset ovan niin maailmaa syleileviä että ja kaikkea pitäisi suojella ja ei ole kosketuspintaa tavallisen ihmisen arkeen. Kyllä pedot ovat suuri ongelma esim P-Karjalassa siinä määrin että vievät koiria ja tuottavat muutenkin ongelmia kotieläimille. Arvostan kyllä vastavirtaan kulkevia ja kyseinen muusikolle täydet pisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit435329Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4144624Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483849KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1653194Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142536Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212292Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182108Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1512032- 1251950
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241479