kuuluisa haitaristi joka oli kuuleman mukaan siellä viettänyt Ismo Alangon laulun sanojen mukaista taitelijaelämää. Oli saanut kutsumanimen "Kamaniemi"
Karjalan laulumailla vaikutti taannoin
10
211
Vastaukset
- molliduurissa
Tuntematon artisti itselleni,mutta eikös Toni Virtanen todennut että harva vetää ilman nappeja kyseisellä alalla.
- pihlajanmarja73
Oli kyllä tainnut kyseinen rouva sotkeutua muihinkin vyyhteihin mitä paikallisena olen kuullut.
- proffaaiheessa
No haloo nyt! Eihän nyt pilvi ole nyt mikään huume. Tässä maailmassa on kyllä paljon pahempiakin päihteitä mm alkoholi.
- koskenlaskija38
No ainakaan kyseessä ei ole käsittääkseni mikään luonnonystävä mikäli huhupuheet pitävät paikkansa. Syksyllä oli baarissa kaverit retostelleet tekosillaan,ja sen mitä tiedän niin on ollut jollain tavalla osallisena tässä porukassa. Enempää en rupea asiaa tässä kommentoimaan sillä kuten sanoin kyseessä on huhuista jotka tällaisessa pienessa paikassa kiertää aina.
- tähtäimentakaa
Metsästystä harrastavat naiset ovat aina mielestäni olleet seksikkäitä.
- juurakonhulda55
Siis haloo nyt. Ymmärränkö että täällä puolustetaan ihmistä jonka on epäilty olevan laittomuuksissa mukana? Ei kyllä oikein ole kirjoittajilla moraaliset käsitykset kohdillaan.
Itse olen ollut muusikko kymmeniä vuosia ja eipä ole benzoja tai muita tajuntaa laajentavia aineita koskaan tarvinnut käyttää. - panomiestenmies
Siltä saattas haitaria lohketa helposti :D
- vauhdinhurmaaqq
no eiköhän irtoa jos vie piriä mennessään ;)
- drugsdondwork
No Lieksa on tunnettu huumeongelmista ja eihän tuo ole mikään ihme että veri on sinne vetänyt. Naamarinkuvia kun katselin niin kyllä ei näytä niin hirveän puhtoiselta.
- korpijaakko54
Hyvä että edes jostain kansanmuusikosta löytyy sentään selkärankaa. Yleensä sen musiikkialan ihmiset ovan niin maailmaa syleileviä että ja kaikkea pitäisi suojella ja ei ole kosketuspintaa tavallisen ihmisen arkeen. Kyllä pedot ovat suuri ongelma esim P-Karjalassa siinä määrin että vievät koiria ja tuottavat muutenkin ongelmia kotieläimille. Arvostan kyllä vastavirtaan kulkevia ja kyseinen muusikolle täydet pisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399