Kun menitte äänestämään. Nyt ei mikään asia muutu mihinkään suuntaan kun annoitte äänenne koska ne tietää että tuette niitä vaikka ne ei tee mitään kansalaisten hyväksi. Köyhyys ja eriarvoisuus lisääntyy, pakolaisia tulee lisää ja rikkaat maksaa yhä vähemmän veroja. Olisitte voineet tehdä jotain mutta ette tehneet mitään. Perkeleen kapitalismin kannattajat mä vihaan teitä.
Kyllä on suomes tyhmää kansaa
14
248
Vastaukset
- Tindermies-
Olen kyl samaa mieltä että miehet on tyhmiä. Siel hallitukses on pelkkii miehii, sipilä ja lindström etummaisina pilaamassa ihmisten elämän. Rikkaat kapitalismi paskat pitäisi vangita ja lähettää työleirille pohjois-koreaan.
- Kaisanoasaa
Onneksi naisesta ei tullut prsessaa. Olikin vain huonoja vaihtoehtoja joten en äänestänyt ollenkaan.
- vaalitarkkailija
Miten nuo venäjän tulevat vaalit. Jo ei äänestä putinia niin joutuu vankilaan.
- ei-ääni
Ei sille mitään voi että on tyhmä.
- Jees.Jawohl
Näin puhuu kokemuksen ääni.
- Raha-on-kemia
Jees box. Raha on valta. Rahalla saa pillua.
Onko täsä ollu jotku vaalit?
- Viinamies
Revin sen äänestyslapun heti, kun se tuli.
- Kaisanoasaa
Sanoin revin sen äänestyslipun
- Totuus-
Tyhmä töitä tekee. Rikkaat vie rahasi ja rahasi myös kulkeutuu pakolaisille.
- KopKopLassila
Tosin kommentti täällä aikoihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944