Tässä saa nauraa ihan himmeenä.
Suosittelen tissittömille.
(Himmeetä naurua)
Tissit (7)
23
812
Vastaukset
- MustaKorppi2
entäs miestissit (?)
(hillitöntä hekotusta)- Teknodonna
Mjaa
Mun käsittääkseni täällä on sellaisia ihan riittämiin.
(Hihitystä) - rantasuomileijona
Manboobsit paidattomalla,
auringon polttama iho ja leijonakoru
= Suomimies kesällä.
(röhönaurut) - Teknodonna
rantasuomileijona kirjoitti:
Manboobsit paidattomalla,
auringon polttama iho ja leijonakoru
= Suomimies kesällä.
(röhönaurut)Jotain tollasta mä olen tässä sieluni silmillä katsellut.
(Hihitystä)
Jos tällaisia aloituksia tekee, pitää laittaa myös kuvia tisseistä. Tällainen on kuin harhaanjohtava markkinointi...luvataan sellaista mitä ei oikeasti pystytä tarjoamaan.
misspönttöuuni kirjoitti:
Älä luule. Ei tipu.
(kiristää olkaimia entisestään).Sitä paitsi tänä iltana olen ahtautunut neopreenipukuun ja sukelluskamoihin. Tässä ei vilahda mikään. Siinä hengessä mennään.
A.Palstamäki kirjoitti:
Tuollaisen kohdalle sattuessa voisin auttaa ainakin riisuutumisessa.
Noh, siitäs sait nyt.
Mä mietinkin, et ihan kuin ois tuossa salamavalo välähtänyt...
(naurua)Pane pois se kamera.
(kuplivaa kikatusta)
Joo, mut toi puku on oikeasti karsea. Mä lähinnä mietin miehiä, että aiheuttaako sen riisuminen suurempia vammoja kun naisillekin se on työlästä ja puoli nahkaa irti.misspönttöuuni kirjoitti:
Noh, siitäs sait nyt.
Mä mietinkin, et ihan kuin ois tuossa salamavalo välähtänyt...
(naurua)Jos aloituksen otsikossa puhutaan tisseistä, niin kyllä niistä pitäisi laittaa kuvia pyytämättäkin.
Kiitos nyt silti donnalle kuvasta.- Teknodonna
A.Palstamäki kirjoitti:
Jos aloituksen otsikossa puhutaan tisseistä, niin kyllä niistä pitäisi laittaa kuvia pyytämättäkin.
Kiitos nyt silti donnalle kuvasta.Ei mitään
Ilo on ollut molemminpuolista. Teknodonna kirjoitti:
Ei mitään
Ilo on ollut molemminpuolista.Kiva kuulla että sinäkin nautit, se on pääasia.
Voit aina laittaa kuvia palstalle kun haluat molemminpuolista iloittelua.A.Palstamäki kirjoitti:
Jos aloituksen otsikossa puhutaan tisseistä, niin kyllä niistä pitäisi laittaa kuvia pyytämättäkin.
Kiitos nyt silti donnalle kuvasta.Se oli nopee se.
(pärskähdys).A.Palstamäki kirjoitti:
Mitä sitä vatuloimaan.
Näinpä. Hahah.
Nyt hyvää yötä, kaikille tasapuolisesti.misspönttöuuni kirjoitti:
Näinpä. Hahah.
Nyt hyvää yötä, kaikille tasapuolisesti.Öitä sullekin.
Jaha, se kuva näköjään katosi. Kokeillaan sitten tällaista kuvaa johon on saatu vangittua jotain vielä kouriintuntuvampaa.
https://www.google.fi/search?q=jennifer aniston&client=tablet-android-samsung&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiM47WdkP7YAhVMESwKHcjaChkQ_AUIESgB&biw=800&bih=1280#imgdii=A43Gx3t4GN2n7M:&imgrc=NJrorbAoPOJR_M:
Tässä malli on vielä korostetummin esillä.- Teknodonna
Mjaa
Tämähän on tähtianiksen portfolio, josta puuttuu vauvakuvat.
(Naurua)
- kupitnurin
On muuten ihan katsottava lyhytelokuva. Tänään tv2 puoli yhdeksältä.
Varastetut lottotissit.
jestas.. - erotomaanin_muistelmat
Tissit ja niiden ihastuttavat nappulat ovat monelle vakava asia.
Minulle eivät.
Testasin 'oliiviöljy ja nännit' fiktion jälkeen hyvin saippuoituun testihenkilöön nännien pyöritystä takaapäin. Olin otettu siitä, miten hyvältä ja rentouttavalta se tuntui aluksi.
Vain aluksi, sillä lopulta se aiheutti kaaoksen sekä pesuhuoneessa että saunassa. Olen kerran polttanut takapuoleni kiukaassa samoissa merkeissä, joten tavallaan osasin odottaa sitä.
(Burning desire)- Teknodonna
Mjaa-a
Tuo mulle ei juolahtanut edes mieleen, että fiktioni on sovelluskelpoista.
Oikein hauska kuulla.
(Hirn) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa-a
Tuo mulle ei juolahtanut edes mieleen, että fiktioni on sovelluskelpoista.
Oikein hauska kuulla.
(Hirn)Mielestäni purkkikermavaahto naisten välisessä seksissä on se ainoa oikea tapa löytää itsestään ylempiä tasoja.
Tämän jälkeen yksikään leivos ei enää ole leivos, eikä kakunpala kakunpala, vaan jotain aivan muuta.
(Hihitystä)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366