Muistatteko vielä kun tehtiin ennen koulussa sellasta koululehteä kun Likka Paxus. Jätkät kirjotti hyviä panojuttuja ja sit oli yks jäbä kun oli hyvä piirtään. Se piirusti kuvia alastomista muijista ja hyvistä asennoista ett kä kuinka niitä muijia hässitään.
Sit yläluokilla saatiin yks muija valokuviin, riisu ittens nakuks ja levitti ensin reitens ja sitten levitti kans häpyhuulens auki.
Ja se yks jäbä laitto kuvat siihen meidän koululehteen.
Vieläks te muistatte meidän Koululehden?
MEIDÄN KOULULEHTI
lehtelän.jätkä
3
58
Vastaukset
- HihHihih-
Mitähän kiertokoulua Paakkolan poika on käyny? Ja senki varmaan väärinpäin?
- hyvä_lehti
Meitän Johtajaopettaja Ukko Kikkiläine oli vähä ynsee äijä. Kiels meitä myymästä sitä lehtee alaluokkalaisillen. Mut me myytiin vaa ja kun saatiin siitä fyffee niin mentin huoriin.
Saatiin uuta ainneistoo lehteen. - lehteä_tehtiin
Mä muistan kans oikeen hyvin ton meidän koululehden, olin itsekin sitä tekemässä. Kaikista meidän lehden toimittajista tuli hyvin menestyviä Yhteiskuntaa Ylläpitäviä Kansalaisia.
Siinä esimerkkiä nykyajan "syrjäytyneille" kakaroille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862