Kannattaako työtä hakiessa kertoa, että tavoitteena olisi joskus saman alan oma yritys? Vai otetaanko se negatiivisesti, koska aiheuttaa kilpailua ja työntekijä ei välttämättä ole niin pitkäkestoinen?
Kannattaako yrityshaluisuudesta mainita
3
469
Vastaukset
- MainitseIhmeessä
Tottakai kannattaa! Mainitse ehdottomasti, että esim. olet perustamassa kilpailevaa tilitoimistoa! Kannattaa myös mainita, että olet kääntämässä yrityksen omat asiakkaat sinun asiakkaiksesi.
Mainitse pois vaan ehdottomasti. Katsovat, että olet tarpeeksi kilpailukykyinen ja motivoitinut työntekijä, josta pitää kynsin hampain pitää kiinni ja estää työllistymästä kilpaileviin yrityksiin! Olet silloin haluttua työvoimaa! - työtöntyönhakija
Luulen, että olet sarkastinen, mutta tuo loppu voisi osittain varmaan ollakin totta ainakin joissain yrityksissä.
- Firmanpuolesta
Miksi kukaan haluaisi koluttaa sinusta itselleen kilpailijaa?
Työnantajat hakevat työläisiä jotka ovat luotettavia, ahkeria, lojaaleja ja innokkaita “puhaltamaan samaan hiileen” firman hyväksi. Tuollaisita tekijoistä kaikki hyötyvät! Tekijä itse tietenkin eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938