Minulla on työhaastattelu pian mutta 5 päivän kertausharjoituksiin meno loppukuusta. Mitä sanon haastattelussa asiasta ettei töiden saanti vaarannu? Onko harjoituksista pakko sanoa ettei sanomatta jättämisellä ole vaikutusta? Saako työnantajalta nykyään helposti paperin ettei tarvii mennä?
Kertausharjoitukset ja haastattelu
4
272
Vastaukset
- Olet_uhri_ja_LOUKUSSA
olet siis kahden vältettävän loukussa. Toisaalta et halua karenssia etkä mennä töihin, toisaalla et halua missään tapauksessa osallistua maanpuolustuspeijaisiin, mutta haluaisit kuitenkin käyttää sitä perusteena, että et pysty osallistumaan työpaikkahaastatteluun.
Kauhea tilanne!
Suosittelisin kompromissia.
Siihen työpaikkaan et takuulla pääse, koska haistavat työnvieroksuntasi jo kaukaa ja saat varmasti karenssia. Miinanpolkijana olisit luonnon sinulle varaamassa hyödyllisesä tehtävässä. Mene sinne lämpimään telttaan makoilemaan.- Hvghgg
Nimi olet uhri ja loikussa sinulle olisi itselle sopiva lähteä polkemaan miinoja. Tuollaiselle vesipäälle on parempi lähteä pohjoi-koreaan!!
- Jullikkauuuu
Itse asiassa haluan tähän työpaikkaan. Kertausharjoituksista ei niin väliä mutta kieltäytyä niistä ei voi.
- PieniPiruVasempaan
Kertausharjoituksista voi anoa vapautusta.
Toisaalta työnantaja voi pitää kertausharjoitusta hyvänä asiana koska niitä ei järjestetä miinanpolkijoille. En ole koskaan kuullut, että kertausharjoitus olisi vaikuttanut haitallisesti työnsaantiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup272754Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1202652Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua342161Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592043Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4081595- 601123
- 2591049
- 541047
- 151966
- 45938