Edellisiin v 2012 vaaleihin verrattuna Väyrynen menetti 351 412 ääntä. Ei siis ole vaalivoittaja vaan luuseri.
Vastaukset 6
Torvalds asetti vaaliväittelyyn Natoansan. Niinistö osasi sovitusti hiihtää sivulatua. Miinan laukaisivat Väyrynen ja Huhtasaari. Vahvasti vastustamalla Natoa, kansa näki heidät liian Venäjä mielisinä. Isänmaalliset voimat lipesivät Niinistön taakse.
RKP:n erinomaisesti hoidettu poliittinen operaatio, kun Torvalds ja Wallin ovat sopineet erimielisyytensä.- Herätyksen_aika
Keskusta menetti 414 000 ääntä.
Kepu 2012 536 555 ääntä Kepu 2018 122 000 ääntä. - väykkähävisi
Kepua ei ole esitettykään vaalivoittajana niin kuin Väyrynen on.
- mitä_ihmettä_sekoilet
Kyllä nyt matti Vanhanen vaali-iltana vaalituloksen ratkettua ihan itse sanoi ylen toimittajalle haastalleussaettä tämä oli hänen mielestään hyvä tulos.:_))
- faktatpuhuu
Tosiasiassahan Väyrysen prosentti oli nyt 6,2 ja v 2012 17,5 ja silloin Väyrysen jatkuvasti haukkumien keskustalaisten ansiosta sai noin hyvän tuloksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491248Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13985- 93957
- 37658
- 75653
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15409