Minkälainen olet seksissä?
Seksikysymys
62
1153
Vastaukset
- maukka54
Söpis.
- eboru
Kuuma, pimeä ja vähän vaarallinen ;)
- puppelitutteli
Miks mun piti syntyä homoksi.. 😞
- seontyöntö
Ja ruikkaus. Siinä se.
- Teknodonna
Stay up
Fiktiivinen Donna tulee aina paikalle taksilla (Hänellä on jokin taksikompleksi tai pakkomielle). Tämä lisäksi hän on muuten nude, mutta steikkareissa, jotka korostavat hänen pimeitä puoliaan ja ovat suhteettoman epämukavat pitää yllä. Tämän lisäksi Donnalla on mukanaan pullo Taittingeria ja valmiskermavaahtoa.
Ylävartalo on kietoutunut hiusmereen (luonnollsesti laineilevaan ja luonnollisen väriseen). Sitten on vielä kengät, mutta kengillään Donna ei ala brassailemaan, tai voi tulla banni.
(Hihitystä)- Teknodonna
Mjoo
Oikeastaan tällaisessa fuck you -maailmassa on kiva olla hieman fuck me. Oikeastaan Donna on oikein siisti näky pihatielläsi matkalla juuri sinun ovikellollesi olleessaan tässä esittämässäni muodossa ja tilassa.
(Hirn)
- DarkFear-ei-kirj
Riisun housut ja käyn kontalleni.
- varissuo_yusufhassan
mä tykkä!mä tykkä!
- plki
Kestän pitkään, kiihottava nainen saa vähintään 2 tunnin seksihoidon yhteen menoon jos haluaa ja vaikka joka päivä.
Olen perinteisen tyylin miehiä, hiihdossa ja seksissä
Voi mikä kysymys! Eihän tuota voi oikein arvioida, ellei tarkkaile itseään koko ajan ulkoapäin ja silloin ei keskity itse asiaan.
Hah! Tanner tömisee ja aitaa kaatuu.
Nyt nopeasti seuraavaan ketjuun ==> viuh! :)- raudoittaja..typy
Uskon että tömisee ja kaatuu; olethan iso betonipedofiili ;)
raudoittaja..typy kirjoitti:
Uskon että tömisee ja kaatuu; olethan iso betonipedofiili ;)
Sinä taas olet kiusaajatrolli, joka ei ole koskaan tuntenut toisen ihmisen läheisyyttä.
Anna olla jo, älä kiusaa.
Hyvä
- tummahevosmies
Millasia ne tummat hevosmiehet yleensä on? Sie kuulet ja tunnet kitaransoiton.
- Viinamies--
Oon kiihkeä rakastaja. Saan naisen aina laukeamaan.
- On.on
Näinhän se asia just onkin, atm32.
- ilotikku-
Naiset tykkää vibraattoreista ja dildoista, ei tarvi miestä välttämättä. 🕹😊
- Teknodonna
Mjoo
Ootsä kuullu siitä mirristä lentokentällä, jonka puhelin alko soimaan kesken lähtöselvityksen.
Ladyn piti kaivaa se esiin varsin omituisesta ja intiimistä paikasta.
(Naurua)
Tää on hyvä kysymys. Jos yhdellä sanalla pitäisi luonnehtia, niin olen idealisti.
- Teknodonna
Mjaa
Miksi mä en keksinyt tätä? Sorruin sen sijaan kaikenlaiseen paskaan.
(Naurua) Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
Miksi mä en keksinyt tätä? Sorruin sen sijaan kaikenlaiseen paskaan.
(Naurua)Tää kertoo meidän erilaisista tavoistamme hahmottaa maailmaa. Sinä ajattelet alapäälläsi, minä yläpäälläni.
Ihminen voi silti kehittyä.- Teknodonna
A.Palstamäki kirjoitti:
Tää kertoo meidän erilaisista tavoistamme hahmottaa maailmaa. Sinä ajattelet alapäälläsi, minä yläpäälläni.
Ihminen voi silti kehittyä.Mjoo
Hyvä pointti. Tarkoitat varmaan kefalokaudaalista kehitystä itsesi kohdalla ja minulla käänteistä sellaista.
(Hihitystä) Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Hyvä pointti. Tarkoitat varmaan kefalokaudaalista kehitystä itsesi kohdalla ja minulla käänteistä sellaista.
(Hihitystä)Mulle ihan uusi käsite, piti ihan googlettaa. En oikeastaan meinannut tuota, enkä myöskään ihmisen psykoseksuaalista kehitystä.
Puhuin oikeastaan palstaopeista, "nainen on kiimavittunsa vietävissä".
Vaikka marsumainen.
- Pätmänni
Lepakkomainen
Läsnä.
Wwuwuw kirjoitti:
Sun piti sanoa:
Tyydyttävä !Sehän on toivottavasti vastapuolen mielipide. Ja mun tavoite. Mut hyvin on tuolla tullut saavutettua tilanne, että on tullut kiva jatkumo tuossakin lajissa.
Dissident kirjoitti:
Sehän on toivottavasti vastapuolen mielipide. Ja mun tavoite. Mut hyvin on tuolla tullut saavutettua tilanne, että on tullut kiva jatkumo tuossakin lajissa.
Odotetaan hyväksyntää olympiakomitealta...
- Kaisanoasaa
Ei voi tietää vielä koska en ole seksiä harrastanut. Luulen kuitenkin että olen aika hyvä siinä ja otan naisen huomioon.
Jäykkä.
- Nicitönnä
Vaikeasti tyydytettävä. Vaatii ihan oikeeta tunnetta ja tahtotilaa, jotta skulaa. Vastapuolelta oikeeta mielenkiintoa perehtyä minuun.
Hosun ja hutasen on huono. - Gnuk
Heh... vittu mitä kysymyksiä.... :D
Mut tosissaan. Aika hyvä. Joskus.,, :D Hahahah tämmönen kai. :D
Kauhee laulu, mut kuvaa tilannetta hyvin, "sataa lankkua ja kappaleita"
https://www.youtube.com/watch?v=aXih7RvJEi0- EdesUnissa
Mariskaa ei saa kritisoida. Se on mun kotimainen suosikki.
Aiheeseen olisi sopinut tämä paremmin.
https://www.youtube.com/watch?v=-PDyE61l2D4
Haluan olla enemmän subjekti kuin objekti. Sama kyllä pätee moneen muuhunkin tekemiseen kohdallani.
Huono. Jännitän niin ettei homma toimi.
- feminiitti
Lahna. :)
- Anonyymi
Haukion Kala
- imppomies
Kestävä, koska impotentti.
- PerusKurppa45
Hitaasti syttyvä, nopeasti sammuva, nirso, vaativa, kriittinen, perusseksiä, ei mitään sairaita kokeiluja.
- Janispetko
Ihan paska.
- Kinky21v
Alistuja :) en ihan rankimmasta päästä mutta valilijakaan ei oikein iske. Olen avomieheni kanssa saanut keskustelun avoimeksi ja molemmat kokeilevaisia. Hän kylläkin hellempi omiin mieltymyksiini nähden. Ei halua satuttaa liikaa, mutta nautin piiskaamisesta (ei nyt älyttömiä voimia mutta ei myöskään hipsuttelua) odotan niin, että joku kerta minut alistettaisiin kunnolla seksiorjaksi. Palvelemaan miehen haluja. Normaalissa arjessa olemme kyllä aina tasavertaisia. Joskus ehkä sielläkin olisi kiva olla pieniä alistusleikkejä :D
- 7470
Ikiaikainen mottoni: Takuutyö ja uusinnat ilmaisia.
Tosin viime vuosina olen joutunut jatkamaan uusintojen välistä aikaa. - Valkoritari
Pirskahteleva ja viipyilevä, hennon kukkainen.
- kiltinmiehenoikeudet
Kiltti ja kunnollinen. Kysyn luvan joka asiaan, useampaan kertaan.
Aktin jälkeen kuuntelen Coldplaytä ja lyön itseäni naamaan. - SoliterniuM1977
Rehellinen vastaus: En tiedä.
Arvio: Hellä, kosketteleva = liian nössö. Helsingin paras! Näin sanoi kerran eräs jyväskyläläisnainen joll kyllä oli paljon kokemusta :-D
- eppprt
Olit ainut tuttavuus Helsingistä..
eppprt kirjoitti:
Olit ainut tuttavuus Helsingistä..
Heh. En todellakaan. Löysin hänet Tinderistä ja se mitä olen Tinderiä selaillut hän etsii edelleen siellä miehiä panoihin. On naimisissa ja lapsia.
Toki en kuvittele olevani Helsingin paras, mutta tiedän olevani hyvä.
- Nirppanokka1
Savuava, Kolmesti laukeava ...
- Mustarinta
Väsymätön, ennakkoluuloton ja huomioiva.
- Melamake
Isokullinen !!!
Ihan hyvä..
Joka kerta oon lauennu. :D- Unelmakaino
👅🍆👉🍑🎆🐛
- Neitsyt-Setä
Olen varsinainen SEKSIPETO! Siinä teininaisen pillu huutaa hoosiannaa, kun joskus lopulta pääsen laukaisemaan palleista kerralla 47 vuoden paineet tai enemmänkin, jos se eka kerta antaa vielä hyvinkin kauan odottaa itseään.
- Anonyymi
En tiedä varmaksi, kun en ole koskaan sillä tavalla itseni kanssa harrastanut (en osaa kahdentua). Vaan toinen osapuoli on aina ollut ilmeisen tyytyväinen, joten en kai sitten ole huonoimmasta päästä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965