Raivostun töissä

Raivoromahdus

Tähän asti työpaikkani ovat olleet hyviä, johtajuus hyvää ja työkaverit mukavia. Nyt olen kaksi vuotta ollut paikassa, joka saa minut raivon partaalle. Ennen niin fiksusti, rauhallisesti ja iloisesti käyttäytyvä ja työnsä täydellä tarkkuudella ja huolella tekevä työntekijä, minut, on pilattu täysin. Olen iloton, tympeä, ja olen jopa raivonnut pomolleni muutamaan otteeseen. Työt eivät kiinnosta, ja olen usein sairaslomalla, koska miksi helvetissä minua kiinnostais, kun ei kerran pomoakaan kiinnosta tehdä töitään ja olla kunnolla!

Tänään kiehun niin vahvasti yli, että olin hajottaa tietokoneeni. Ehkä siksi, kun en päässyt työpaikkaan, johon olin haastattelussa, ja joudun taas kohtaamaan sen totuuden, että tässä paskassa sitä taas istutaan ties kuinka kauan.

Jos olisin vain saanut jostakin vakipaikan, mutta ei, määräaikaisuuksia vain on tullut, koska työtä ei ole ollut enempää tarjota. Hukkaan ovat mennet lahjani ja motivaationi. Huonommatkin pääsevät vakitöihin, miksi minulla on niin huono säkä... Aina ovat työnantajat kiitelleet hyvästä työstä ja olen tuntenut tekeväni työni hyvin. Täällä saa paskaa niskaan aktiivisuudesta ja kehdataan vielä syyllistää minua siitä, että en anna kohdella itseäni kuin paskasäkkiä! Aktiivinen ei saa olla, mutta kaiken maailman nöyryyttäviä palveluksia pitäisi kyllä olla valmis tekemään, kun edeltäjäni vuosikymmenet on jopa silittänyt pomon paidat! Voi terve!

2

645

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuamaumphe

Eikä sekään ole mukavaa,jos joku puuttuu asioihin jotka ei hänelle kuulu. Joten naisvaltainen työpaikka muhii kateutta ja panettelua.

• 247754322

Naiset ovat usein työpaikkojen piruja. Juoruilu ja panettelu. Sen ne osaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      68
      898
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      803
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      67
      738
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      644
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      548
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      523
    7. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      489
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      487
    9. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      479
    10. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      24
      477
    Aihe