Tämä aktiivimalli, oli viimeinen pisara. Olette tukahduttaneet sinnikkyyteni pyrkiä takaisin työelämään. Jo vuosia puoliksi pätkätöissä roikkuneena, puoliksi työttömänä ollen olen menettänyt viimeisetkin toivon ja motiivin rippeet nähdessäni aktiivimallin kaltaisen operaation nousun ja toteutumisen.
Olen samalla päättäväisyydellä, kun aiemmin hain töitä herra ties mihin porrassiivoojan nollatuntisopimuksiin, varastotöihin tai tiskarin töihin, tehnyt uusia linjauksia elämässäni.
Katson, että tulevaisuus koostuu levosta, alkoholista ja kaiken eteen pakosta tulevan kääntämisestä tuojaa itseään vastaan. Työelämäkokeilu esimerkiksi, ei olekaan enää rangaistus - minulle - vaan sille joka sitäjulkeaa minulle tarjota. "Kaikki mitä sanotte, käännetään teitä vastaan". Tuo hassu klisee poliisisarjoista, tulee lihaksi seuraavan työkokeilupaikan työnantajalle, mutta myös työyhteisölle. Teen itsestäni inhotuimman persoonan ympärilläni, minne minut potkitaankaan "lusimaan" tätä aktiivi-työkokeiluilluusiota. "en haluaisi olla itseni kanssa tekemisissä, jos tuntisin itseni kaltaiseni" - slogan tulee todeksi.
En riko lakia, en riko sääntöjä, olen kaikkea mikä on "laillista mutta ikävää". Voin vain kuvitella että kaltaisiani viimeisen pisaran työelämämiinoja tulee työmarkkinoille paljon lisääkin, kun hallituksen aktiivisuusmuutokset menevät vielä pidemmälle. Ei se mitään. Olen täysin rauhallinen ja tulen minne pyydetään. Halutaanko sitä "oikeasti", onkin toinen tarina. Se ei valitettavasti ole ollut minun käsissäni pitkään aikaan työttömyyttäni.
terveisin "kymppitonnitolkulla koulutettu työtön"
Huonoja uutisia liberaaliglobalisteille
olinmikäolinenenää
3
67
Vastaukset
- VaroVihollista
Kannattaa vai huijata ja keplotella sekä valehdella viranomaisille kaikki asiat.
- olinmikäolinenenää
Käytän kaikki porsaanreiät hyväkseni, ja käännän kaiken "pakottajaa" tai "sijoittajatahoa" vastaan. Siitä tulee jatkossa elämäni missio.
- Uvvhaaaa
Sijoittajat shorttaa teikäläisi vastaan
Eli ne tienaavat kun pistät rantaliksi
Ne kyllä osaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847