https://www.is.fi/viihde/art-2000005548933.html
Nyt alkaakin taas jännääminen ottaako Antti ikäisensä "kypsän ja viisaan" naisen vai nuoremman vai peräti vanhemman?
Ei tuo Anu huonoimpia ikäluokkansa edustajia ollut.
Antti Reini eroaa.
22
412
Vastaukset
- ansaitsi-parempaa
Kaunis Anu vaihtoi nuorempaan, kun eihän Antin ikäisillä enää oikein seiso kunnolla.
- sullaonannettavaa
Jaa. Sun pitää kysyä sitä antilta itseltään. Hän varmasti arvostaa pitkän elämän tuomaa kypsää näkemystäsi hänen yksityiselämästään.
- kumpivaikampi
Siis Anu eroaa..
- Qswq
Onko metoo- ero? Vähän sille haiskahtaa?
Onko se nyt vapailla markkinoilla?
Oh damn. (kiherrystä)
Mies ja ääni... äijä kuulostaa aina hyvältä oli se elokuvassa tai toppatakkimainoksessa.
Onko mulla tullut korviin vikaa. Yliherkkyyttä?- lihavihatipunen
Saati että olet miehen ja äänen kanssa livenä tekemisissä. Minä olen ollut (ihan työn puolesta) ja kesti hetki toipua kohtaamisesta 😛
- crux
Kaikki äärimmäinen on aina naisten mieleen. Mitä matalampi ääni, sen parempi. Usein naiset ajattelevat että tällainen on jotenkin vähemmän pinnallista kuin ulkonäön ihailu mutta ihan samaa sarjaahan se on.
- lihavihatipunen
crux kirjoitti:
Kaikki äärimmäinen on aina naisten mieleen. Mitä matalampi ääni, sen parempi. Usein naiset ajattelevat että tällainen on jotenkin vähemmän pinnallista kuin ulkonäön ihailu mutta ihan samaa sarjaahan se on.
No en mä ole erityisemmin "matalan äänen perään" noin yleisesti. Sen verran vaan tullut katsottua Reinin näyttelijäntyötä erinäisissä sarjoissa ja elokuvissa, että se teki tilanteen ns. kuumottavaksi. Itse asiassa olen joskus ollut myös samassa ratikassa eikä puhunut kun yksin oli mutta olemus puhui. Joo, olen pinnallinen sitten mutta varsinkin nuorempana Reini oli erittäin hyvännäköinen mielestäni.
crux kirjoitti:
E...e ei...nyt ei pysty kieltämään tai valehtelisin (naurua).
Automaattinen lamaannus kuulohermon kautta. Naiselle.
Silmiin löytyy sädetikut ja liike pysähtyy.lihavihatipunen kirjoitti:
Saati että olet miehen ja äänen kanssa livenä tekemisissä. Minä olen ollut (ihan työn puolesta) ja kesti hetki toipua kohtaamisesta 😛
Mä laitan perinaismaisen termin: "Mä niin ymmärrän sua sisko." Heh. :)
lihavihatipunen kirjoitti:
No en mä ole erityisemmin "matalan äänen perään" noin yleisesti. Sen verran vaan tullut katsottua Reinin näyttelijäntyötä erinäisissä sarjoissa ja elokuvissa, että se teki tilanteen ns. kuumottavaksi. Itse asiassa olen joskus ollut myös samassa ratikassa eikä puhunut kun yksin oli mutta olemus puhui. Joo, olen pinnallinen sitten mutta varsinkin nuorempana Reini oli erittäin hyvännäköinen mielestäni.
Reinissä on sellainen särmä, karheus, raspi, roso. Kaikki, mistä löytyy R-kirjain. Vaikka olisi hiljaakin samassa tilassa.
GRRRRRrrr. ; )
Eikä nyt ole puhe mistään kioskista (nauraa).- crux
lihavihatipunen kirjoitti:
Pinnallisuudestakin voisi päästä eroon halutessaan. Lukisi hyvää kirjallisuutta, olisi aina välillä yksin omissa ajatuksissaan ilman medialaitteita, istuisi vaikka lämpimään aikaan rantakivellä miettimässä. Pikku hiljaa sieltä voisi kuoriutua sellaisia ajatuksia jotka saavat ulkonäköasiat tuntumaan kovin mitättömiltä, epäolennaisilta ja katoavaisilta.
- lihavihatipunen
crux kirjoitti:
Pinnallisuudestakin voisi päästä eroon halutessaan. Lukisi hyvää kirjallisuutta, olisi aina välillä yksin omissa ajatuksissaan ilman medialaitteita, istuisi vaikka lämpimään aikaan rantakivellä miettimässä. Pikku hiljaa sieltä voisi kuoriutua sellaisia ajatuksia jotka saavat ulkonäköasiat tuntumaan kovin mitättömiltä, epäolennaisilta ja katoavaisilta.
Jokainen ihminen pitää kauniista/komeista ihmisistä/asioista ainakin "katselumielessä" ja jos muuta väittää niin valehtelee.
- 765
Eihän Antti mitään ota. Sehän on aina nainen joka valitsee.
- Teknodonna
Mjaa
Viimeksi mä näin Anttia Eerikinkadulla Orionin terassilla.
Ajattelin näin päivittää hieman eilisessä.
(Naurua)Älä valehtele.
Yrität saada vain kärvistelevän naisen kateelliseksi. Ja mitä sulla oli päällä. Kaikki konstit käytössä.
Näillä seuduilla näkee vain huuhkajia (on siinä vertailupohjaa), nyt jo liikennekameroissakin jos yrität kaupunkiin kurkistaa edes sekunnin.
Miksei Reini voi vilahtaa siellä.- Teknodonna
misspönttöuuni kirjoitti:
Älä valehtele.
Yrität saada vain kärvistelevän naisen kateelliseksi. Ja mitä sulla oli päällä. Kaikki konstit käytössä.
Näillä seuduilla näkee vain huuhkajia (on siinä vertailupohjaa), nyt jo liikennekameroissakin jos yrität kaupunkiin kurkistaa edes sekunnin.
Miksei Reini voi vilahtaa siellä.Miksi mä valehtelisin?
Mitä mä valheilla tekisin?
(Naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=bzVjZu4fl4o Teknodonna kirjoitti:
Miksi mä valehtelisin?
Mitä mä valheilla tekisin?
(Naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=bzVjZu4fl4oHöperö. Taasko (pitelee päätä).
Yrität sä tehdä mut hulluksi. Ei GT:tä aamuun (uh, paljonko kello on?).
Ens kerralla "wingwoman" matkaan jos Reinistä kyse. Saat stailata.Siinä kaikille ohjeeksi (tää on eroketju). Vaikka tästä on tehty selvää höttömusaa, niin näemmä siinä on syvä sisältökin. Sanat, sanat ja vielä kerran sanat. Mun radioantenni on ottanut tän tiiviisti kyytiin enkä saa edes tuolla donnan psykedeelisellä infernaalisella tykitysmusalla pois tätä korvakäytävistä.
https://www.youtube.com/watch?v=hALJv0tFEFw
Ei kone korvaa ihmistä. Ja mä näemmä kuuntelen teinimusaa. Mut tämä on ajassa.- Teknodonna
misspönttöuuni kirjoitti:
Siinä kaikille ohjeeksi (tää on eroketju). Vaikka tästä on tehty selvää höttömusaa, niin näemmä siinä on syvä sisältökin. Sanat, sanat ja vielä kerran sanat. Mun radioantenni on ottanut tän tiiviisti kyytiin enkä saa edes tuolla donnan psykedeelisellä infernaalisella tykitysmusalla pois tätä korvakäytävistä.
https://www.youtube.com/watch?v=hALJv0tFEFw
Ei kone korvaa ihmistä. Ja mä näemmä kuuntelen teinimusaa. Mut tämä on ajassa.Mjaa
Clap, clap...
(Hihitystä)
https://www.youtube.com/watch?v=grrrBeY31wk
- 40yt
Siltikin hyvät naiset, ero tuli. Ei se matala ääni pitkälle kanna jos yksityiselämässä ei viitsi näytellä yhen katsojan takia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472