Minä NHL tulokset
Mitä katsoitte tänään ensimmäiseksi netistä?
11
119
Vastaukset
Palstan. Sään. Facen.
Joskus tuli katottua urheilu tosiaan ja kaikenmaailman hömppäuutiset iltapäivälehtien sivuilta, mutta nyt ainakin uutiset ei saa mitään kiinnostusta multa. Jotenkin samaa pa.kaa kaikki.
Joo ja Jenni räjähti...tiedän jo...pujotteIija kirjoitti:
Mul on luukku sähköposti, niin samalla tulee katottua MTVeen uutisia
Aha. Mä joskus koitin katsella niistä mtv3;n nettitöllöttimistä jotain pelejä, niin oli niin raskaat jotenkin, ettei siitä tullut mitään.. Siks en oo niihin sotkeutunut...
Wwuwuw kirjoitti:
Ihan samat kaksi ekaa. No sähköpostin ensin, jos jotain olisi tullut.
Eikun ellibs lukuohjelman avasin kai ihan ekana..Nämä tärkeitä asioita tietää.
Wwuwuw kirjoitti:
Eikun ellibs lukuohjelman avasin kai ihan ekana..Nämä tärkeitä asioita tietää.
Nää vissiin katos sen veroalotuksen tiimellykseen...inboksiin tuli pahimmillaan yli 40 avaamatonta viestiä...heh
- enolerobottien
Aamu alkanut jo muutaman vuoden Fingerporin katsomisella.
Joinakin päivinä saa pähkäillä,mitä se oikein meinaa,,kai "hidas" päänuppi! - Ko.nainen
Aloitan aamun *https://fi.farmerama.com/ * pelin kanssa
IS
Facebook ... - jokumies83
Eurojackpotin tulokset. Ei ollut onnea :|
Katsoin ensimmäiseksi muistaakseni paikallissään ilmatieteenlaitoksen sivuilta. Sen jälkeen tulin tänne katsomaan sitä, että onko joku vastannut minulle aiemmin kirjoittamiin juttuihini.
yleltä uutiset, mtv:ltä uutiset, fb:sta kavereiden uutiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049284
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421801- 241590
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131331Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371260Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30873