Onko mussa jotain vikaa?

noIdea13434

Itse pyrin olemaan aina ystävällinen ja kohtelias kaikille. Mulla ei ole mitään taka tarkoituksia sillä.

Se on vaan pelkkä etiketti, jota noudatan.

Joskus kun tervehdin kassaneitiä ystävällisesti, niin käy niin että hän ei tervehdi takaisin. Sitten tulee sellainen akward hiljaisuus. Kokeeko jotkut teistä tervehtimisen lähentelynä, kun tervehdin vaan käytöstapojen orjana?

12

2463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohdakokojuttu

      So what, mitä tuota märehtimään, eihän tuolla ole mitään merkitystä elämässä. Käytä seuraavan kerran itsepalvelukassaa.

    • Siun

      Ei ole sinussa vikaa, kohteliaisuus on hyve, jota Kaikki ei hallitse, ole vain iloisesti sitä mitä,olrt☺

    • Jos pidän hissin ovea avoinna, jotta naisihminen ehtisi mukaan, tämä yleensä päättääkin kuntoilla ja käyttää portaita.

      Niin hurmaava minä olen...

    • joojoojoooooooo

      Jos kassaneiti ei vastaa tervehdykseen, on kassaneidillä päässä jotain vikaa. Kohteliaat, sivistyneet ihmiset tervehtivät, ja jos joku kassaneiti ei tervehdykseen vastaa, niin kassaneiti on asiakaspalveluun sopimaton reppana. Sellainen pitää erottaa.

      • Niinniinn

        Just meinasin tulla kirjoittaa, että kaikki vaan ei omaa asiakaspalveluasennetta, eivätkä osaa tervehtiä.


      • tervehtijä31231

        Voi olla mahdollista, mut on kanssa niitä jotka tervehtii toisen naaman perusteella


    • pieceofcake

      Vaihda kauppaa jos palvelu ei miellytä.

    • 9876543456

      Olen huomannut naisenakin saman. Varsinkin kun useimmiten hymyilen samalla kun tervehdin, niin jotkut kassat katsovat hyvinkin pitkään ennenkuin tervehtivät. Ja sitten on tosiaan niitä moukkia, jotka eivät osaa tervehtiä ollenkaan.
      Liian suuri osa kassoista on sellaisia, jotka eivät puhu mitään. Ei maksa yhtään ylimääräistä vaihtaa asiakkaan kanssa muutama sana. Tiedän, että ne samat jutut saa sanoa sataan kertaan, mutta kuitenkin. Olen ollut itsekin kassana.

    • tervehtijä31231

      Luulen että joillakin kassoilla se johtuu huonosta itsetunnosta ja itseinhosta. Yksinkertaisen eleen välttely tai vieroksuminen on aika passiivis-agressiivista käytöstä heiltä.

    • Linja-autonkuljettaja

      Asiakaspalvelutyössä huomaa myös, että jotkut "asiakkaat" eivät kykene vastaamaan linja-autonkuljettajan tervehdykseen, vaikka kuljettaja toistaa tervehdyksen monta kertaa. Ihmettelen, miksi niin tyhmät ääliöt himoitsevat linja-autokyytiä, jos äly ei riitä tervehdykseen. Yleensä sanon sellaisille: "Omituinen, kun ei osaa tervehtiä." Onhan matkustajalla oikeus tietää, mitä kuljettaja hänestä ajattelee.

    • Eiinenii

      En koe tervehtimistä minään ahdisteluna eikä varmasti kassalla olevat naisetkaan siinähän on ihan normaalia tervehtiä ja kassalla olevan pitäisi tervehtiä asiakasta.. ehkei vaan aina jaksa sanoa noin 8 tunnin työpäivän aikana jokaiselle ”moi! Hei! Moi!”

      • tottasanon

        On selvää, että kohteliasuus ei ole mitään ahdistelua, vaan jopa ahdistelun vastakohta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe