Itse pyrin olemaan aina ystävällinen ja kohtelias kaikille. Mulla ei ole mitään taka tarkoituksia sillä.
Se on vaan pelkkä etiketti, jota noudatan.
Joskus kun tervehdin kassaneitiä ystävällisesti, niin käy niin että hän ei tervehdi takaisin. Sitten tulee sellainen akward hiljaisuus. Kokeeko jotkut teistä tervehtimisen lähentelynä, kun tervehdin vaan käytöstapojen orjana?
Onko mussa jotain vikaa?
12
2490
Vastaukset
- unohdakokojuttu
So what, mitä tuota märehtimään, eihän tuolla ole mitään merkitystä elämässä. Käytä seuraavan kerran itsepalvelukassaa.
- Siun
Ei ole sinussa vikaa, kohteliaisuus on hyve, jota Kaikki ei hallitse, ole vain iloisesti sitä mitä,olrt☺
Jos pidän hissin ovea avoinna, jotta naisihminen ehtisi mukaan, tämä yleensä päättääkin kuntoilla ja käyttää portaita.
Niin hurmaava minä olen...- joojoojoooooooo
Jos kassaneiti ei vastaa tervehdykseen, on kassaneidillä päässä jotain vikaa. Kohteliaat, sivistyneet ihmiset tervehtivät, ja jos joku kassaneiti ei tervehdykseen vastaa, niin kassaneiti on asiakaspalveluun sopimaton reppana. Sellainen pitää erottaa.
- Niinniinn
Just meinasin tulla kirjoittaa, että kaikki vaan ei omaa asiakaspalveluasennetta, eivätkä osaa tervehtiä.
- tervehtijä31231
Voi olla mahdollista, mut on kanssa niitä jotka tervehtii toisen naaman perusteella
- pieceofcake
Vaihda kauppaa jos palvelu ei miellytä.
- 9876543456
Olen huomannut naisenakin saman. Varsinkin kun useimmiten hymyilen samalla kun tervehdin, niin jotkut kassat katsovat hyvinkin pitkään ennenkuin tervehtivät. Ja sitten on tosiaan niitä moukkia, jotka eivät osaa tervehtiä ollenkaan.
Liian suuri osa kassoista on sellaisia, jotka eivät puhu mitään. Ei maksa yhtään ylimääräistä vaihtaa asiakkaan kanssa muutama sana. Tiedän, että ne samat jutut saa sanoa sataan kertaan, mutta kuitenkin. Olen ollut itsekin kassana. - tervehtijä31231
Luulen että joillakin kassoilla se johtuu huonosta itsetunnosta ja itseinhosta. Yksinkertaisen eleen välttely tai vieroksuminen on aika passiivis-agressiivista käytöstä heiltä.
- Linja-autonkuljettaja
Asiakaspalvelutyössä huomaa myös, että jotkut "asiakkaat" eivät kykene vastaamaan linja-autonkuljettajan tervehdykseen, vaikka kuljettaja toistaa tervehdyksen monta kertaa. Ihmettelen, miksi niin tyhmät ääliöt himoitsevat linja-autokyytiä, jos äly ei riitä tervehdykseen. Yleensä sanon sellaisille: "Omituinen, kun ei osaa tervehtiä." Onhan matkustajalla oikeus tietää, mitä kuljettaja hänestä ajattelee.
- Eiinenii
En koe tervehtimistä minään ahdisteluna eikä varmasti kassalla olevat naisetkaan siinähän on ihan normaalia tervehtiä ja kassalla olevan pitäisi tervehtiä asiakasta.. ehkei vaan aina jaksa sanoa noin 8 tunnin työpäivän aikana jokaiselle ”moi! Hei! Moi!”
- tottasanon
On selvää, että kohteliasuus ei ole mitään ahdistelua, vaan jopa ahdistelun vastakohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397800Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde411999Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5949- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822