KOSKA HAAPANTA PANNAAN KIINNI LOPULLISESTI?

Kaverini on yrittänyt useamman kerran varata aikaa puhelimella lääkärille haaparannan terveyskeskukseen, puhelimeen on vastattu jotta " meillä ei ole aikaa keskustella kanssasi"
Pitääkö tilata joka kerta ambulanssi? jos on asiaa lääkärille !


Late Lapista.

22

4363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaki34

      Onneksi Latella on perse auki jota ei haapahomppelitkaan täytä.

    • lasunitkut

      Vakiräkyttäjä Late haukkuu vuoronperään Haaparannan ja Tornion palveluita . Täällähän ei ole pakko asua jos nuin ahistaa mikset pysynyt siellä missä olit kultaa vuolemassa tylsällä puu puukolla. Pallokentän laidalla kun on syntynyt ahdistaahan se kun on ollut pieni pipo vähän leikkikaluja ja hiekkalaatikossa vain karkeaa sepeliä

      • Sinua tuntuu ahdistavan vieläkin, eikö ole pallokenttiä ja hiekkalaatikoita lähistöllä?

        Late Lapista.


      • miksiseitkee
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Sinua tuntuu ahdistavan vieläkin, eikö ole pallokenttiä ja hiekkalaatikoita lähistöllä?

        Late Lapista.

        Ei ahista yhtään eikä tarvitse käydä kauppakeskuksessa juoruja lappamassa


      • miksiseitkee kirjoitti:

        Ei ahista yhtään eikä tarvitse käydä kauppakeskuksessa juoruja lappamassa

        Ei niin kauppakeskuksessa, mutta täällä valitat ihmisten kirjoituksista, no ammattihan se on sekin, joka sopii hyvin räkänokille !

        Late Lapista.


      • LatellaTippaa

        ".. täällä valitat .... sopii hyvin räkänokille"

        Mistäs sinä Late tiedät, että tänne kirjoittelu sopii räkänokille? Omakohtaista? Ja huomaa, että vaikka itsellä jo vähän sieltä sun tältä jo tiputtelis, niin ei se tarkoita, että niin tekee muillakin.


    • wwwqqq

      Haparanda toimii paremmin kun Tornio. Turhaa valitusta

      • VaSaDy

        "Haparanda toimii paremmin kun Tornio. "

        Tänne on näemmä tullut humoristikin palstalle.


    • penikka

      Late tunnet sympatiaa Arpelaa kohtaan ja Paavo Väyrystä kohtaan. Pidätkö itseäsi täyspäisenä?

      • Vähemmistöläinen

        "Pidätkö itseäsi täyspäisenä?"

        Kyllä tämän kysymyksen esittäjä osoittaa olevansa nimimerkkinsä väärtti. Penikka.

        Ei kyseinen henkilö ole oikea vastaaja ko. kysymykseen. Joten kysely jää vain jotenkin surkeaksi yritykseksi loukata.


    • ApuvaApuva

      "Pitääkö tilata joka kerta ambulanssi?"

      Kun noita kavereitasi tunnen, niin kyllä minä tilaisin ambulanssin tai jonkun auton ainakin.

      • Jaahas! mistähän sinä kaverini tunnet? taitaa olla sinulla se kuuluisa luulotauti!

        Late Lapista.


      • TolosenKake

        Kyllä me rehelliset astiantekijät toisemme tunnistamme.


    • pervopera

      Koska Late pannaan kiinni vähäksi aikaa eikä lopullisesti. Etkös ole huomannu sitäkään kommentoida että BC -törnitalo on kooltaan puolittunut ja rapalampikin kai pitäisi puolittaa.

      • BC;n tornitalo on kuolut ja kuopattu, joutaa kirjolohilammikoksi !

        Late Lapista.


    • onneksi saa valita sairaalan ja ei tartte Happiksen palveluja minun enään käyttää. palvelu sen kun huononee koko ajan.

      • Kaikin ajoin sitä palvelua ei ole ollenkaan, mutta ei ole paljon paremmin Torniossakaan, kandit räpläävät tietokoneita ja siihenpä se sairaanhoito sitten jääkin!

        Late Lapista.


      • HyvääYötäTornio

        "..kandit räpläävät tietokoneita ja siihenpä se sairaanhoito sitten jääkin!"

        Näin on. Muu toiminta terveyskeskuksessa vaikuttaa saattohoidolta (ilman sitä henkistä tukea).


      • KopistaKajahtaa
        HyvääYötäTornio kirjoitti:

        "..kandit räpläävät tietokoneita ja siihenpä se sairaanhoito sitten jääkin!"

        Näin on. Muu toiminta terveyskeskuksessa vaikuttaa saattohoidolta (ilman sitä henkistä tukea).

        " (ilman sitä henkistä tukea)."

        Se henkinen tuki on siihen sisääntulo tuulikaapin viereen lasiputkaan tungettu kovaääninen naisihminen.


      • vitinäjakitinät
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Kaikin ajoin sitä palvelua ei ole ollenkaan, mutta ei ole paljon paremmin Torniossakaan, kandit räpläävät tietokoneita ja siihenpä se sairaanhoito sitten jääkin!

        Late Lapista.

        Jaa son vakikitisijällä vuorossa Tornio haukuttavana


    • VanhaHoitaja

      Aloittaja kyseli, että koska Haaparanta laitetaan kiinni lopullisesti. Ei taida mennä koskaan tyystin kiinni.
      Torniolaiset pitää sitä pystyssä. Esimerkkinä linja-autoasema, Torniosta lakkautettii (kai luotettiin BC lupauksiin) ja nyt suomalaiset saa kävellä pitkään kassien kanssa, eikä palvelu esim. aikatauluissa pelaa - ei ainakaan suomeksi.
      Talvisodassa (viimeistään) opittiin suhtautumaan itäiseen naapuriin varovasti. Nämä yhteostyökuviot Tornion ja Haaparannan kesken osoittavat, ettei tähän läntiseenkän naapuriin voi luottaa. Heti kusasevat meidän muroihin kun tilanne tulee.

      Kyllä meille torniolaisille pitäisi alkaa hankkimaan uutta maaliikennekeskusta (ainakin linja-autoille, tavaraliikenteelle ja takseille) entiselle paikalleen. Siihen olisi tulossa helposti muitakin palveluita ja kauppoja. Kaupunkilaiset saisivat sen myötä toimivat yhteydet Kemiin junalle ja lentokentälke.

      Nykyinen Haaparannan linja-autoasema on matkailun ja matkustamisen alennustila. Mamujen makuupaikka. Turha meitä suomalaisia on sinne on sotkea.

      Päättäjät herätkää.

    • vojakkalanmies

      Kiinnitetään Tornio vahvemmin Finlandiaan. Alatalot, Ponkalat ja Kaininmerkki Pelttarit.heti Kalixiin. Linja-autoasema heti auki ja maalikauppakin sinne. Nytkin siellä laukkovat kusella katoksessa kärvistelijät.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      116
      1682
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1076
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      143
      1021
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      96
      880
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      877
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      22
      842
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe