Montako mitalia suomalaiset saavat Korean kisoista? Itse veikkaan 7 mitalia.
Suomen Mitalisato!
15
1782
Vastaukset
- sujuttelijasuksi
Kun kaikki menesi nappiin 4 - 6 mitalia, mutta Suomella on liian kapea kärki monella lajissa, joten mitalisaalis voi jäädä pieneksi. Jos tulee mitaliton kisa, urheilujohdossa ja olimpiakomiassa on syytä käyttää kovaa karsintaa.
- eeiikoo
Jospa naiskiekkoilijat saisivat pronssia niin siinäpä ne mitallit on.
- Näinsevaanonn
Nolla mitalia. Suomi ei pärjää kuin Suomenmestaruuskisoissa. Eikä noilla taidoilla kuulukaan pärjätä
- TotuusEsillen
Nolla mitalia.
Elekää vaan lyökö vetoa jos luulette ettei tuu yhtään mitalia. Häviätte varmasti rahanne.
Suomalaiset oli jo heti avajaisissa ylivoimaisia.
Heti pronssinen Pärmäkoskelle ja Suomelle. Jeeereeeeeee...
- kultasade
Aikoinaan Pekka Tiilikainen selosti Suomen joukkueen marssivan niin ryhdikkäästi, että siitä tuli jo ensimmäinen kultamitali.
- tosionSimo
46 mitallia josta iivo niskalaukaus ottaa yksin 14 mitallia
- ddee
Veikkaan kolmea. Krista toi jo yhden. Tölkki-Iivo tuo jonkin värisen ja jääkiekkojoukkue. Siinä ne.
Hyvä että uskot ainakin 3 mitaliin.Kyllä viesteissä tulee pari mitalia lisää ja Kaisa onnistuu ainakin yhellä matkalla...
- WEIKONKAIMA
VEIKKO HAKULINEN TUO SUOMEN AINOAN MITALLIN 50 KM VALEHTELUSTA.
- öööh
No nyt sitten Suomen edustaja Iivo sai sen kultaisen mitallin. Hienoa!!!
Mahikset mielestäni oli 7 mitallia.(Lumilautailu ja Pikaluistelu , oli mahiksia).
Hienosti touhuttu koko porukalta, mutta nyt urheilu on sitä "väline-huolto urheilua ja kilpailupaikkaan tutustumista.
Eipä taida Suomen budjetteihein mahtua :) Tulihan sieltä melekeen se arvaamanimitalisato.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984