Melkoisia läskimahoja...

23

3603

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavihatipunen

Voi ei, tarviitko kriisiapua?

Onneksi siellä on "Salil eka, salil vika" Musta Barbaari.

• Oikeastaan Janni on ainoa jonka vuoksi tuota kannattaa katsoa.

• Janni Hussikin näytti vähän pöhöttyneeltä

• Kyllä Janni vielä menettelee kun ei pöheikkökään paista bikinin alta, se jossain haastattelussa sanoi ettei siellä oikein ollut sheivausmahdollisuuksia.

• tunnen.komennusmiehiä
        Harmaaritari kirjoitti:

Kyllä Janni vielä menettelee kun ei pöheikkökään paista bikinin alta, se jossain haastattelussa sanoi ettei siellä oikein ollut sheivausmahdollisuuksia.

Aina vaan paremmin täällä käy ilmi, että olet juoppo komennusmies.

Elämä, ja sen oman töllin rakentamisen haaveet perheineen ovat liian kaukana takana. Kolmen miehen kimppakämppään raksakohteessa kukaan nainen ei tule.

Ainoa toivo saada seksiä ovat pubiruusut.

Vihaat ja halveksit itseäsi niin paljon, että kaikki katkeruus omasta mitättömyydestäsi paljastuu täällä.

• Kaisanoasaa

Ne onkin suomalaisia.

• ym5m5m566m56

No oikeastihan jollain autosaarella ei salihiirellä olisi etua puolellaan vaan ehkäoä päinvastoin.

• Ne on selvästi tankanneet ennen kisaa. Katsokaapa poistulokuvia. Olikin ihan järkee vetää lähtiessä vähän silavaa.

• dfjfjbv

Julkkis, sinusta on tullut pullukka... :DD

• Ennen lähtöä koviin olosuhteisiin kannattaa tosiaan vetää etukäteen safkaa niin paljon kuin maha vetää.

Kisakuntoinen bikinifitnessmalli kuukahtaisi alle neljän tunnin jouduttuaan todelliseen rääkkiin ilman välitankkauksia. Polttoaine loppuu, jos sitä ei kerta kaikkiaan ole mukana jo lähtiessä.

• No jaa. Itse kuvittelisin että ennen tuollaista keikkaa olisi hyvä totuttaa elimistö käsittelemään mahdolisimman niukkaa, lähinnä kasvispohjaista ravintoa niin siellä viidakossa sitten voisi elää vaikka jotain puiden lehtiä järsimällä ja mitä muuta nyt sattuukaan löytymään.

Sitä vähän ihmettelin myös että kun ne pellet kuvitteli saavansa kalaa viskomalla sitä verkkoa miten sattuu kun olisi voinut varmaan jollain bambukepeillä virittää sen kiinteästikin pyytämään. sitten ois varman voinut yrittää myös väsäillä jonkinlaisia onkia tms. mutta jos ei osaa niin ei sitten osaa.

• Muistan erään lehtijutun jostain menneisyydestä, jonka mukaan eräs amerikkalainen suunnitteli kävelevänsä Kanadasta pohjoisnavalle jäitä pitkin. Tätä varten hän lihotti itseään etukäteen 19 kiloa.

Hän joutui kuitenkin jättämään taivalluksen kesken, koska jää murtui hänen altaan turhan usein. Liekö elopainolla ollut vaikutusta asiaan?

• Mitä lihaviin miehiin noin muuten tulee, niin Japanissa sumo-painijat nauttivat ilmeisesti kovinkin suuresta naisten suosiosta.

• nhgv

Uskokoon ken tahtoo....

• sdsdsdsdcsdvsd
        nhgv kirjoitti:

Uskokoon ken tahtoo....

Sumoamaan vaan

https://www.japantimes.co.jp/news/2018/01/02/national/sumo-gets-boost-avid-female-fans/

• Suomessahan vain kolmasosa miehistä on normaalipainon rajoissa. Ja kyllä sen huomaa.

• .. Mikäs Tätin BMI on?.. Jos saan TieTustella.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Mikäs Tätin BMI on?.. Jos saan TieTustella.. ;D

Onko se auto?

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko se auto?

.. Ethän Sä voi noin vastata.. ;D.. Eli nyt ei voi leikkiä tätä leikkii, koska jo ensimmäisessä viestissäsi käytit sanaan liittyvää termiä.. ;P

.. Vähän Tarkkuutta Näpsä.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Ethän Sä voi noin vastata.. ;D.. Eli nyt ei voi leikkiä tätä leikkii, koska jo ensimmäisessä viestissäsi käytit sanaan liittyvää termiä.. ;P

.. Vähän Tarkkuutta Näpsä.. ;D

Ai en vai..aha. No kyllä mä ihan tukevasti normipainon sisällä olen. Tiedän muutenkin paljon mun ikäsiä hoikkia, hyväkuntoisia naisia.

Yks juttu pisti silmään, kun siinä on tämä musta barbaari..tai sanotaan, että yks toinenkin juttu pisti silmään...Eli siinä kun heillä oli tämä joogahetki, niin James, eli mb, ei saanut edes käsiä maahan kun taivuttelivat selkää, ei lähellekään..Mulla on aina ollut sellainen haisu, että nämä salikinkut unohtavat venyttelyn kokonaan ja siksi niitten kävelykin näyttää siltä kuin olisi pysyvästi kakat housuissa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai en vai..aha. No kyllä mä ihan tukevasti normipainon sisällä olen. Tiedän muutenkin paljon mun ikäsiä hoikkia, hyväkuntoisia naisia.

Yks juttu pisti silmään, kun siinä on tämä musta barbaari..tai sanotaan, että yks toinenkin juttu pisti silmään...Eli siinä kun heillä oli tämä joogahetki, niin James, eli mb, ei saanut edes käsiä maahan kun taivuttelivat selkää, ei lähellekään..Mulla on aina ollut sellainen haisu, että nämä salikinkut unohtavat venyttelyn kokonaan ja siksi niitten kävelykin näyttää siltä kuin olisi pysyvästi kakat housuissa.

.. OuKei.. Hyvä se sit on.. Pysytpähän terveenä.. Ainakin niiltä osin.. =)

.. Mulla(kin) on pistänyt silmään Aina Tuo, että LiikeRadat ovat Näillä enemmän tai vähemmän Rajoittuneet.. Mut ihmekös tuo, jos/kun Keho on IhmisApinalle EpäTyypillisessä Tilassa.. Enemmän tai vähemmän sama hommahan se on näillä Sohviksilla.. Vaikka Massan Koostumus nyt onkin hieman Pehmeämpää Tavaraa.. ;P

.. Suurin osa SaliApinoistahan ei ole edes Luomuja , eli Puhtaasti normaalilla ruualla/elintarvikkeilla käyviä/treenajia.. Eli Suurin osa käyttää yhtä jos toista tuotetta Tehostetusta massan/lihasten kasvatuksesta erillaisiin Piristeisiin jne.. Aikast moni laittomiakin tuoteita.. ;P

.. En oikein Jymmärrä sitäkään touhua.. Siinä ei ole mitään Luonnollista.. Ilman näitä tuotteita näillä katoaa ne Boostatut Lihakset, TreeniEnergia jne..jne.. ;D

• melkoistaselviytyjää

Hauska ohjelma kyllä tuo katsoa kuka selviytyy hengissä kotiin :)

Odotin tuota ohjelmaa että milloin alkaa, on hauskaa katsoa niiden keksintöjä miten selviytyä.

• ulkonäkökeskeinen

Ja taas kytättiin vain ulkonäköä, oliko tää joku kisa siitä kuka parhaa näköinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe