Syitä, miksi en tykkää nettideittipalveluista

kokemuksiakokemuksia

Yksi on siinä, että naiset alkavat yleensä heti ensimmäiseksi kyselemään koulutustasostani ja ammatistani. En tykkää vastata tällaisiin kysymyksiin, koska haluaisin naisen kiinnostuvan aidosti minusta itsestäni, eikä vaan sosioekonomisesta statuksestani, mikä vaikutelma taas syntyy, jos tällaisia tietoja ruvetaan heti utelemaan.

Lisäksi naiset eivät yleensä kiinnostu lähtemään edes treffeille, jollei mies onnistu jotenkin netissä markkinoimaan itsestään riittävän kiinnostavaa. Tämäkin on huono juttu, koska mielestäni aidommin sitä pystyy muodostamaan toisesta ihmisestä kuvan livenä kuin netissä viestittelemällä.

Netti on deittailuväylänä myöskin todella keinotekoinen, koska ainoa kosketusyhteys toiseen tapahtuu ainoastaan lisättyjen kuvien ja nettikommunikoinnin kautta. En minä ainakaan pysty hahmottamaan, että mistä vivuista minun pitäisi vetää herättääkseni toisen osapuolen kiinnostuksen netissä, jollen ole kosketuksissa kyseiseen ihmiseen oikeasti ja pysty kasvokkain tapahtuneen kontaktin avulla tekemään oikeita siirtoja liittyen sosiaaliseen kanssakäymiseen.

Em. syyt ovat johtaneet siihen, että muutama hassua ja lyhyeksi jäänyttä kokeilua lukuunottamatta en ole koskaan ollut mikään deittipalstojen aktiivinen käyttäjä. On minulla vieläkin profiili Suomi24:n Treffit-osiossa, mutta ei siellä koskaan kukaan edes vieraile, joten ei siitä ole mitään hyötyä. Mitään kuvausta tai muuta en ole sinne vaivautunut edes lisäämään, ainoastaan yksi kuva siellä minusta on.

48

8924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jutunjuurta

Miehetkö ei kysele? Mikä vitsi.

• nihhhhhhhhhhh

Deittisivustot olivat vielä kymmenisen vuotta sitten lähinnä rumien, nörttien, ihmispelkoisten, epäsuosittujen sekä epätoivoisten ja toisella kierroksella olevien keski-ikäisten seuranhakuväyliä. Toki nykyään niihin on siirtynyt myöskin valtavirta ja pariutumismarkkinoiden eliitti. Esim. Tinder kuvastaa aika hyvin aikakausien vaihtumista tässä suhteessa.

• valehdellapitää

Aina kannattaa valehdella koulutustaustasta. Niin minäkin teen ja pääsen treffeille.

• temptation.status

Monesti on kyllä houkuttanut valehdella että on joko lääkäri, juristi tai ekonomi koska muu ei tunnu naisille kelpaavan!
        Mutta en ole vielä koskaan valehdellut..

• Tindermies-

Naiset hakee aina parempitasoista hyvätuloista miestä. Työtön amis nainen ei halua työtönä amis miestä vaan jonkun mjoka tienaa 4000 euroa kkk.

• lh343g54l3g56g

Kannattaa tuokin huomioida, kuten presidenttikin teki, harkitsi tarkkaan että haluaa terveen poikavauvan monien keskeytysmenojen jälkeen, tarkkaan harkittua juttua.

• viinanainen

Mikään nettideitti ei ole hyvä naisen saamiseen. Menkää baariin ja juokaa viinaa niin saatte naisia.

• hfhjgfjgjgjh

Myös miehet kysyvät. Tuollaiseksi se on mennyt, koska kaikilla on tuhansia vaihtoehtoja.

• Normaalinainen

Tottakai kysyn miehen ammattia, onko työssä. En halua mitään työtöntä luuseria joka elää minun rahoilla. Sen verran täytyy miehenkin panostaa että tienaa leipää pöytään.

• Haistavittus

Mutta sellaista miestä ET SAA jollet ole nuori ja kaunis! Tyydy perseaukiseen mielenterveyspotilaaseen vanha haaska!

• jhfjhgfjhgfjhgfjgj
        Haistavittus kirjoitti:

Mutta sellaista miestä ET SAA jollet ole nuori ja kaunis! Tyydy perseaukiseen mielenterveyspotilaaseen vanha haaska!

Miksei? Suurin osa miehistä käy töissä. Ei tuo nyt ole paljon vaadittu.

Minäkin vaadin, että mies on työelämässä. Ammatilla ja palkalla ei niin väliä.

Työttömät tulevat liian kalliiksi. Niitä täytyy syöttää, juottaa ja ajeluttaa. Aina täytyy olla varuillaan, miten ne yrittävät hyötyä. Kokemusta on -eräs mies jopa varasti minulta rahaa! (Ei ollut jännämies, vaan säälittävä ätmi.) Työelämässä olevat eivät kehtaa käyttäytyä noin. Ei tarvitse.

Nykyinen poikkis tienaa pelkästään sijoituksilla 4 000e /kk. Itse olen 44v. Saa kyllä vastinetta rahoilleen, muuten olisin toki jo jäänyt. Hänen rahoistaan minulle ei ole ollut koskaan mitään hyötyä.

• voi-olla
        jhfjhgfjhgfjhgfjgj kirjoitti:

Työttömät tulevat liian kalliiksi. Niitä täytyy syöttää, juottaa ja ajeluttaa. Aina täytyy olla varuillaan, miten ne yrittävät hyötyä. Kokemusta on -eräs mies jopa varasti minulta rahaa! (Ei ollut jännämies, vaan säälittävä ätmi.) Työelämässä olevat eivät kehtaa käyttäytyä noin. Ei tarvitse.

Nykyinen poikkis tienaa pelkästään sijoituksilla 4 000e /kk. Itse olen 44v. Saa kyllä vastinetta rahoilleen, muuten olisin toki jo jäänyt. Hänen rahoistaan minulle ei ole ollut koskaan mitään hyötyä.

rehellistä rahaa vaikka kuinka paljon, eikä ole missään töissä. Mutta se on noloa yrittää selittää, kuin vihjaamalla. Että loppupeleissä kuka elää kenenkin kustannuksilla ei katso sitä onko töissä tai ei oletetaan näin vain olevan minun tapauksessani oletus on väärä. kyllä mä töitä ten vaikka kuinka paljon, minullahan on noita tutkimusprojekteja, toistaiseksi ole joutunut rahoittamaan ne itse. :)

• frånhell
        jhfjhgfjhgfjhgfjgj kirjoitti:

Mulla oli lyhyt suhde miehen kanssa, joka eleli lopulta rahoillani ja oli huijannut muitakin. Ja ihan suomalainen oli.

• ghghghghg

Ja mies tienaa ruokansa omaan pöytäänsä, minä omaani. En halua mitään yhteisiä koteja.

• EdesUnissa

Ehkäpä nuo kysymykset eivät suinkaan ole pahansuopia. Kenties yleistä jutustelua, jotta nainen tuntisi sinut paremmin. Mutta jos valehtelet tai et vastaa niin ei se avointa kuvaa sinusta anna.

• jjjjjjjjjjjjjjjjjjl

Vauvapalstalta...

"Nettideitit on niin täynnä miesreppanoita, jotka eivät koskaan tule saamaan naista. Ne käyttää kaiken aikansa pommittamalla itseään huomattavasti tasokkaampia naisia, varmaan ajatellen että jospa joku olisi tarpeeksi epätoivoinen? Älä tingi siitä, mitä etsit. Yksinkin on parempi kuin luuserin kanssa."

• Dark-fearin-äiti

Dark feariltakin kysytään aina ammattia ja sitten tytöt antaa pakit kun poikani dark tienaa vain alle 800 euroa.

• Mä tienaankin peräti 14euroa/tunti ja kuukausipalkkani vaihtelevat työtuntien mukaan, eli yleensä n. pari-kolme tonnia kuukaudessa ja parhaimmillaan oon tienannut jopa yli neljä tonnia kuussa.

Sanoisin itse olevani ihan hyväpalkkainen työläinen.

• Eikestäkiittää
        DarkFear kirjoitti:

Mä tienaankin peräti 14euroa/tunti ja kuukausipalkkani vaihtelevat työtuntien mukaan, eli yleensä n. pari-kolme tonnia kuukaudessa ja parhaimmillaan oon tienannut jopa yli neljä tonnia kuussa.

Sanoisin itse olevani ihan hyväpalkkainen työläinen.

Mä vähän korjaan sun puolesta tota tekstiä.
        Eli sähän olet persaukinen perseenpyhkijä, jolla tukka on kaikki naiset karkuun ajava sasimalli.

• fgdgdgfdfd

<3 Älä välitä tuosta kusipäästä. Se ei ole yhtään mitään. Helppoa se on puskista huudella..

• fgdsfgdsgfds
        fgdgdgfdfd kirjoitti:

<3 Älä välitä tuosta kusipäästä. Se ei ole yhtään mitään. Helppoa se on puskista huudella..

Tarkoitin siis perikselle mies85:stä.

• Niin kaikki eivät onneksi ole jotain elämässään epäonnistuneita luuseriätmejä, kuten suurin osa tämän palstan kirjoittajista usein on.

Enkä mä ole kyllä mikään Periksen hahmo, sillä mä ja Peris ollaan kaksi ihan eri henkilöä, eikä Peris liity muhun mitenkään.

• fgdgdgfdfd kirjoitti:

Niin on varmasti itse hän joku naisten syrjimä ja nussimaton ätmiluuseri, joka ei ole koskaan pystynyt edes töissä käymään sen oman naisettomuutensa takia.

Paras vaan, kun sanoo tollaisille lantaperseaivoille aina mahdolisimman loukkaavasti takaisin, niin saavat kuulla kunniansa.

• hfhgjfhgfhgfjg
        DarkFear kirjoitti:

Niin on varmasti itse hän joku naisten syrjimä ja nussimaton ätmiluuseri, joka ei ole koskaan pystynyt edes töissä käymään sen oman naisettomuutensa takia.

Paras vaan, kun sanoo tollaisille lantaperseaivoille aina mahdolisimman loukkaavasti takaisin, niin saavat kuulla kunniansa.

Joo, mutta olet pohjimmiltasi todella mukava, ja ajattelet asioita paljon.

Tuo raivostuminen saa vaan jotkut naiset pelkäämään.

Älä välitä ätmeistä. Minäkin vihaan ja halveksin heitä -ei mitään hyvää. Ilkeitä, katkeria ja pahansuopia. Naisten onni, että ovat yksin. Huutele puskista, jos haluat lytätä. Pidä tuo Darkkis -nikki mukavana ja sosiaalisena. Olen aina uskonut sinuun -kuka tahansa sitten oletkin.

• hfhgjfhgfhgfjg kirjoitti:

Joo, mutta olet pohjimmiltasi todella mukava, ja ajattelet asioita paljon.

Tuo raivostuminen saa vaan jotkut naiset pelkäämään.

Älä välitä ätmeistä. Minäkin vihaan ja halveksin heitä -ei mitään hyvää. Ilkeitä, katkeria ja pahansuopia. Naisten onni, että ovat yksin. Huutele puskista, jos haluat lytätä. Pidä tuo Darkkis -nikki mukavana ja sosiaalisena. Olen aina uskonut sinuun -kuka tahansa sitten oletkin.

Se taas vaikuttaisi mun mielestä nössöltä ja pelkurimaiselta, jos sitä ei uskaltaisi sanoa loukkaavasti takaisin tollaisille vittuileville luuseriätmeille.

Mielestäni mä oon kyllä aina ollut täällä ihan fiksu ja asiallinen kaikkia hyvätasoisia ja asiallisia kirjottajia kohtaan, mutta eipä tollaisia kirjautumattomia lantaperseaivoja kohtaan tarvitsekaan olla mitenkään ystävällinen.

• hgfdhfdhgfdhgfh
        DarkFear kirjoitti:

Se taas vaikuttaisi mun mielestä nössöltä ja pelkurimaiselta, jos sitä ei uskaltaisi sanoa loukkaavasti takaisin tollaisille vittuileville luuseriätmeille.

Mielestäni mä oon kyllä aina ollut täällä ihan fiksu ja asiallinen kaikkia hyvätasoisia ja asiallisia kirjottajia kohtaan, mutta eipä tollaisia kirjautumattomia lantaperseaivoja kohtaan tarvitsekaan olla mitenkään ystävällinen.

Mies85..

Mitä väliä! :D Se sua täällä piinaa, ei kukaan muu! :D

Ohita sen typerät ja lapselliset viestit, niin se kärsii enemmän.

Sinulla on henkistä pääomaa olla täällä suosittu -lapsen tasoisella tyhjäpäällä ei. Älä hukkaa tuota lahjakkuutta minkään mitättömän paskiaisen tähden. Ota Dissistä mallia. Se osaa väistellä nuo ätmien miinat.

Älä suutu enää -älä alennu ätmien kanssa samalle tasolle.

• hgfhgfjhgfjhgfj
        hgfdhfdhgfdhgfh kirjoitti:

Mies85..

Sinulla on henkistä pääomaa olla täällä suosittu -lapsen tasoisella tyhjäpäällä ei. Älä hukkaa tuota lahjakkuutta minkään mitättömän paskiaisen tähden. Ota Dissistä mallia. Se osaa väistellä nuo ätmien miinat.

Ei sun tarvitse pelätä sitä, että olet nössö tai pelkurimainen.

Keskity ainoastaan niihin ketjuihin, joissa on fiksuja ihmisiä. Eivät hekään ätmeistä piittaa.

Jos et koskaan enää reagoi mies85:n juttuihin, hän vaikuttaa pian lapselliselta vajakilta -mitä hän onkin.

• hgfdhfdhgfdhgfh kirjoitti:

Mies85..

Vaikea olisi kyllä uskoa, että Mies86 alentuisi tollaisia paskaviestejä tällä palstalla kirjoittelemaan.

Kun onhan Mies86 usein keskustelut äällä myös ihan asiallisesti. Yleensä nämä epäasialliset paskaviestit tulevat tänne aina silloin, jos mä satun jotenkin vähättelemään ätmien murheita, puolustamaan naisten mielipiteitä/oikeuksia tai sanomaan jotain siitä työnteon/varallisuden merkityksestä elämässä. Eli just kaikki ne asiat, joita ne naisettomuudesta kärsivät ätmit eivät ole koskaan kokeneet tärkeäksi tai eivät voi sietää elämässään.

• hfghgfvjhgjghjhgjg
        DarkFear kirjoitti:

Vaikea olisi kyllä uskoa, että Mies86 alentuisi tollaisia paskaviestejä tällä palstalla kirjoittelemaan.

Kun onhan Mies86 usein keskustelut äällä myös ihan asiallisesti. Yleensä nämä epäasialliset paskaviestit tulevat tänne aina silloin, jos mä satun jotenkin vähättelemään ätmien murheita, puolustamaan naisten mielipiteitä/oikeuksia tai sanomaan jotain siitä työnteon/varallisuden merkityksestä elämässä. Eli just kaikki ne asiat, joita ne naisettomuudesta kärsivät ätmit eivät ole koskaan kokeneet tärkeäksi tai eivät voi sietää elämässään.

Nuo loputtomat sasikaljuketjut tulevat samalta kilahtaneelta ihmiseltä. Ovat niin paljon toistensa kaltaisia.

Ätmit nyt eivät kestä yhtään mitään. Sen takia eivät pärjää irl, naisten kanssa tai työelämässä. Sama paskamyrsky se on kaikilla muillakin, jos alentuu reagoimaan niiden sairaaseen ja epärealistiseen maailmankuvaan.

Mieti, mitä kohtelua esim. Nainen39v on täällä saanut. 100x älykkäämpi, kuin kukaan muu. Hän ei välitä, älä sinäkään. Ole vahvempi.

• Annavaanpalaa
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä mä neuvoisin että kannattaa antaa näille vittuilujoille oikein kunnolla takaisin ja haukkua heitä kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Ei ne muuten ikinä lopeta!

• Annavaanpalaa kirjoitti:

Kyllä mä neuvoisin että kannattaa antaa näille vittuilujoille oikein kunnolla takaisin ja haukkua heitä kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Ei ne muuten ikinä lopeta!

Niin mäkin oon tämän asian ajatellut, kun eipä siinä koskaan mitään menetä, jos haukkuu oikein kunnolla takaisin tollaisia vittuilevia lantapersehinttareita.

• mitenkäson
        DarkFear kirjoitti:

Niin mäkin oon tämän asian ajatellut, kun eipä siinä koskaan mitään menetä, jos haukkuu oikein kunnolla takaisin tollaisia vittuilevia lantapersehinttareita.

Ootkos sä DarkFear muuten ajatellut koskaan keksiä ikiliikkujaa? Meinaan vaan, kun muistutat ulkonäkösi puolesta todella paljon erästä edesmennyttä suomalaista ikiliikkujankeksijää. Hänen ikiliikkujansa ei tosin pysynyt liikkeessä.

• mitenkäson kirjoitti:

Ootkos sä DarkFear muuten ajatellut koskaan keksiä ikiliikkujaa? Meinaan vaan, kun muistutat ulkonäkösi puolesta todella paljon erästä edesmennyttä suomalaista ikiliikkujankeksijää. Hänen ikiliikkujansa ei tosin pysynyt liikkeessä.

En ole kyllä ajatellut, sillä mä kun muistutankin ulkonäöltäni erästä italialaista futispelaajaa, eli Andrea Pirloa.

Mutta sä varmaan itse oletkin joku persuja äänestävä militaristipaskajuntti

• Kyllä minä miehenäkin kyselen naisen ammattia. Minua kiinnostaa tekeekö esimerkiksi vuorotöitä, aikooko kouluttautua lisää, nauttiiko työstään yms. Niistä saa sitten ihan hyviä keskusteluja aikaan.

• Nainen39vee

No, ehkä nettideittailu ei sitten ole sinun juttusi, jos tuntuu, ettet tykkää.

Itse olen kyllä mieltänyt nuo työtä koskevat kysymykset sellaisiksi neutraaleiksi kysymyksiksi, mutta jos niiden lisäksi ei tule syvällisempää keskustelua, niin en kyllä kiinnostu. Usein on helpompi lähteä liikkeelle jostai n "turvallisista" aiheista, kuten juuri työ, harrastukset, mielenkiinnon kohteet...

Kyllä se varmasti pitää paikkansa, että jo ennen deittejä pitäisi osata herättä toisen mielenkiinto jollain lailla - miksi kukaan kiinnostuisi lähtemään treffeille, jos toinen ei vaikuta kiinnostavalta? No, tietysti voi mennä ihan huvikseen ja aikaa tappaakseen, mutta ei kai se kuitenkaan pitäisi olla deittailun idea.

• 8976987698

Viisauden sanoja -kuten aina..

• m-i-e-z

Koulutustasosi ja ammattisi kertoo sinusta ihmisenä, näiden tietojen perusteella on helppo tehdä johtopäätöksiä. Myös se miten itsestäsi kerrot kertoo paljon. Naiset eivät voi kiinnostua sinusta itsestäsi, jos koulutustaso on peruskoulu ja sosioekonominen status työtön. Lähtökohdat ja kriteerit eivät ole hetken huvia huoletonta, vaan kestävä parisuhde joka rakentuu jonkinlaisiin arvoihin. Nainen kysyy ne kysymykset, koska haluaa välttää yksilöt, joiden kanssa ei voi olla minkäänlaista tulevaisuutta.

Naisten tarvitsee tuntea jotakin näyttöpäätteen toisella puolella, itseään ei tarvitse markkinoida, mutta naiselle pitää hiukan osata flirttailla. Nainen ei turhaan tahdo lähteä treffeille, jos mitään tulevaisuutta, henkistä yhteyttä yms. ole olemassa. (Oikeasti kiinnostunut naisesta ja naisen asioista riittää pitkälle.)

Mikäli nainen ei viestittele kanssasi pikkutuhmaa tai käytä hymiöitä, ei ole vipuja joista vedellä.
      Onpas täällä kylmä = Täällä on kylmä. Onpas täällä kylmä ;) = Vihjasin lämmityksen tarpeesta.
      Nainen kun lähettää kuvan, tulee lähetettyä kuvaa kommentoida välittömästi. (2-minuutin pidempi odotus kertoo naiselle, että hän ei miellytä.)

Verkkopelisivustot toimii yhtä hyvin deittailualustana, kuin mikä tahansa deittailualusta.

• hyvämeno

viisaammat neuvoo, näin sen pitäis ollakin

• Tämä-

"Koulutustasosi ja ammattisi kertoo sinusta ihmisenä, näiden tietojen perusteella on helppo tehdä johtopäätöksiä. "

pitää paikkaansa vain karkeasti, voi olla tosi mäntti ja hölmö lääkäri niin työsään, kuin myös sosiaalisesti ja voi olla tosi fiksu duunari, joka ei edes osaa englantia....

Kumpi tienaa enemmän?

No tiedän kummastakin porukasta sen verran, että sellainen lääkäri se sählää ja sählää kunnanpalveluksessa uransa loppuun, mutta fiksu duunari, säästää ja säästä tehden ylitöitä rakentaa ensimmäisen omakotilaon, toisen, kolmannen.,,jne pääoma kasvaa ja jos on vielä niin fiksu, että on vaatimaton ja tarkka, nämähän ei sitten yleensä ryyppää juuri lainkaan." Se on niin kallista, eikä pysty takomaan rautaa niin tehokkaasta seuraavalla viikolla."

Sen sijaan mä tiedän sellaisenkin lääkärin joka on narkkari, käry kävi lääkkeiden reseptien väärennöksestä jotka luokitellaan huumausaineiksi. Äijä oli keskellä päivää ihan sekasin, ei sitä kaikki silti tajunnet, kun "sehän on lääkäri"

• Tindermies-

Netis naiset luulee olevansa sata kertaa parempia ihmisiä kuin ovat oikeasti.

• huh.helpotus

Livessä onneksi vain 10 kertaa.

• JärjenKäyttöäkin

Yleensä uudessa valintatilanteessa yritetään parantaa entisestä tilasta . Uroidenkin pitäisi pyrkiä tuollaiseen tulevaisuuden suunnitteluun . Muutenhan toistuu nuoruuden parisuhteen alku missä eka mimmi kertoo olevansa paksuna ja siitä suhde alkaa .

• Nicitönnä

Mjaa, muistelen joskus deittinetissä hetken piipahtaneeni ja muutamat treffit käväsin.
      Yksi kertoi olevansa kokki, yks trukkikuski, yks kuorma- auton kuljettaja ja yks armeijan leivissä, tää ei halunnut treffeille lähteä. No nää oli muutkin semmoset treffit, jotka ei päätynyt tapaamista piemmälle.

• missmarplex

Ihan perusjuttu kysyä mieheltä, onko työelämässä. Ei ammatti ole tärkein, vaan että on omillaan toimeentuleva. Kaikenlaista loista on miehissäkin eli omat rahat sössitty ja oletetaan naisen elättävän. Näennäisesti joskus maksetaan ruokaostokset ja siitä tehdään valtava numero. Viinaan kyllä rahaa riittää.

• todettu.monta.kertaa

Olen täysin samaa mieltä. Tollasia ne naiset on. Kysellään mitä teet työkses ja harrastat ja kun ei pahemmin oo kerrottavaa niin häviävät sen sileän tien.

• tästäsyystäkysellään

Naiset haluaa varmistaa, ettei kyseessä ole vain mikään työtön, alkoholisti, pikkurikollinen jännämies. Vaan kunnollinen, kiltti, koulussa menestynyt, työssä käyvä mies.

• otamitenotatihans

Ihan tiedoksesi että minä tein rikoksia menenisyydessäni, vankilaan en ehtinyt kun tajusin parantaa tapani, oli myös päihdeonmgelmia mistä selvisin ja ihan selväjärkisenä ilman pysyvuiä vammoja, olen käynyt vain ammattikoulun ja toisen tutkinnon oppisopimuksella olen kuitenkin tosi älykäs, olen myös kiltti mutten mikään tossukka ja kunnollinen työssäkäyvä mies, mustavalkosella ajattelutavalla ette löydä ihanaa miestä, eikä liialla stereotypisoinnilla, ei saa olla sinisilmänen mutta ainakin itse oppinut lukemaan ihmisiä että luotan ihmiseen josta näkee että asia on niin, ihan kärsivällisyydellä ja tutustumalla kasvotusten on se järkevin keino selvittää onko mies ns kunnollinen, se kertoo jo paljon jos mies uskaltaa olal oma ittensä aina välittämättä esim ilkeistä puheista ja se että tekee työnsä ahkerasti ja tunnollisesti sekä se että mies on jo sen verran sinut ittensä kanssa elämänkoulun ansiosta että usklaltaa avoimesti kertoa myös menenisyydestään sekä huonoista puolistaan kuten minä teen, kuitenkaan itteäni jalustalle nostamatta, ainakin ite osasin ottaa opiksi virheistä, ja voin sanoa että tämä jätkä ei lannistu mistään eikä luovuta koskaan sen verran kasvatti henkisesti vahvaksi ihmiseksi menenisyyden taistelut ja kaikki paha mitä näki ja kokin.
        Älkää leimatko tuntematta naiset ja olkaa tekin rohkeita ja tulkaa puolitiehen edes vastaan jos huomaa että henkisellä tasolla kolahtaa ja kaikin puolin muutenkin, kukaan tuskin sitä unelma ihanne kumppania löytää mutta ei tarvikkaan, en minäkään mitään ns täydellistä missiä etsi, luonne merkkaa eniten ja se onko nainen henkisesti vahva ja aikuinen mitä osa yli kolmekymppisistäkään ei selvästi vielä ole, ja nimenomaan OSA ei kaikki, eikä ole rumia naisia olemassakaan mun mielestä,.

• EiTreffeilleKiitos

100% totuushan on se, että näkö ja ikä on kriteerit. Jokainenhan tuolla taitaa hakea vielä itseään nuorempaa seuraa...ja siihenhän se sitten tyssää.
      Ei se , että olisi mukava reilu, rehti, rikas, raitis ja kunnossa kaikin puolin elämän kanssa ole mitään.
      Sen vuoksi kartan näitä treffipalstoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      114
      10165
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      4970
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2161
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2038
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1874
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1551
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1382
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      961
    9. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      957
    10. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      932
    Aihe