Mitähän voisi tehdä kun eräs nokkava nulikka on näköjään parantumaton mustamaalaaja luonteeltaan, ottelee kuvia toisten virheistä ja esittelee ne esimiehelle vaikka ei itsekään ole virheetön. Pollea poika kaiketi isottelee tällaiselle vanhemmalle työntekijälle, pyrkii mustamaalaamaan ja saamaan näyttämään huonolta esimiesten silmissä. Tänään mulla jo paloi hermo ja ärähdin sille, poika taisi yllättyä.
Kyllä itsellekin on tullut vastaan muiden tekemiä virheitä töissä mutta itse en osoittele syyllisiä vaan olen ratkaisuhenkinen joten fiksaan toisen tekemän virheen nostamatta siitä minkäänlaista meteliä. Minua ei edes kiinnosta kuka teki virheen vaan miten saan sen ratkaistua. Nähtävästi muille on tärkeämpää osoitella syyllisiä eikä ratkaista ongelmia.
On se perkele että vain meikäläiseltä vaaditaan täydellisyyttä ja virheettömyyttä, muut saa hutiloida vaikka miten paljon eikä kukaan niistä välitä. Kukaan ei ole täydellinen ja virheetön, ei edes töissä.
Mustamaalaavat työkaverit
3
620
Vastaukset
- näin-on
Nuo nulikat on perseestä ja hyppii nykyään silmille joka paikassa, älä auta äläkä neuvo sille mitään asiaa, piilota kaikki asiat siltä.
Vittuile takas ja valita pomolle siitä aina kun vähänkin aukoo päätään.
Vaadi myös se tyyppi pois työveriksi sopimattomana ja vaadi uusi tilalle.
Älä anna sen hyppiä silmille sekuntiakaan.- nulikat.kuriin
Amen, brother :)
- MurhaSyyte
Taidan tietää tuommoisen tyypin joka on tosi harvinainen. Ehkä 1/1000 on yhtä koppava häirikkö. Semmoinen ei ymmärrä mitään muuta kuin "keppiä". Puhe ei niihin tehoa. Huomaan jo että "syö miestä", sen käytös. Semmoista ei kannata katsella pitkään ja on 400% varmaa että suurin osa muistakin työntekijöistä on samaa mieltä. Hyppii kaikkien silmille kiusaamaan. Maa järkkyy ja tulee maailmanloppu jos pääsee esimiesasemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576374
- 501816
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381484- 501076
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48951Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877