Mistä löytää fiksu ja mielellään savuton mies? Itse en voi juomista näillänäkymin lopettaa. Siksi en vaadi sitä toiseltakaan, vaan pitemmän tähtäimen pyrkimystä raittiuteen. Baareissa en käy eikä niitä,ole täällä.
Mistä päihdeongemainen mies?
3
1973
Vastaukset
- kiljua
Olin 10 v yhtämittaa humalassa.
Join 1 - 2 litraa kiljua päivässä.
Lisäksi oluet ja viinit kun oli rahaa.
Poltin tupakkaa ketjussa.
Kävin pesulla kerran viikossa.
Vaihdoin alusvaatteet kerran kuukaudessa.
Ja päällysvaatteet kerran vuodessa.
Sitten lopetin juomisen ja polttamisen.
Kokeilin kuitenkin voisinko juoda silloin tälläin muutaman oluen.
Nykyään odotan vain seuraavaa tilaisuutta.
Käyn kuitenkin joka ilta suihkussa.
Sinä et voi lopettaa juomista näillä näkymin.
Tarkoittaa suomeksi että ajatus elämästä ilman alkoholia on täydellinen mahdottomuus.
Niin minullakin.
Meillä kuitenkin on halutessamme mahdollisuus.
[email protected] - pascapaska
Tässä on yksi päihderiippuvainen (?) mies. Päihdeongelmaa ei ole vielä ollut. Olen (omasta mielestäni) fiksu mies ja juon paljon alkoholijuomia, enimmäkseen punaviiniä ja mallasjuomia, mutta kaikki muukin maistuu.
Raittius tai kohtuukäyttö olisi todennäköisesti parempi, but You never can tell. Alkoholismi on geeniperäinen sairaus. Siksi sairaudesta ei voi koskaan parantua.
Voi vain olla kuivilla tai "kentällä". Pitkäaikaisesti kuiville pääsee ainoastaan 1-2 %, eli ennuste on erittäin huono. Mekin, jotka olemme päässeet kuiville, emme ole terveitä, normaaliin verrattavia, sillä alkoholismiin kuuluu usein voimakas ahdistuneisuus. Se ei poistu kuivillepääsyn mukana.
Aikanaan kuolema vapauttaa meidät sairaudesta. Monet jouduttavatkin kuolemaansa, sillä jo normaalinkin elämä on käsimystä, saati sitten alkoholistin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292148
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251646Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti111201Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121117- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691