Hiplaako teidän miehet muniansa?
Vastaukset 8
- kesälläsiis
Kyytimies veteli nahkoja "jöötinpään" suojaksi kun meni takapihalle aikoinaan.
- Gnucv
Et oo tosissas?...
- hirvimies_
Niin teki. Naapurissa 20 vuotta nuorempi nainen ei saanu arvata sen naineen muita. Vahtasivat toisiaan takapihoilla.
- Harmaavarpunen30
Sillon jos petipuuhien yhteydessä pyydän. :D Tykkään katsella häntä ja hänen komeaa vartaloaan.
Muuten ei hiplaile itseään näkyvästi. Siis ilman seksuaalisia ajatuksia?
Ei onneksi :D
- Yli.nelikymppinen
Kyllähän ne monet miehet ikäänkuin kokeilevat että onko sen siellä ja missä asennossa, siirtelevät pallejaan ja kaluaan tai muuten vaan pitävät kättään hetken siellä kun ovat kotona rentona. Ei se minua oo koskaan askarruttanut tuo hipelöinti.. kai mä itekkin kropeloisin jos olis semmoset ulokkeet. En siis osaa arvioida toiminnan funktiota kun ei ole mulla mitä kokeilla, pelkkä kumpu jota ei mun tartte koskee ellei peseydy tai paneta :D
Sitäpaitsi musta se on jotenkin sexyä ja miehekästä kun mies kotona jotain puhuessaan köpelöi ajatuksissaan, edelleen katse aina jähmettyy et jahas! - meneetavaksi
Kerran asiakaspalvelijanuorimies raapi vähän väliä muniaan kesken kaupan teon. Ei varmaan itse huomannut sitä. Muutkin asiakkaat huomasi sen, kun katselivat noloina toiseen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682841
- 571182
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160957Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57907- 4899
- 84800
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173790Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e187752Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216703- 6684
- 59666
- 53657
- 67646
- 56619
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21598Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?125563Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66549Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32548- 34527
- 55518