Hiplaako teidän miehet muniansa?
Naiset hoi?
8
4129
Vastaukset
- kesälläsiis
Kyytimies veteli nahkoja "jöötinpään" suojaksi kun meni takapihalle aikoinaan.
- Gnucv
Et oo tosissas?...
- hirvimies_
Niin teki. Naapurissa 20 vuotta nuorempi nainen ei saanu arvata sen naineen muita. Vahtasivat toisiaan takapihoilla.
- Harmaavarpunen30
Sillon jos petipuuhien yhteydessä pyydän. :D Tykkään katsella häntä ja hänen komeaa vartaloaan.
Muuten ei hiplaile itseään näkyvästi. Siis ilman seksuaalisia ajatuksia?
Ei onneksi :D
- Yli.nelikymppinen
Kyllähän ne monet miehet ikäänkuin kokeilevat että onko sen siellä ja missä asennossa, siirtelevät pallejaan ja kaluaan tai muuten vaan pitävät kättään hetken siellä kun ovat kotona rentona. Ei se minua oo koskaan askarruttanut tuo hipelöinti.. kai mä itekkin kropeloisin jos olis semmoset ulokkeet. En siis osaa arvioida toiminnan funktiota kun ei ole mulla mitä kokeilla, pelkkä kumpu jota ei mun tartte koskee ellei peseydy tai paneta :D
Sitäpaitsi musta se on jotenkin sexyä ja miehekästä kun mies kotona jotain puhuessaan köpelöi ajatuksissaan, edelleen katse aina jähmettyy et jahas! - meneetavaksi
Kerran asiakaspalvelijanuorimies raapi vähän väliä muniaan kesken kaupan teon. Ei varmaan itse huomannut sitä. Muutkin asiakkaat huomasi sen, kun katselivat noloina toiseen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.544699Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2343439Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2633231Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1123212Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie321815- 1011538
- 1661140
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA651026Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril122957Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."34811