"Tyttölasten vietti palvoa vierasta on lihaan kirjoitettua. Heistä on tultava äitiensä kaltaisia. Taipumus on täysin amoraalinen. Miehet ovat saalistaessaan samanlaisia. Nainen etsii vaistomaisesti siementäjää kotikylän ulkopuolelta, miehen taas kannattaa maksimoida omat mahdollisuutensa ja minimoida naisen. Shakespeare tiesi tämänkin: “Vulvaa ei voi vangita.” Siltä on vietävä mahdollisuudet. Sosiaalinen kontrolli ja leimaaminen ovat yhteisöllisiä keinoja naisten hillitsemiseksi. Toisin kuin humanistit luulevat, keinojen alkuperä ei ole pahassa tahdossa. Ne ovat pragmaattisen maalaisjärjen huippusuorituksia: tervetuloa seksuaaliselle vapaudelle on yhtä kuin tervemenoa yhteiskuntarauhalle. Ihmisten enemmistö on aina tiennyt tämän, vaikka monet paheksuvat hiljaista tietoa muodon vuoksi. Useimmat eivät myöskään tunnista itsestään sitä väitettä, että omasta yhteisöstä valittu kumppani on väistämättä raivostuttavan epäkiihottava ja tavallinen."
https://sarastuslehti.com/2017/12/03/humanismin-paheet-osa-4-lihan-edessa-ja-takana/
Naisten vietit vaativat kontrollia
64
6487
Vastaukset
- ei.tehoa.enää
Ongelma on vain se, että lutkaksi leimaaminen ei kaikkiin enää tehoa. Ovat ylpeästi lutkia kuten tämä ToukoPoukon Iris.
- vaatiikontrollia
Touko on viettiensä vietävissä oleva mieslutka. Aivot roikkuu pusseissa jalkojen välissä.
- avaimenreikä
Vanhoja vitsejä nuo ristiinnaulitsemiset ja elävältä keittämiset. 🤣
- einaurata
avaimenreikä kirjoitti:
Vanhoja vitsejä nuo ristiinnaulitsemiset ja elävältä keittämiset. 🤣
Tosi sairaita vitsejä!
- Teknodonna
Minä ja Shakespeare
Seisot tuulessa, jossa liepeesi lepattavat lailla kihisevän niityn.
(Hihitystä) - 943829046382903468290368
Olen lukenut tuon lehden päätoimittajan kirjan silloin, kun se ilmestyi, se oli kiinnostava.
Jotenkin huvittavaa kirjoituksen agendan kannalta, että päätoimittaja on pesunkestävä humanisti, ja tämä lainattu kohta on villisti ajatuksia tuuleen heittelevää spekulaatiota ilman minkäänlaista yhteyttä historiallisiin faktoihin tms. Siis pelkkää propagandaa, joka voi tietysti olla omalla tavallaan kiinnostavaa.- EdesUnissa
", ja tämä lainattu kohta on villisti ajatuksia tuuleen heittelevää spekulaatiota ilman minkäänlaista yhteyttä historiallisiin faktoihin tms. Siis pelkkää propagandaa,"
Mielestäni siinä on kaunokirjallisuuden keinoin ilmaistu fysiologinen fakta. Naisten fyysinen kiinnostus miehiin perustuu suurelta osin naisen hajuaistiin, jossa tulkintakaavana on mahdollisimman suuresti omasta DNAsta poikkeava perimä. Tämä ominaisuus on ihmisiin rakennettu ilmeisesti suojelemaan sukurutsalta. Se suojelee ihmiskuntaa ettei perinnölliset heikkoudet pääse rajattomasti vahvistumaan suljetun yhteisön perimässä. Sen merkitys on
ollut aikoinaan suurempi kun ihmiset eivät olleet niin liikkuvia.
Tietysti jää kysymys että onko kaikilla pedofiileillä sitten nuha, koska järjestelmä ei tunnu olevan aukoton ?
Toinen asia tässä DNA perimä jutussa on että vaikka sama ominaisuus on sekä miehillä että naisilla, niin naisilla se on vahvempi. He ovat ikäänkuin ihmiskunnan tulevaisuuden vartijoita tämän asian tiimoilta, ja siksi heidän pakottamisensa vastakkaiseen toimintaan riskeeraisi pieneltä osin ihmiskunnan tulevaisuutta.
Luulen että silloin kun on alettu ihmetellä tätä asiaa että miksi puoliso valitaan mieluummin kaukaa kuin omasta yhteisöstä, ei yksinkertaisesti tunnettu tätä DNA-perimän ja hajuaistin yhteyttä, jolloin asialle luonnollisesti annettiin toisenlainen selitys. - viikviik
Hännikäinen on hiiri
- älykäshiiri
viikviik kirjoitti:
Hännikäinen on hiiri
Mutta ihan älykäs sellainen.
- älykkyys.kaukana
älykäshiiri kirjoitti:
Mutta ihan älykäs sellainen.
Juopposika joka lähettelee kännissä "Hevosenkyrpä" -viestejä, raiskattujen tukiyhdistykselle.
- 943682093682098690287609
EdesUnissa kirjoitti:
", ja tämä lainattu kohta on villisti ajatuksia tuuleen heittelevää spekulaatiota ilman minkäänlaista yhteyttä historiallisiin faktoihin tms. Siis pelkkää propagandaa,"
Mielestäni siinä on kaunokirjallisuuden keinoin ilmaistu fysiologinen fakta. Naisten fyysinen kiinnostus miehiin perustuu suurelta osin naisen hajuaistiin, jossa tulkintakaavana on mahdollisimman suuresti omasta DNAsta poikkeava perimä. Tämä ominaisuus on ihmisiin rakennettu ilmeisesti suojelemaan sukurutsalta. Se suojelee ihmiskuntaa ettei perinnölliset heikkoudet pääse rajattomasti vahvistumaan suljetun yhteisön perimässä. Sen merkitys on
ollut aikoinaan suurempi kun ihmiset eivät olleet niin liikkuvia.
Tietysti jää kysymys että onko kaikilla pedofiileillä sitten nuha, koska järjestelmä ei tunnu olevan aukoton ?
Toinen asia tässä DNA perimä jutussa on että vaikka sama ominaisuus on sekä miehillä että naisilla, niin naisilla se on vahvempi. He ovat ikäänkuin ihmiskunnan tulevaisuuden vartijoita tämän asian tiimoilta, ja siksi heidän pakottamisensa vastakkaiseen toimintaan riskeeraisi pieneltä osin ihmiskunnan tulevaisuutta.
Luulen että silloin kun on alettu ihmetellä tätä asiaa että miksi puoliso valitaan mieluummin kaukaa kuin omasta yhteisöstä, ei yksinkertaisesti tunnettu tätä DNA-perimän ja hajuaistin yhteyttä, jolloin asialle luonnollisesti annettiin toisenlainen selitys.En näe juuri mitään yhteyttä sun tekstin ja lainauksen välillä. Mutta propagandan tunnistaa usein siitä, että maalaillaan kuvaa entisajoista, jolloin kaikki oli paremmin. Milloin tahansa kun sinulle kerrotaan, että ennenvanhaan Utsjoesta Amazonasille ihmiset toimivat näin, saat olla varma siitä, että joku tahtoo sinun viehättyvän omasta agendastaan. Näin on, vaikka sellaisen "faktan" kertoja olisi tutkija.
- EdesUnissa
943682093682098690287609 kirjoitti:
En näe juuri mitään yhteyttä sun tekstin ja lainauksen välillä. Mutta propagandan tunnistaa usein siitä, että maalaillaan kuvaa entisajoista, jolloin kaikki oli paremmin. Milloin tahansa kun sinulle kerrotaan, että ennenvanhaan Utsjoesta Amazonasille ihmiset toimivat näin, saat olla varma siitä, että joku tahtoo sinun viehättyvän omasta agendastaan. Näin on, vaikka sellaisen "faktan" kertoja olisi tutkija.
Otin sen vertailukohdan tuosta minkä aloittaja oli poiminut tekstiinsä. "Tyttölasten vietti palvoa vierasta on lihaan kirjoitettu" Oletan että tämä teksti on kirjoitettu kauan sitten jolloin ei vielä tiedetty että se on ihmiseen koodattu ominaisuus.
Itse tuon linkatun artikkelin sisältö oli niin sekava etten päässyt sen tarkoitusperästä selville. Minulle se ei ollut oikeastaan edes propagandaa koska ei johtanut mihinkään. Tai sitten luin sen liian nopeasti ja missasin päämäärän. - vähän.hassutteli.hän
älykkyys.kaukana kirjoitti:
Juopposika joka lähettelee kännissä "Hevosenkyrpä" -viestejä, raiskattujen tukiyhdistykselle.
Tekevälle sattuu
- kantaisivastuun
vähän.hassutteli.hän kirjoitti:
Tekevälle sattuu
Paska puolustus
- asioita.tapahtuu
kantaisivastuun kirjoitti:
Paska puolustus
Naiset käuttävät aina jotain tuollaista
- ideologiaa
Nimimerkin "kontrollia.tarvitaan" alustuksen näkemykset eivät ole tieteellisen maailmankuvan mukaisia, vaan erään humanistisen ideologian.
Tieteellinen kuva näkee, että käyttäytymistä ohjaavat ensisijassa geenit, jotka ovat valikoituneet optimaalisiksi olevassa ympäristötilanteessa. Koska geenien muutos on hitaampaa kuin kulttuurin, olemme perineet suurimman osan geeneistämme ihmisiltä, jotka elivät noin 50 tuhatta vuotta sitten. Meillä on siis vanhat geenit ja uudet olosuhteet. Käyttäytytymisemme on näiden luoma kompromissi.
Kullekin lajille on syntynyt oma yhteisöllisyyden asteensa. Ihminen on yhteisöllinen, jääkarhu individualisti. Ajatus, että noudattaisimmesi jotakin puhtaasti ideologian muodostamaa käyttäytymiskaavaa, seksuaalista vapautta, ja menettäisimme taipumuksemme yhteisöllisyyteen, ei perustu muuhun kuin ideologiaan. Sillä ei ole tieteellistä pohjaa.
Samat geenit, jotka ohjasivat meitä 50 tuhatta vuotta sitten, ohjaavat meitä nyt muuntuneissa oloissa hiukan toisin. Yhteisöllisyys saa uusia muotoja, esimerkiksi kirjoitetun kielen, työnjaon, koulutuksen, kommunikaation kännykällä ja joukkotiedotusvälineillä ym., mutta tarpeemme yhteisöllisyyteen pysyy vakiona.
Sitä paitsi jokainen voi huomata kohdallaan, minkä painon ja puristuksen vähenemisen seksuaalinen vapautuminen on tuonut. Tosin nuoriso jo tarvinnee hiukan historian opiskelua, kun ei ole itse kokenut sellaisia kahleita kuin 60-luvulla ja aikaisimmin nuoruutensa viettäneet. Ihan täyttä hölynpölyä. Kyllä jokaisella on oikeas harrastaa seksiä juuri sen kanssa kuin haluaa. Seksuaalisesti kaikkein vapaimmat maat (esim. Hollanti, Pohjoismaat) ovat myös vakaimpia, eli asia on päinvastoin kuin kyseinen humanisti runoilee.
- Naisasialooser11
Ei ole. Naisen seksuaalisuutta kuuluu kontrolloida armotta ja tuo, että Hollanti ja Pohjoismaat olisivat vakaampia on täyttä hölynpölyä. Saudi Arabiassa voit heittää lompakon kadulle ja tulla hakemaan sen seuraavana päivänä.
Naisasialooser11 kirjoitti:
Ei ole. Naisen seksuaalisuutta kuuluu kontrolloida armotta ja tuo, että Hollanti ja Pohjoismaat olisivat vakaampia on täyttä hölynpölyä. Saudi Arabiassa voit heittää lompakon kadulle ja tulla hakemaan sen seuraavana päivänä.
Ei kuulu eikä voi. Seksuaalisuus on yksityisasia.
- eitasanvoi
Naisasialooser11 kirjoitti:
Höpö höpö.
outsider1 kirjoitti:
Jos sinut raiskataan puistossa niin se on sinun mielestäsi sinun ja raiskaajan yksityisasia.
super-atm kirjoitti:
Jos sinut raiskataan puistossa niin se on sinun mielestäsi sinun ja raiskaajan yksityisasia.
Seksuaalisuus on jokaisen oma asia, väkivalta ja muu ahdistelu ei.
outsider1 kirjoitti:
Seksuaalisuus on jokaisen oma asia, väkivalta ja muu ahdistelu ei.
Et sinä päätä mikä on suvaitsevuutta, rasismia, seksuaalisuutta tai väkivaltaa.
super-atm kirjoitti:
Et sinä päätä mikä on suvaitsevuutta, rasismia, seksuaalisuutta tai väkivaltaa.
En päätäkään, mutta kaikki järkevät ihmiset ovat tässä asiassa kanssani samaa mieltä.
outsider1 kirjoitti:
En päätäkään, mutta kaikki järkevät ihmiset ovat tässä asiassa kanssani samaa mieltä.
Ei kannattaisi noin sanoa. Sinä olet tyhmä, koska olet yksinkertaisena vajakkina työhön kelpaamaton.
- ei.näytä.olevan
outsider1 kirjoitti:
Tuntuu olevan hyvin julkinen asia nykyään
- näkyynäkyy
super-atm kirjoitti:
Ei kannattaisi noin sanoa. Sinä olet tyhmä, koska olet yksinkertaisena vajakkina työhön kelpaamaton.
Mennään sitten henkilökohtaisuksiin kun ei muuta enää keksitä. Ei oma viisautesikaan ole kovin korkeaa tasoa.
ei.näytä.olevan kirjoitti:
Tuntuu olevan hyvin julkinen asia nykyään
Tietysti jokainen voi julkistaa seksielämänsä jos itse niin haluaa.
näkyynäkyy kirjoitti:
Mennään sitten henkilökohtaisuksiin kun ei muuta enää keksitä. Ei oma viisautesikaan ole kovin korkeaa tasoa.
Olen aina viisaampi kuin sinä. Olet yksinkertainen, etkä tuo keskusteluun yhtään mitään.
- näkyynäkyy
super-atm kirjoitti:
Olen aina viisaampi kuin sinä. Olet yksinkertainen, etkä tuo keskusteluun yhtään mitään.
Olet kaksinkertaisesti yksinkertainen.
- näkyynäkyy
super-atm kirjoitti:
Olet läski kaksoisleuka.
Ei ole kaksoisleukaa. Läskikään en ole. Painoindeksi 21.
- vitsiniekkka
Ikiaikaisia totuuksia - tosin joissain harvoissa kulttuureissa on seksi vapautettua ja yhteisö pitää kollektiivisesti huolen jälkeläisistään - näissä varmastikin jokaiselle halukkaalle miehelle on enemmän tai vähemmän myös seksin saanti optiona.
Lännessä tällainen ei koskaan toimisi, koska vaikka eläisimme vasemmistolaisten ihannoimassa taloudellisesti tasapäisessä yhteiskunnassa, seksuaalikapitalismi jylläisi edelleenkin siihen kaukaisen tulevaisuuden pisteeseen asti kunnes alfoina menestymättömien, rumien, pienimunaisten ja sosiaalisesti kyvyttömien geenit olisivat lopullisesti hävinneet maan päältä.
Kapitalismi on onneksi luonnonmukainen lisätapa ansaita parittelumahdollisuuksia em. ominaisuuksien ulkopuolella. - Sededesese
Shakespeare oli homo, mutta oli oikeassa naisten suhteen.
- väärämies
Ei muuten ollut. Sekoitat aikalaiseensa Thomas Marlowiin
- sonetteja_fagoteille
S. oli taatusti hååkkani. Sellaista himpulaloruilua ei heteromies kirjoita.
- musallapäähän
Ne maat, jossa lutkat kivitetään hengiltä, ovat parempia paikkoja ekää.
- tervemenoa_
Muuta sinne sitten
- enmuuta
tervemenoa_ kirjoitti:
Muuta sinne sitten
En ole muslimi
- luulisiolevanhelppoa
enmuuta kirjoitti:
En ole muslimi
Muutu muslimiksi kun tunnet heidän tapansa omiksesi.
- vanhathyvätajat
Julkinen piiskaus torilla olisi hyvä rangaistus lutkailusta.
- raipparaikumaan
Juu. Ja piiskattava pitää sitoa alasti kaakinpuuhun
- häpeäisitte
raipparaikumaan kirjoitti:
Juu. Ja piiskattava pitää sitoa alasti kaakinpuuhun
On teillä fantasiat! Tuommoisille fantasioilleko runkkaatte?
- äläsekoitaasioita
häpeäisitte kirjoitti:
On teillä fantasiat! Tuommoisille fantasioilleko runkkaatte?
Kyse ei ole seksistä senkin pervo, vaan oikeudesta!
- tultamunille
äläsekoitaasioita kirjoitti:
Kyse ei ole seksistä senkin pervo, vaan oikeudesta!
Yhtään lutkaa ei ole jos ei ole lutkailevia miehiä.
Jaaha..Täällä taas ne kiltit ja kunnolliset äänessä.
- kiltti.ja.kunnollinen
Kyllä! Nimenomaan!
Mulle riittää, että mulla on cruise control. Autossa.
Hetkinen...kuka senkin on vienyt?- muutosihmetyttää
Miten Donnasta tuli Pönttö?
muutosihmetyttää kirjoitti:
Vaihtamalla nimimerkkiä. Kätsyy...eikä tarvi olla ees oikeesti yhtään pönttö. :)
Nicitönnä kirjoitti:
Vaihtamalla nimimerkkiä. Kätsyy...eikä tarvi olla ees oikeesti yhtään pönttö. :)
.. Onks Pönttis Donna?.. ;D
Nicitönnä kirjoitti:
Donttis on pönna. ☺️
Come on nyt!
Jumankauta säikähdin kun näin tämän
(naurua)
Hei...mitähän se kaveri tähän sanoo?
Kyllä tästä mulle nyt endorfiinia irtoo kun tämmöseen päädyitte hih.
En todellakaan ole se tyyppi. Mä olen nainen, ja Teknis on 100 % mies. Jos mä pidän Mersuista niin ei se musta vielä Donnaa tee.
Se vaan kirjoittaa hauskasti, ja mä päätin lainata ihan pikkurikkupikkuriikkisesti sen hupaisaa tyyliä :D
Hei, maa kutsuu kuuta...Viimeksi olin kuulemma ite Nuuska (Muikku, jouduit paikkailemaan sitäkin). Hah.
Mun pitäs ehkä ottaa tämä vaan kunniamainintana, mutta antaapa ite mistermisterin tulla aikanaan areenoille, niin kysykää siltä iteltään, mitä hän sanoo :D
(nauraa kippurassa koko illan, kiits)NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Onks Pönttis Donna?.. ;D
Eiiii oleeeeeeee :D EIIII ole!
Oonhan mä viisas (oisko ihan pieni sarkasmi mukana heh), mutta en minäkään neljään alter egoon pysty, ja vielä rupattelemaan niiden kanssa.muutosihmetyttää kirjoitti:
Kuka yrittää uittaa Donnaa mun takkiin?
muutosihmetyttää kirjoitti:
Joko se tyyppi asuu mun nurkissa?
Kuuluu rapinaa
(leveä hymy)- lutkapoliisi
Yhteiskuntaan pitäisi asentaa Slut Control.
misspönttöuuni kirjoitti:
Eiiii oleeeeeeee :D EIIII ole!
Oonhan mä viisas (oisko ihan pieni sarkasmi mukana heh), mutta en minäkään neljään alter egoon pysty, ja vielä rupattelemaan niiden kanssa... Ok uskotaan.. ;D
.. Mä kyllä olen Aikast SiniSilmä.. ;(misspönttöuuni kirjoitti:
Come on nyt!
Jumankauta säikähdin kun näin tämän
(naurua)
Hei...mitähän se kaveri tähän sanoo?
Kyllä tästä mulle nyt endorfiinia irtoo kun tämmöseen päädyitte hih.
En todellakaan ole se tyyppi. Mä olen nainen, ja Teknis on 100 % mies. Jos mä pidän Mersuista niin ei se musta vielä Donnaa tee.
Se vaan kirjoittaa hauskasti, ja mä päätin lainata ihan pikkurikkupikkuriikkisesti sen hupaisaa tyyliä :D
Hei, maa kutsuu kuuta...Viimeksi olin kuulemma ite Nuuska (Muikku, jouduit paikkailemaan sitäkin). Hah.
Mun pitäs ehkä ottaa tämä vaan kunniamainintana, mutta antaapa ite mistermisterin tulla aikanaan areenoille, niin kysykää siltä iteltään, mitä hän sanoo :D
(nauraa kippurassa koko illan, kiits)Heh, ei se sano mitään. Liukuu vaan meidän hullunkuristen arvuutusleikkien yli, kuin vesi hanhen selkää pitkin. 🤣
- seauttaa
Siveysvyöt käyttöön
- näinhänvalitetaan
Miksi? Miehet ei saa seksiä muutenkaan.
- munat.lukkoon
Miehille kanssa, varsinkin jännämiehille
- ahdistelijoilta
munat.lukkoon kirjoitti:
Miehille kanssa, varsinkin jännämiehille
Kyrvät kerrasta poikki
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172394Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2462118Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071812Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021461Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491386Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571327Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1851204- 941130
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511005Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14941