Moi,
onko kellään kokemuksia tästä hollantilaisesta kaupasta, jolla myös nettikauppa?
allrackets.com kokemuksia?
1
4061
Vastaukset
- Hermotmenee
On kokemuksia joo... Ostin Victor-mailan ja kengät. Kengät olivat kyllä ihan oikeat. Mailassa sen sijaan oli valmistusvika, joka häiritsi pelatessa. Reklamoin(siis englanniksi) ja jo heidän kielitaitonsa herätti aluksi epäilyksiä. Vastaukset olivat ihan mitä sattuu, epäloogisia. Pyysivät lopulta lähettämään mailan heille, mutta minun kustannuksella. En tähän tietenkään suostunut ja he lupasivat hyvittää postimaksun ilmaistuotteina. No viestintää oli paljon viikkojen aikana ja monesti kysyin perään...kun ei mitään vastanneet. Lopulta yli 5kk:n päästä tuli postissa uusi maila ja grippejä postimaksun verran, jos yhden gripin hinnaksi määritellään 4€. En ole sen jälkeen asioinut tuossa osoitteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379