...viiniä päivittäin takaavat miehelle pitkän iän:
https://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/606670-maailman-vanhin-mies-joi-punaviinia-joka-paiva
Miten tuohon yhtälöön sopivat suomalaisen naisen ja suomalaisen yhteiskunnan miehelle asettamat vaatimukset? Minusta ei oikein mitenkään.
Rauhallinen, stressivapaa elämä ja lasillinen...
8
968
Vastaukset 8
- harmin-paikka
Varmaan naisellekin tuo takaisi pitkän elämän. Eikä siihen yhtälöön kyllä sopisi mies tai lapset. Ai mut tuolla miehellähän oli vaimo ja lapsia, lapsenlapsia. Kappas :)
Mutta tuolla miehellä olikin hyvä, kiltti & kunnollinen vaimo joka leipoi sille jutussa mainittuja sokerikakkuja aamiaiseksi, varmaan ihan toista maata kuin tuolla mainitunlaiset naiset:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201802062200721127_rk.shtml
Mikä huvittavinta, täällähän jossa miehet elää jotakin 75-vuotiaiksi keskimäärin propaganda syyttää juurikin sokeria terveysongelmista vaikka oikeasti maailman vanhinkin on voinut sokerikakkusia natustella ikänsä kun sillä on ollut vain kunnollinen nainen, sopivasti puuhastelua ja sopivasti viiniä tarjolla.
Suominaisen kanssa pariutuneilla ei mene niin hyvin, ensin pakotetaan opiskelemaan, sitten painamaan niska limassa töitä ja sitten saat kuolla pois juuri kun eläkeikä on koittanut, vaimo saa perinnöksi uurastuksen hedelmät ja se sitten elää satavuotiaaksi, reilua.
- homowan
kohtuus kaikes, hullu lääkkeit ja rikoksia rekisteriin
ainaki samasta suvusta hullu rikostyttö rinnalle - hyvääjaterveellistä
Olen samaa mieltä, siksi juonkin aika usein lasillisen luomupunaviiniä.
.. Just mietin, että on se KuNma, kun Suomessa ei taida voida elää missään kovin pitkään kuten esmes. Alaskassa ja vastaavissa paikoissa.. ;D
- ei.paha.ravinto
Aamiaiseksi Olivera nautti tyypillisesti sokerikakkua ja välipalaksi jogurttia.
Hänen lounaansa koostui lihasta tai kalasta ja itse kasvattamistaan vihanneksista. Lisäksi hän nautti päivittäin lasillisen punaviiniä.
Että lihaa ja kalaa vaan nassuun ja muutama vihannes kaupanpäälle viinilasin kera. - nainen30plus
Taas oli aloituksessa älytön yleistys.
Mehet ovat yksilöitä ja niin ovat naisetkin.
Olen nainen, josta ovat olleet kiinnostuneet 10 miehet ulkonäöllisesti ja älyllisesti.
En tiedä mikä ominaisuus vetää minussa puoleeni tämänsorttisia ulkomaalaisia miehiä.
Suomalaisista miehistä ani harva on minusta kiinnostunut. Suomessa olen tosin tavannut miehiä suurimmaksi osaksi netistä ja työpaikaltani...
Työpaikan miehet ovat olleen oikein hyväkäytöksisiä. Nettimiehet kaukana siitä. - itsekontrolliakin
Viinin voi vaihtaa Taliskeriksi tai muuksi viskiksi, kyllähän sellainen hyvää tekee verenkierrolle.
Viski tai pontikkakin ehkäisee infarkteja hyvin, jos tykkää syödä lihaa myös.
Mutta jos on jatkuvasti jossain 2-promillen humalassa... aiheuttaa ongelmia, pitää osata hallita sitä omaa käyttöä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811334
- 721194
- 791061
- 95889
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois260839- 49767
- 30760
- 55693
- 72679
- 44622