En nyt todellakaan tahdo kommentteja lapsilta joiden seksuaaliidenteetti on vasta kehitysvaiheessa.Vain kypsäänikään ehtineet naiset viehättävät minua missä tapaatte porukoissa, kun ns. irrottelette?
Rovaniemen aikuiset lesbot
9
1933
Vastaukset
- 987540031
Hävettää niin kovasti etten ole uskaltanut tulla ilos kaapistani, joten olen elänyt valheessa koko aikuisikäni.
- 8965400987
Just toi "muitten ei tarvi tietää". on sitä valheessa elämistä kun en uskalla olla toisten edessä sitä minkälainen todellisuudessa olen . Koen sitäpaitsi että olemukseni viestittää selkeästi viettini mieltymyksen.En ole miellestäni ollenkaan naisellinen enkä näinollen kykene täyttämään naiseuden kriteereitä.
- hyi-mitä-paskaa--
hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--
- kurahousut
Kehitysvammainenko nyt otti kantaa ihmisten seksuaaliseen olemukseen?
- Lmömömö
Ulkonäöstä ja olemuksesta päätellen sielläpäin on suurin osa niitä hakemiasi mummoja.
- Pellepelottaa
Meillä on kotona kamarissa yks, muuttui lasten tulon jälkeen, simbsalabim vaan.
- lesbianheaven
Meilläkin on yks jota ainakin epäilen lesbox
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483