En nyt todellakaan tahdo kommentteja lapsilta joiden seksuaaliidenteetti on vasta kehitysvaiheessa.Vain kypsäänikään ehtineet naiset viehättävät minua missä tapaatte porukoissa, kun ns. irrottelette?
Rovaniemen aikuiset lesbot
9
1921
Vastaukset
- 987540031
Hävettää niin kovasti etten ole uskaltanut tulla ilos kaapistani, joten olen elänyt valheessa koko aikuisikäni.
- 8965400987
Just toi "muitten ei tarvi tietää". on sitä valheessa elämistä kun en uskalla olla toisten edessä sitä minkälainen todellisuudessa olen . Koen sitäpaitsi että olemukseni viestittää selkeästi viettini mieltymyksen.En ole miellestäni ollenkaan naisellinen enkä näinollen kykene täyttämään naiseuden kriteereitä.
- hyi-mitä-paskaa--
hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--
- kurahousut
Kehitysvammainenko nyt otti kantaa ihmisten seksuaaliseen olemukseen?
- Lmömömö
Ulkonäöstä ja olemuksesta päätellen sielläpäin on suurin osa niitä hakemiasi mummoja.
- Pellepelottaa
Meillä on kotona kamarissa yks, muuttui lasten tulon jälkeen, simbsalabim vaan.
- lesbianheaven
Meilläkin on yks jota ainakin epäilen lesbox
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331381Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691115- 104974
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43963- 68795
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56759- 42756
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117755- 29665
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.52577