Rovaniemen aikuiset lesbot

3808543

En nyt todellakaan tahdo kommentteja lapsilta joiden seksuaaliidenteetti on vasta kehitysvaiheessa.Vain kypsäänikään ehtineet naiset viehättävät minua missä tapaatte porukoissa, kun ns. irrottelette?

9

1900

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 987540031

Hävettää niin kovasti etten ole uskaltanut tulla ilos kaapistani, joten olen elänyt valheessa koko aikuisikäni.

• Ethän sie valheessa ole eläny jos itselle olet sen myöntänyt. Muitten ei tarvi tietääkkään

• 8965400987

Just toi "muitten ei tarvi tietää". on sitä valheessa elämistä kun en uskalla olla toisten edessä sitä minkälainen todellisuudessa olen . Koen sitäpaitsi että olemukseni viestittää selkeästi viettini mieltymyksen.En ole miellestäni ollenkaan naisellinen enkä näinollen kykene täyttämään naiseuden kriteereitä.

• hyi-mitä-paskaa--

hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--

• kurahousut

Kehitysvammainenko nyt otti kantaa ihmisten seksuaaliseen olemukseen?

• Lmömömö

Ulkonäöstä ja olemuksesta päätellen sielläpäin on suurin osa niitä hakemiasi mummoja.

• Pellepelottaa

Meillä on kotona kamarissa yks, muuttui lasten tulon jälkeen, simbsalabim vaan.

• Pitäskö hommaa kolmaspyörä petiin?

• lesbianheaven

Meilläkin on yks jota ainakin epäilen lesbox

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      226
      6092
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3864
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2637
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2177
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1952
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      46
      1906
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1800
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1676
    9. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1567
    10. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1522
    Aihe