En nyt todellakaan tahdo kommentteja lapsilta joiden seksuaaliidenteetti on vasta kehitysvaiheessa.Vain kypsäänikään ehtineet naiset viehättävät minua missä tapaatte porukoissa, kun ns. irrottelette?
Rovaniemen aikuiset lesbot
9
1900
Vastaukset
- 987540031
Hävettää niin kovasti etten ole uskaltanut tulla ilos kaapistani, joten olen elänyt valheessa koko aikuisikäni.
- 8965400987
Just toi "muitten ei tarvi tietää". on sitä valheessa elämistä kun en uskalla olla toisten edessä sitä minkälainen todellisuudessa olen . Koen sitäpaitsi että olemukseni viestittää selkeästi viettini mieltymyksen.En ole miellestäni ollenkaan naisellinen enkä näinollen kykene täyttämään naiseuden kriteereitä.
- hyi-mitä-paskaa--
hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--hyi-mitä-paskaa--
- kurahousut
Kehitysvammainenko nyt otti kantaa ihmisten seksuaaliseen olemukseen?
- Lmömömö
Ulkonäöstä ja olemuksesta päätellen sielläpäin on suurin osa niitä hakemiasi mummoja.
- Pellepelottaa
Meillä on kotona kamarissa yks, muuttui lasten tulon jälkeen, simbsalabim vaan.
- lesbianheaven
Meilläkin on yks jota ainakin epäilen lesbox
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2356233
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m274107- 952814
- 412217
- 332002
- 491974
- 1091830
- 221719
- 271532
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2301464