Pitääkö paikkansa, että Marios pizzerialla on vaihtunut omistaja?
Marios myyty?
17
6399
Vastaukset
- Dhflköjhn
Jokohan nyt alkaa saamaan Maatila pitsaa?.
- Missäählämi
Kuka sen on sitten myynyt? Karviaiset vai se oikea omistaja?
- Lounasta
Kuka on oikea omistaja?
- toivossahyäelää
Ja toivottavasti ostaja osaa kirjoittaa ja lukea! On sen verran monta pitsaa haettu ja palautettu kun
on ollut aina väärä pitsa ! ja lopulta ei enää haettu ollenkaan.- Lounasta
Sama homma. Harmittaa kun pääset kotia ja väärä pitsa laatikossa. Ei ole kyllä missään ilmotettu että omistaja olisi vaihtunut. Voisi muuten käydä testaan onko taso noussut.
- Oliskokytköksiätuonne
http://www.jlokka.fi/2016/11/mita-tahansa-voi-sattua-jos-on-mukana.html?m=1
Kuulin töissä et ökymersu olis siirtynyt Ouluun. Simsekeille.- Pitsaa
Vai oisko ollu velkaa?
- Pitsaa
Usein oon pitsaa kyseisestä paikasta hakenu ja aina on kyllä lootassa ollu sitä mitä on tilattu...
- wpjsndj
Saitko Maatila pitsaa?
joo pitää paikkaansa ja osakkaita on useampi. tämä on yks osakas joka pitää Haparannassa Amandaa eli ALI on Marios pizzerian osakas
- Lounasta
Oi muuttuukohan pitsat Amandan tyylisiksi? Siellä on hyvät ja maistuvat ruuat☺
- Hämäystä
Oliskohan jonkunlainen yritys hämätä suomalaisia samat rikolliset takapiruna on kuitenkin
- Eihuijattavissa
Samaa kuulin itsekkin! Sama paska uusilla starttirahoilla ja verovapauksilla. Tätä on tämä kotiuttaminen Suomessa. Paljon maksaa ja se kestää ikuisuuden.
- Suomipoikatyhmä
Tuskin muuttunut miksikään. Sama huijaus jatkuu.
- Fhakwjs
Saako Maatalouspitsaa?
- Ihmetys1
Mikä on maatalouspitsaa?
- onvaihtunu
Joo Jari Isomettä alkoi pizzan paistajaksi samalla kulkee muutkin aineet tullista suomeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837