Entisaikaan naimisissa olevien naisten ja naimattomien nuorten naisten oletettiin käyttävän siveysvyötä silloin kun olivat yksin ilman että aviomies olisi ollut paikalla, nuorten naimattomien naisten oletettiin käyttävän sitä jotta eivät antautuisi viettiensä valtaan pilluhaukan saaliiksi ja näin menettäisi mainettansa. Kaikkihan tietävät mistä puhutaan. Kyseessä rautaiset ’ aluspöksyt’ jotka lukitaan lukolla ettei niitä saa pois ilman lukon avaamista ja avain on aviomiehellä. Pöksyissä aukot kusemista ja kakkaamista varten mutta aukkojen ympärillä piikkejä niin ettei vieraat elimet pääse tunkeutumaan reikiin.
Herää kysymys miksi näitä käytettiin ellei olisi ollut kokemusta että naiset ovat viettiensä vietävissä ja tarvittiin näin tälläistä varmistusta. Uskottomuus ja nuorten naisten irtonainen paneskelu aiheuttaa surua tyrmistystä monissa perheissä. Nykyteknologia voisi tuoda tähän ratkaisun, uusi digitaalinen siveysvyö. Tämän käyttö olisi vapaaehtoista, mutta jos nainen välittää henkilöistä jotka haluaisivat sen käyttöä niin sen käyttö ei olisi ongelma. Kyseessä siis luajasta muovista valmistetut pöksyt jotka lukittuvat kun ne pistetään päälle. Pöksyissä kaksi luukkua peppu- ja pimppireiän kohdalla jotka avautuvat koodilla jotka on naisen hallussa. Pöksyissä kuitenkin sensori joka havaitsee jos luukuista yritetään työntää jotakin sisään ja silloin ne sulkeutuvat vauhdilla. Pöksyt saa pois toisella koodilla joka on miehen hallussa ja pöksyt otetaan pois kun mies on paikalla. Pöksyt eivät salli pyyhkimistä tarpeillakäynnin jälkeen mutta ne pitävät hajut sisällään. Tämä siis vain kuvitelma miten nykyteknologia voisi auttaa ratkaisemaan kysymyksen joka hiertää monia ihmissuhteita ja pöksyjen käyttö tapahtuisi yhteisymmärryksessä, pakottamisesta ei ole kyse. Teknologia olisi olemassa pöksyjä varten.
Siveysvyön uusi tuleminen?
22
1274
Vastaukset
- kunnonmies_1
Vedä nyt vittu päähäs dorka.
Helpompi sulkea sairalloisen huonolla itsetunnolla varustettu mies laitokseen. On yksi "jännämies" vähemmän vapaalla jalalla... vielä kun pitävät pois yleisiltä keskustelupalstoilta, niin sinnekin palautuis joku järki...
- Buhahaha
Siveysvyö pakolliseksi sukukypsäksi tuleville tytöille aina siihen asti kun menevät naimisiin. Hääyönä sen saa pois.
- Buhahaha
Joku on päättänyt näemmä mustata minun mainettani urakalla. Mitenköhän olen häntä loukannut?
- mansikkakakkua
Buhahaha kirjoitti:
Joku on päättänyt näemmä mustata minun mainettani urakalla. Mitenköhän olen häntä loukannut?
Tervetuloa kerhoon... mansikkakakkua on myös trollin hallinnassa. Ei kaikki päättömät ideat siis tule minulta.
- kiimamira
Buhahaha kirjoitti:
Tuohan oli parempi idea kuin mikään omistasi.
Buhahaha kirjoitti:
Täällä on joku kunnon paskaläjä taas vauhdissa... kannattas sunkin vaan rekata nikkis...
- Buhahaha
mansikkakakkua kirjoitti:
Tervetuloa kerhoon... mansikkakakkua on myös trollin hallinnassa. Ei kaikki päättömät ideat siis tule minulta.
Tuletko vaimokseni <3
Buhahaha original. - Buhahaha
Dissident kirjoitti:
Täällä on joku kunnon paskaläjä taas vauhdissa... kannattas sunkin vaan rekata nikkis...
Enkä. Saanpahan nähdä kuinka moni uskoo trollin tuotoksia minun tekemikseni, tai ketä edes kiinnostaa. Sinä olet jo omalta osaltasi todistanut että kiinnostaa ja mitä tahansa et usko. Monesta muusta en menisi vannomaan.
Buhahaha kirjoitti:
Enkä. Saanpahan nähdä kuinka moni uskoo trollin tuotoksia minun tekemikseni, tai ketä edes kiinnostaa. Sinä olet jo omalta osaltasi todistanut että kiinnostaa ja mitä tahansa et usko. Monesta muusta en menisi vannomaan.
No tuossa on pointti.
Mä taas jotenkin petyin palstaan pitkästäaikaa. En oikeen usko, että näistä pölinöistä on oikeesti muille mitään iloa...
Ei aina oikeen ymmärrä edes mikä noitten trollien idea on? Kauhee katkeruus vai toisten litistäminen? Ja luuleeko ne, että mä ottaisin jostain onkeeni? Että järkyttäsivät mun elämää?
Mä olen täällä vapaaehtoisesti. Ja haluan vaan jakaa omaa kokemusta. En väittämässä että tää on ainoa oikea tapa elää onnellisesti. Tää sopii mulle, jollekulle muulle ei.- Taasvanhempanatässä
Dissident kirjoitti:
No tuossa on pointti.
Mä taas jotenkin petyin palstaan pitkästäaikaa. En oikeen usko, että näistä pölinöistä on oikeesti muille mitään iloa...
Ei aina oikeen ymmärrä edes mikä noitten trollien idea on? Kauhee katkeruus vai toisten litistäminen? Ja luuleeko ne, että mä ottaisin jostain onkeeni? Että järkyttäsivät mun elämää?
Mä olen täällä vapaaehtoisesti. Ja haluan vaan jakaa omaa kokemusta. En väittämässä että tää on ainoa oikea tapa elää onnellisesti. Tää sopii mulle, jollekulle muulle ei.Katoppas perhana... vuodentakaista minua....
Ompas kiukkuista ja varmaa! 😆
En jaksanut lukea tota paska-aloitusta edes kokonaan, mutta varmasti senkin on kirjoittanut joku naisettomuudesta kärsivä nussimaton luuserimies.
- kuulapää-kake
Jep, todennäköisesti periksen käsialaa.
- Sweerf
Ajatelkaa miten tehokas keino tämä olisi myös raiskauksia vastaan ja ei-toivottavien raskauksien ehkäisyssä
- siinähänukotsuuttuisi
Moni nainen käyttäisi ihan sen takia ettei olisi raiskauksen pelkoa. Voisin itsekin pistää baari-iltoina päälle.
siinähänukotsuuttuisi kirjoitti:
Moni nainen käyttäisi ihan sen takia ettei olisi raiskauksen pelkoa. Voisin itsekin pistää baari-iltoina päälle.
Siitäpä sitten vain..
https://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/18727-”penisansa”-suojaa-raiskaukselta
- Kaisanoasaa
https://www.sinful.fi/fetissi/siveysseksilelut?dir=asc&order=views&gclid=EAIaIQobChMI0Mj13O6Y2QIViecbCh2mTwvHEAAYASAAEgI-LvD_BwE
kunnollisille miehille siveysvyö ettei ne pääse panee naista - tolvanat
Entisaikaan??? voisitko täsmentää etkä vetää tuulesta temmattuja aivopierujasi tänne. Kiitos kumminkin päivän nauruista, noin epävarman ukon pitäisi lukita vaatekomeroon eikä koskaan päästää vapaaksi.
- Expihtarikurppa
Höpöhöpö. Huomattavasti turvallisempi ja käytännöllisempi vaihtoehto on niinikään vanha ja tunnettu keksintö nimeltään kalukukkaro. Kunnon teräksestä valmistettu piukka pussukka. joka ruuveilla kiristetään niin tiukaksi, ettei veri vahingossakaan pääse kiertämään enempää kuin on aivan välttämätöntä ja avaimet tietysti naiselle: ensin äidille ja sitten kun joku naisparka on saatu lahjottua avioliittoon, niin vaimolle. Kusireikä voi olla päässä. Perspuolelle ei tarvitse mitään suojausta, koska ketään ei kiinnosta, jos mies sattuu kompastumaan ja istahtaa vaikka porkkanaan.
- Ffcggvv
Näitä vöitä käytettiin entisaikaan kun miehet olivat sodissa ja haluttiin varmistamaan ettei nainen jakele muille. Siinä naisetkin joutuivat tekemään uhrauksia kun piti pitää kuukausikaupalla päällä tätä vyötä ja ei ollut mahdollisuutta pestä pebareikää tai pimperoa, awwah miltä toosa ja peba mahtanut lemuta
- Lukittusinkku
Nykyään niitä käytetään yleisemmin miehillä estämään itsetyydytys ja seksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315440Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283489HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2712433- 1281763
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1281474Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3771426Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101223- 131143
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76942- 115905