Pitkät naiset ei ole kauniita

True-love-

Yli 175 cm naiset on rumia eikä kovin naisellisia. Malli naiset on usein pitkiä mutta eivät edes kauniita. Naiset on kauniita 150 -165cm pituisina. 166-174 cm naisista osa on kauniita jollain tavalla mutta eivät ole kauniita eikä seksikkäitä vaikka kuinka yrittävät. 150-165 cm naiset on kauniita jos ovat normaalipainoisia.

31

4906

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos.kerran.ovat

      Eihän sille sitten mitään voi.

    • Totta.tuolla.katkeralla

      Logiikalla!! Kaikki voi olla kiinni yhdestä sentistä ja 10cm onkin jo aivan varmaa. 174 maybe...175-184 not, vaikka olisi kuinka kauniita piirteiltään.
      Olen kyllä 100%, ettei ap eikä kukaan mukaan meistä edes erota sitä yhtä senttiä ihmisen pituudessa!😶

    • Tilittäjämme on ilmeisesti keskimittaista lyhyempi mies tahi vasta poikanen...

      ; )

      • fruttidimare

        Tai lyhyt nainen.


    • Neiti22.2

      lyhyet miehet on rumia. pitkät lihaksikkaat miehet on komeita.

    • Kaisanoasaa

      Eihän sinne pilluun ylety jos on lyhyt mies.

    • ätmi-
      • pitkätukka-68

        Tuon kanssa suihkuseksi vois olla hankla, vaikken itsekään mikään nysä ole.


    • ätmi166

      Lyhyet naiset haluaa vähintään 180 cm miehen. 150 cm naisille kelpaa vaibn 180 cm mies.

    • eitörröjä

      Kauneus on katsojan silmissä sanotaan. Minä en näe kauniina niitä naisia joiden huulet törröttävät koska niihin on piikitetty jotain ainetta. Hyi helekkari! Mm kandaharit ovat mielestäni juuri tuollaisia törröturpia.

      • pitkätukka-68

        Kumihuulet, kumitissit jn. Yäk.


      • barbraa
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kumihuulet, kumitissit jn. Yäk.

        Ätmille ainoa mahollisuus, kuminen, muovinen Barbara, kun rahaa maksulliseenkaan aitoon ei ole.
        Tai sit se oma handu.


    • onkosullapiilokorot

      Tyypillinen palstakääpiö siellä kitisee

    • mielenmalttia

      Jokaiselle miesmaulle löytyy varmaan se ihannenainen
      Toiset tykkää pienistä ja lyhyistä, toiset keskikokoiset ja jotkut pitkistä,
      Jotkut tummista, jotkut vaaleista, jotkut punaisista
      Jotkut lainoista, jotkut normikroppaisista jotkut isoista ja pyöreistä tytöistä
      Jotkut ufoista, jotkut vilkkaasta,
      Jotkut liikunnallisia jotkut musikaalista ja jotkut taiteellisesta

      Saat tykätä ihan mistä haluat, ja ja joku toinen toisenlaisesta ei tarvi väitellä

      Ps sinäkin saat olla sellainen kun olet

      • pitkätukka-68

        »Jotkut ufoista»

        Ehkä niinkin, makunsa kullakin. 🤣


    • RumaÄtmi

      Pitkät naiset on honkeloita ja kalpeita hongankolistajia ja vaativat kuitenkin komeaa miestä, ei kelpaa kuka tahansa mies, on paljon kovemmat vaatimukset miesten suhteen, kuin lyhyemmillä naisilla.
      Lyhyet naisen 145-165cm ovat kauniita ja siroja.

      • käoöe

        Tanakoita persjalkasia lihapulleroita ne 90 %: sti on


    • Ylimittaista

      Varmasti true-lovelle ihan uskottavaa, jos hän on itse 170-175 cm hoikka tai normaalivartaloinen mies. Eli kyllä ne omat mitat vaikuttavat ratkaisevasti siihen millaiset mitat naisessa miellyttävät. Laihoja ja lyhyitä miehiä yleisesti haukutaan vain siksi, että näin kerovat naiset (heitä on todella paljon) itse ovat vain hiukan tai reilusti pidempiä tai painavampia. Tosin pienilläkin naisilla on järkyttävän suhteettomia toivomuksia huomattavasti pidemmistä ja painavammista miehistä.

    • tööttiä

      Pienet naiset ovat pulleina hassunnäkösiä palleroita,isoine naamoineen ja lyhyine paksuine koipineen.Sirot taas heikonnäköisä.Pikkumiehet taas säälittävän näköisiä,kellä miehinen ego kärsii jos on samanpituinen naisen kanssa,usein pitkät mieihet haluaa lyhyen läntäisen naisen koska tuntevat henkisesti heikkoina olevan naisen suojana ja joku ritari kun on mittaa-aiseen nähden.Minua´huvittaa jo ukko on pitkä ja nainenpikkpallero tai pieni lain´ha pikkutytön näköinen ,,epäsuhtaista.

    • bentoo

      Pieni pallukka nainen ja kojootti-hassun näköistä! Usein mies haluaa oman egonsa pönkittääkseen lyhyen naisen ,jotta olisi uskottavampi miehenä.ts heikolla itsetunnolla varustetut miehet haluaa pienen laiheliinin tai pallukan.

    • kaunistunutvaanvanhetes

      Nyt teidän palstateorioissa on ristiriita. Eli nuorena naisena siinä parikymppisenä pituus oli 175,5 cm. Eli teidän mukaan olin sitten ruma, nyyh. Mutta toisaalta nyt voin olla iloinen, sillä olen nyt nelikymppisenä 175 cm eli nyt olen sitten kauniimpi. Ihanaa, samalla voi unohtaa kaikki naisien kurppaantumisteoriat.

    • elbout

      Misssään muualla maailmassa ei ole yhtä paljon
      huonon itsetunnon omaavia taapero-miehiä kuin Suomessa.
      Katsokaa nyt itse sinne peiliin ennenkuin rupeatte naisia
      arvostelemaan. Musta normaalipainoinen nainen on kaunis,
      eikä lyhyt pullukka sitä ole...pitkät naiset taas yleensä hoikempia.

      • Naiskauneusexpertti

        Missään muualla maailmassa ei ole niin paljon ylipainoisia, sukupuolettomia itseään naisiksi kutsuvia otuksia kuin Suomessa.


    • Mähän 173 senttisenä seukkasin 178 senttisen naisen kanssa. Ja kaunis oli nainen. Ei pituus aiheuttanut mitään probleemaa. Ihan muihin syihin kariutui.

      Sentit ei kyllä meinaa mitään...jos muuten toimii. Ehkä iso pituusero voi jotain haitatakin, mutta kenelle meinaa mikäkin? Kyllä arvot ja luonne pitkässä juoksussa vaikuttaa eniten...

    • aessi

      Kaiken mittasista löytyy ihania naisia. Ruumiinrakenne vaikuttaa eniten. 173 oon ite ja yhen kesän nussin 185cm pitkää akkaa, oli kyl ilmestys ja näyttävä sellanen.

      Naisillehan tuo pituus pääsääntösesti on tärkeempi kriteeri. Välillä löytyy poikkeuksia.

    • Lyhyt mies siellä kätisee, kun häntä pitemmät naiset eivät edes vilkaisekaan päin. Kyllähän se satuttaa. Mutta ei pituus tai toisaalta lyhyyskään tee naisesta rumaa eikä kaunista, kokonaisuus ratkaisee.

      • 171cm

        Olen kuullut samaa monen pitkän miehen suusta. Jotkut ihan oikeasti ei pidä pitkistä naisista. Sun logiikkas on just tyypillistä, kaikki on aina kateutta tai katkeruutta.


      • 171cm kirjoitti:

        Olen kuullut samaa monen pitkän miehen suusta. Jotkut ihan oikeasti ei pidä pitkistä naisista. Sun logiikkas on just tyypillistä, kaikki on aina kateutta tai katkeruutta.

        Äläs tappi kiihdy, minkäs sinä sille voit, että et ole aikuisen miehen mittaan kasvanut. Mutta tuossa jokin aika sitten lueskekin ketjua, jossa kitistiin siitä, ettei naiset huoli itseään lyhyempiä miehiä. Tässäkin asiassa makuja on monia, mutta miksi olisi hyväksytympää miehen ylenkatsoa pitkiä naisia kuin naisen antaa pakit lyhyelle miehelle? Minulle ei koskaan ole pakkeja tullut pituuden, eikä lyhyyden, takia, joten asia on sinällään mielenkiintoinen.


    • plinsessa

      Pienikokoinen nainen herättää suojevaiston miehissä.
      Avuton, suloinen, paijattava ja syliin otettava.
      Ja saa pitää ihania korkkareita!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe