Kertokaapas

Mistä tietää että toinen on onnellinen?
Mikä tekee sinut onnelliseksi?

10

257

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä sen näkee ja tuntee heti aamusta kun toinen avaa silmänsä. Hyväntuulisuus hymy ja pusu poskelle. Ei tahdo malttaa odottaa mitä kaikkea päivä tuo . Onneallisuusden vain tuntee ja kyllä se näkyy heti, tekee sitten mitä tahansa. On sitten yksin tai toisen kanssa.

      • Niin vaan jos toinen on semmonen mörökölli, ettei näytä tunteita?


      • talven_tyttö kirjoitti:

        Niin vaan jos toinen on semmonen mörökölli, ettei näytä tunteita?

        Hmm..näytä ollenkaan? Kaksin olessakaan vai julkisesti?


      • Ainut missä näyttää on rakatellessa. Mutta sitähän voi harrastaa seksiä vaikka ei toisesta välitäkkään.


      • Voi että jos kumminkin löytyisi sellainen hetki vaikka rakastelun jälkeen jossa nätysti toiselta voisi tiedustella asiaa ja kertoa toiveesta.. ja onko hän alussa kumminkin puhunut tunteista ja ajatuksista.. oletteko naimisissa vai onko muutoin pitkä aikainen suhde takana..


      • Flows kirjoitti:

        Voi että jos kumminkin löytyisi sellainen hetki vaikka rakastelun jälkeen jossa nätysti toiselta voisi tiedustella asiaa ja kertoa toiveesta.. ja onko hän alussa kumminkin puhunut tunteista ja ajatuksista.. oletteko naimisissa vai onko muutoin pitkä aikainen suhde takana..

        23 vuotta ollaan yhdessä oltu, naimisissa 21 vuotta, koskaan ei ole tunteista puhunut, ei halaillut/pussaillut muutoin kun minun aloitteesta. Joskus kun oon suukkoja alkanut antaa hän on hymähtänyt ja sitten vastannut suukkoon.
        Minulle on tärkeää aamulla kun töihin lähdemme se suukko. Aina ei sitäkään.


      • Oi...mutta selvästi tykkäät.. yllätä hänet jotenkin.. laita huomaamaan sinut ja sinua varmasti vielä rakastaa.. hellästi kesytä varmasti keksit jotain..


    • 98428747

      Onnelliseksi tekee se, että on haaveita ja ne haaveet toteutuvat.

      Kun haave toteutuu, pitää olla aina uusia haaveita ja näidenkin pitää toteutua.

      Siksi elinikäinen onni on mahdottomuus. Jos saa liian paljon liian nopeasti, masennus iskee helposti.

    • haalistunutmuisto

      Miehen naamasta ainakin näkee kyn loppuu saaminen. Elämän ilohan siinä haalistuu kun katselee keikistelevää vaimoa mutta saaminen enää vain haave. Muistelen aikaa kun vielä seksi kuuluin normaalisti arkeemme, kyllä fiiliksetkin oli ihan toisen laiset, lähes aina pirteä, iloinen ja positiivinen asenne. Enää en ole onnellinen ja sen näkee naamasta.

    • vcbcv

      "Mistä tietää että toinen on onnellinen?"

      Siitä, että hän kokee elämänsä merkitykselliseksi ja arvokkaaksi. Ja ihan ilman lottovoittoa.. tms. Ei kiukuttele turhia ja elämänvastaisesti "voi vi...u tätä elämää" tai "nyt etsin köyden" yms.

      Olen perusonnellinen. Elämälläni on näet tuo merkitys... ei siitä sen enempää. Minulle on kuitenkin aina tapahtunut paljon kaikenlaista. Joskus onnellisuuteni meinaa peittyä ikävien tai haasteellisten asioiden sekaan. Jaksaminen lopahtaa, sen mukana hyvä fiilis, onnellisuus. Tällöin on erityisen mukavaa ja kivaa, suorastaan rakastettavaa, kun kumppani/ystävä kertoo jotain hauskaa, tukee vitsikkäästi tai muuten vain henkevästi, aikuiset lapseni antavat ihanaa palautetta äitinä tai ihmisenä yms. siitä tulee aivan älyttömän onnelliseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe