Ketkä on palstan meetoo miehet?

Metoo-poliisi

Lopettakaa se naisten ahdistelu.

16

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ahdistellut palstanaisia lällyillä

      • HolmesinJussi

        Aika vaikea on täältä ruudun takaa kouria!


    • etnäin

      Ahdistelulla voi saada naisen.

    • Jatkuvastihan täällä huoritellaan ja lutkitellaan naisia. Se on seksuaalista häirintää. Vai..

      • Vai onko se vasta häirintää jos nainen sen sellaiseksi kokee?

        Tosin en ole kyllä varma jos noita huoritteluja ja lutkittelua heittelee kohdentamatta?


      • M184 kirjoitti:

        Vai onko se vasta häirintää jos nainen sen sellaiseksi kokee?

        Tosin en ole kyllä varma jos noita huoritteluja ja lutkittelua heittelee kohdentamatta?

        Kyllä niitä on minuunkin kohdennettu.

        Ne on näitä palstan kilttejä ja kunnollisia miehiä, jotka sitä tekee.

        Voihan ajatella myös, että onko se rasismia, jos nee#iksi nimittely ei kohdennu johonkin tiettyyn henkilöön. No onhan se.. Miksi sitten ei voisi ajatella seksuaalista häirintää myös isommalla kaavalla? Vai muuttuuko siinä sitten nimike..
        Kunhan nyt heitin ajatuksen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä niitä on minuunkin kohdennettu.

        Ne on näitä palstan kilttejä ja kunnollisia miehiä, jotka sitä tekee.

        Voihan ajatella myös, että onko se rasismia, jos nee#iksi nimittely ei kohdennu johonkin tiettyyn henkilöön. No onhan se.. Miksi sitten ei voisi ajatella seksuaalista häirintää myös isommalla kaavalla? Vai muuttuuko siinä sitten nimike..
        Kunhan nyt heitin ajatuksen.

        .. Eikö tuossakin tapauksessa se mene niin, että "miltä se sattuu tuntumaan"?.. ;P

        .. Kyllähän jotkut TummaIhoiset käyttävät toisistaan esim. tuota sanaa ja jos/kun se ei heistä tunnu siinä yhteydessä "loukkaavalta" tjms., niin silloin se on OK, mutta sitten taas jos se "tuntuu" loukkavalta, koska sanojana on esim. VaaleaIhoinen, niin sitten se Ei ole OK.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Eikö tuossakin tapauksessa se mene niin, että "miltä se sattuu tuntumaan"?.. ;P

        .. Kyllähän jotkut TummaIhoiset käyttävät toisistaan esim. tuota sanaa ja jos/kun se ei heistä tunnu siinä yhteydessä "loukkaavalta" tjms., niin silloin se on OK, mutta sitten taas jos se "tuntuu" loukkavalta, koska sanojana on esim. VaaleaIhoinen, niin sitten se Ei ole OK.. ;P

        Näinhän se on. Vähän niinkuin blondit voi vitsailla keskenään blondeista, mutta jos saman vitsin tulee kertomaan joku brunette piirin ulkopuolelta, niin vittu hei!

        Asiat ja sanat on tilanne- ja aikakohtaisia. Jos ei tiedä onko jokin asia soveliasta, niin älä tee sitä. Tuo on mun nyrkkisääntö.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä niitä on minuunkin kohdennettu.

        Ne on näitä palstan kilttejä ja kunnollisia miehiä, jotka sitä tekee.

        Voihan ajatella myös, että onko se rasismia, jos nee#iksi nimittely ei kohdennu johonkin tiettyyn henkilöön. No onhan se.. Miksi sitten ei voisi ajatella seksuaalista häirintää myös isommalla kaavalla? Vai muuttuuko siinä sitten nimike..
        Kunhan nyt heitin ajatuksen.

        No jos koet sen nimittelyn loukkaavana niin silloinhan se täyttää lain merkistön. Ei siinä ole kahta sanaa.

        Voihan tosiaan olla että nimikekkin muuttuu vaikka vihapuheeksi. Mietin vaan että vaikka aamupalaverissa pomo sanoo huomenta ja antaa katseen kiertää tutkiakseen kuka on paikalla. Joku voi ajatella että onpa ihananat sänkykamarisilmät että tuon kun saisi vällyihin ja ja toisille siitä saattaa tulla hyvinkin ahdistunut olo.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Näinhän se on. Vähän niinkuin blondit voi vitsailla keskenään blondeista, mutta jos saman vitsin tulee kertomaan joku brunette piirin ulkopuolelta, niin vittu hei!

        Asiat ja sanat on tilanne- ja aikakohtaisia. Jos ei tiedä onko jokin asia soveliasta, niin älä tee sitä. Tuo on mun nyrkkisääntö.

        Tässäpä esimerkki...

        https://youtu.be/UuLX1Xygje8


      • M184 kirjoitti:

        No jos koet sen nimittelyn loukkaavana niin silloinhan se täyttää lain merkistön. Ei siinä ole kahta sanaa.

        Voihan tosiaan olla että nimikekkin muuttuu vaikka vihapuheeksi. Mietin vaan että vaikka aamupalaverissa pomo sanoo huomenta ja antaa katseen kiertää tutkiakseen kuka on paikalla. Joku voi ajatella että onpa ihananat sänkykamarisilmät että tuon kun saisi vällyihin ja ja toisille siitä saattaa tulla hyvinkin ahdistunut olo.

        Eikä täytä, ei se nyt ihan noin mene. Ainakin seksuaalinen ahdistelu on lain mukaan määritelty rikokseksi vain jos se on fyysistä.
        Huorittelu taas on kaiketi kunnianloukkaus, eikä nimimerkin kunniaa voi loukata.

        Vihapuhe taas ei koske sukupuolia, en tiedä miksi.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vihapuhe


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eikä täytä, ei se nyt ihan noin mene. Ainakin seksuaalinen ahdistelu on lain mukaan määritelty rikokseksi vain jos se on fyysistä.
        Huorittelu taas on kaiketi kunnianloukkaus, eikä nimimerkin kunniaa voi loukata.

        Vihapuhe taas ei koske sukupuolia, en tiedä miksi.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vihapuhe

        Tosiaan seksuaalisen häirinnän tunnusmerkistön se vaan täyttää.


    • Kaisanoasaa

      Naiset ahdistelee miehiä enemmän ja ne suuttuu jos mies ei ahdistele.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Kerran pyysi naista tanssimaan yökerhossa ja se oli ahdistelua.

    • Pleasequickly

      Tule yksin.

    • Dickonsite

      Waiting for me too. Reqognize mee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe