Kunpa Bicky Royal mies

olisikin vain Periksen luoma trollihahmo. Mutta kun ei ole, huoh...

Tuossa tunti sitten se tuli sillä bensarohmu-Hummerillaan meille tänne Liljalaaksoon, ensitöikseen läimäytti vaimoani pakaroille ja sitten söi valtavan määrän lihapullia ja perunamuusia.

Nyt se leikkii tuolla Minttu-Petterin kanssa ja kuopuksemme on lähes katketa naurusta kun istuu Bickyn olkapäillä heidän juostessa ympäri Älvsby-omakotitaloamme. Ja olivat näköjään löytäneet jostain kuusenkävyn ja hieman tuunanneet pihallamme olevaa lumiukkoa. Arvaatte varmaan miten...

Oivoi.. voi...

21

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sä tässä oot enemmän pihalla ku se lumiukko

      Mitä luulet kiinnostaako tollasta muutaman vuoden ikäistä naperoa leikkiä sun kanssa leluautoilla ja leikin voittaja on se kenen pikkuautossa on Trafin taulukkojen mukaan pienimmät päästöt? Tai rakentaa jotain panssarivaunujen tai laivojen pienoismalleja? Ei tsiisus...

      Ei ihme että Minttu-PetteriKIN viihtyy "Bicky-sedän" kanssa paremmin ku sun kanssa

      -------

      Niin ja jos joku lukija on uusi palstalla niin haluan sanoa vielä sen verran että Bicky Royal mies on mun OIKEA faija ja Timppa on pelkkä aisuri-iskä :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Niin mullakin tuli päällimmäisenä mieleen että mikähän muutaman vuoden ikäistä lasta kiinnostaa ja mitä sellainen pitää hauskana. Ainakin ite muistan omasta lapsuudesta että mulla oli tosi hauskaa pyöriä faijan mukana tallilla kun se rassasi prätkää ja joskus kun mutsin silmä vältti niin faija kiinnitti mun fillarin köydellä kiinni hänen harrikkaan ja veti mua perässään. Okei joo, aika hazardia touhua enkä suosittele kokeilemaan, mut kannattaa Timbe tutkailla tai ihan vain kysyä että mistä Minttu-Pete on kiinnostunut. Tällanen ilmainen vinkki; vie hänet ensin vaikkapa HopLoppiin jossa pikku viikari saa pitää hauskaa :)


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Niin mullakin tuli päällimmäisenä mieleen että mikähän muutaman vuoden ikäistä lasta kiinnostaa ja mitä sellainen pitää hauskana. Ainakin ite muistan omasta lapsuudesta että mulla oli tosi hauskaa pyöriä faijan mukana tallilla kun se rassasi prätkää ja joskus kun mutsin silmä vältti niin faija kiinnitti mun fillarin köydellä kiinni hänen harrikkaan ja veti mua perässään. Okei joo, aika hazardia touhua enkä suosittele kokeilemaan, mut kannattaa Timbe tutkailla tai ihan vain kysyä että mistä Minttu-Pete on kiinnostunut. Tällanen ilmainen vinkki; vie hänet ensin vaikkapa HopLoppiin jossa pikku viikari saa pitää hauskaa :)

        Aivan uskomaton ylläpito, kun poistaneet näköjään kirjoittamani täysin asiallisen viestin, jossa sanoin vaan sitä, että eikös Timppa ole sentään Minttu-Peterin OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))

        Onko Make sun OIKEA isäsi myös mukana moottoripyörätouhuissa tai mahdollisesti eläkkeellä jostain moottoripyöräkerhosta?

        Timpan isä taitaakin olla kiinnostunut vaan jostain ilmanlämpöpumpuista, autojen bensankulutuksista ja Excel-taulukoista:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Aivan uskomaton ylläpito, kun poistaneet näköjään kirjoittamani täysin asiallisen viestin, jossa sanoin vaan sitä, että eikös Timppa ole sentään Minttu-Peterin OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))

        Onko Make sun OIKEA isäsi myös mukana moottoripyörätouhuissa tai mahdollisesti eläkkeellä jostain moottoripyöräkerhosta?

        Timpan isä taitaakin olla kiinnostunut vaan jostain ilmanlämpöpumpuista, autojen bensankulutuksista ja Excel-taulukoista:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Joo onhan faijalla ollut aina noita moottoripyöriä ja jenkkirautoja, varmaan siitä mäkin olen sen kipinän saanut näihin hommiin. Hän on ollut "alan miehiä" mut kylläkin ennen kuin Penetrators MC ilmaantui Suomen MC-piireihin.

        Nyt hän on jo eläkeiässä ja ajelee vain kesäisin vanhalla Honda-moottoripyörällä ja ympärivuotisena käyttöautona hänellä on uudehko Jeep Patriot. Niin ja tallissa hänellä on entisöity 70-luvun Chevrolet Chevelle SS :))))))

        Ja hän on mun OIKEA faija eikä mikään isäpuoli eli aisurifaija :))))))))))))))


      • kysynvaan_
        paksuniska-make kirjoitti:

        Joo onhan faijalla ollut aina noita moottoripyöriä ja jenkkirautoja, varmaan siitä mäkin olen sen kipinän saanut näihin hommiin. Hän on ollut "alan miehiä" mut kylläkin ennen kuin Penetrators MC ilmaantui Suomen MC-piireihin.

        Nyt hän on jo eläkeiässä ja ajelee vain kesäisin vanhalla Honda-moottoripyörällä ja ympärivuotisena käyttöautona hänellä on uudehko Jeep Patriot. Niin ja tallissa hänellä on entisöity 70-luvun Chevrolet Chevelle SS :))))))

        Ja hän on mun OIKEA faija eikä mikään isäpuoli eli aisurifaija :))))))))))))))

        Tuli muuten mieleen, että kun peris on näköjään käynyt ajamassa kartingia viime perjantaina, niin kuuluko hän mahdollisesti Penetratorsien talliin? :)))))


      • Janica_Kääpä
        paksuniska-make kirjoitti:

        Joo onhan faijalla ollut aina noita moottoripyöriä ja jenkkirautoja, varmaan siitä mäkin olen sen kipinän saanut näihin hommiin. Hän on ollut "alan miehiä" mut kylläkin ennen kuin Penetrators MC ilmaantui Suomen MC-piireihin.

        Nyt hän on jo eläkeiässä ja ajelee vain kesäisin vanhalla Honda-moottoripyörällä ja ympärivuotisena käyttöautona hänellä on uudehko Jeep Patriot. Niin ja tallissa hänellä on entisöity 70-luvun Chevrolet Chevelle SS :))))))

        Ja hän on mun OIKEA faija eikä mikään isäpuoli eli aisurifaija :))))))))))))))

        Meni periksellä hahmot sekaisin vai mistä lähtien läski-make on ollut bicky-hahmon lapsi?:)))))))))))))))))))))


      • Janica_Kääpä kirjoitti:

        Meni periksellä hahmot sekaisin vai mistä lähtien läski-make on ollut bicky-hahmon lapsi?:)))))))))))))))))))))

        Eikä siinä mitään mennyt sekaisin, kun Make kertoi siinä itse omasta OIKEASTA isästään, kun kysyin siinä häneltä hänen faijasta. Oli taas ylläpito sensuroinut täysin asiallisen vastauksen, kun kysyin vaan Makelta sitä, että onko hänen faijansa myös mukana noissa moottoripyöräkerhoissa.


      • kysynvaan_ kirjoitti:

        Tuli muuten mieleen, että kun peris on näköjään käynyt ajamassa kartingia viime perjantaina, niin kuuluko hän mahdollisesti Penetratorsien talliin? :)))))

        Ihan radan vuokra-autolla ajoin ja muutama vuosi sitten kun ajoin kisoja omalla autolla, niin en ollut vielä silloin tutustunut Penetratrosin väkeen. Eli ihan omassa yhden miehen tiimissä ajoin, tai no joskus johonkin joukkuekisoihin piti haalia kavereita ajamaan.

        Mut täytyykin ottaa asia puheeksi itse Bicky Royal miehen kanssa, että olisiko hänellä ja muilla kerholaisilla kiinnostusta laajentaa MotoGP:n puolelta myös nelipyöräisiin. Olishan se siistiä ajaa Penetratorsin tiimissä ja haalarien selässä komeilisi tiimin Tatuoitu Kalu -logo :))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Eikä siinä mitään mennyt sekaisin, kun Make kertoi siinä itse omasta OIKEASTA isästään, kun kysyin siinä häneltä hänen faijasta. Oli taas ylläpito sensuroinut täysin asiallisen vastauksen, kun kysyin vaan Makelta sitä, että onko hänen faijansa myös mukana noissa moottoripyöräkerhoissa.

        Niin ei munkaan mielestä tossa ole mitään epäselvää. Paksuniska-Make vastasi sulle ja kertoi omasta OIKEASTA iskästään.

        On tainnut nimimerkki Janica_Kääpä syödä jotain vääriä sieniä kun kirjoittaa mitä sattuu. Ja suurinta hölynpölyä on tuo että mä muka pyörittäisin jotain hahmoja. Hohhoijaa...


      • peris234 kirjoitti:

        Ihan radan vuokra-autolla ajoin ja muutama vuosi sitten kun ajoin kisoja omalla autolla, niin en ollut vielä silloin tutustunut Penetratrosin väkeen. Eli ihan omassa yhden miehen tiimissä ajoin, tai no joskus johonkin joukkuekisoihin piti haalia kavereita ajamaan.

        Mut täytyykin ottaa asia puheeksi itse Bicky Royal miehen kanssa, että olisiko hänellä ja muilla kerholaisilla kiinnostusta laajentaa MotoGP:n puolelta myös nelipyöräisiin. Olishan se siistiä ajaa Penetratorsin tiimissä ja haalarien selässä komeilisi tiimin Tatuoitu Kalu -logo :))))))))))))))))))))))))))

        Niin Penetrators MC:n tallilla oliskin varmasti ajohaalareiden selässä se Tatuoitu Kalu-logo:)))))))))))))))))))))))))))

        On se hyvä, kun ovat keksineet jostain noin hyvän ja persoonallisen logon, sillä ei ole ihan joka kerholla, tallilla, järjestöllä tms. logona Penis-logoa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Muistan itsekin, kun oon nähnyt joskus kaupungilla parkissa jossain niitä Dodge Ram, Chevy Silverado, Ford Duty yms. tyylisiä jyystö-Truckeja, niin heti niitä on tunnistanut kyseisen moottoripyöräkerhon jäsenten autoiksi, jos esim. takaikkunassa on komeillut tämä Penis-logo:))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • peris234 kirjoitti:

        Niin ei munkaan mielestä tossa ole mitään epäselvää. Paksuniska-Make vastasi sulle ja kertoi omasta OIKEASTA iskästään.

        On tainnut nimimerkki Janica_Kääpä syödä jotain vääriä sieniä kun kirjoittaa mitä sattuu. Ja suurinta hölynpölyä on tuo että mä muka pyörittäisin jotain hahmoja. Hohhoijaa...

        Niin aina sitä löytyy kaiken maailman vainoharhaisia tyyppejä, jotka luulevat muka sun olevan täällä joidenkin hahmojen takana, vaikka ollaanhan me molemmat itse nähty näitä tyyppejä Turussa milloin missäkin ja vielä hyvin eri puolilla kaupunkia.

        Muistan itse kerrankin, kun näin nuorempana SUOMI-Maken portsarina eräässä lahtelaisessa baarissa. En vielä tuolloin Makea tuntenut, mutta sitten asia juolahti mieleni, kun näin hänet usein Varissuolla. Käynyt kai jotain työkeikkoja heittämässä. Turun Hansa-keskuksessa näin myös Maken usein vartijan työasussa.


      • Bicky Royal mies näytti vihreää valoa asialle, mikäli mä pärjään tän avoimen kisan esikarsinnoissa edes jotenkuten :)))))))

        Alustavasti valmisteltiin kaksi eri vaihtoehtoa: A) Penetratorsin väki hommaa mulle huippuluokan kaluston ja mekaanikot ja mä maksan siitä tietyn summan ja saan toki liimata firmani mainoksia autoon. Tai B) Me ajettaisiin kaveripohjalta joukkuekisoja ja kustannukset jaettaisiin tasan kuskien kesken. Eli todennäköisesti Bicky, Paksuniska-Make ja Minä ajettaisiin tiiminä :)

        Joo minäkin olen nähnyt just tällaisia jyystö-Truckeja ja takaikkunassa tai lavan päädyssä oleva Tatuoitu Kalu -logo on varmistanut asian että kyseessä on juurikin Penetrators MC:n tyyppejä :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • peris234 kirjoitti:

        Bicky Royal mies näytti vihreää valoa asialle, mikäli mä pärjään tän avoimen kisan esikarsinnoissa edes jotenkuten :)))))))

        Alustavasti valmisteltiin kaksi eri vaihtoehtoa: A) Penetratorsin väki hommaa mulle huippuluokan kaluston ja mekaanikot ja mä maksan siitä tietyn summan ja saan toki liimata firmani mainoksia autoon. Tai B) Me ajettaisiin kaveripohjalta joukkuekisoja ja kustannukset jaettaisiin tasan kuskien kesken. Eli todennäköisesti Bicky, Paksuniska-Make ja Minä ajettaisiin tiiminä :)

        Joo minäkin olen nähnyt just tällaisia jyystö-Truckeja ja takaikkunassa tai lavan päädyssä oleva Tatuoitu Kalu -logo on varmistanut asian että kyseessä on juurikin Penetrators MC:n tyyppejä :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Onko muuten Penetraors MC:n miehiä käynyt koskaan sun firman asiakkaina?

        Niin tosta Penis-logosta ne Penetrators MC:n miehet aina just tunnistaakin ja usein noiden jyystö-Truckien kuskina on näkynyt myös joku jyystärikarjun näköinen mies, jolla on päällä myös nahkaliivi, josta löytyy tämä sama Tatuoitu Kalu-logo:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • aisurimies39

      Aisuruus on kunnia asia.

    • Buhahaha

      Onko siellä Liljalaaksossa näkynyt myös Aku Ankkaa ja muumiperheen jäseniä?

    • Mika_koirakoskelta

      Moi Timppa. Oliko muuten siinä sun uudessa Octaviassa jakoketju 1.0tsi koneessa? Mun Ocussa ollu venymää 1.2tsi ketjussa ja se rallattaa ja maahantuoja ei korvaa kokonaan uutta kun ei oo täysin merkkihuollettu. Ois muitakin kuluja tässä. Ostin muuten Bavaria-veneen kesäksi. Osta säkin, Janica ja lapset tykkäisi. Bickyllä ei venettä varmaan edes ole.


      • Ei ole ainakaan Bicky Royal-mies koskaan veneestä täällä kertonut, mutta eihän sitä tiedä, jos Bicky vielä joskus ostaa sellaisen.

        Timpalla ainakin pitäisi olla mahdolisimman ekologinen ja vähäpäästöinen vene, jonka ajoja ja kulutuksia Timppa voisi sitten merkata Excel-taulukoihin:)))))))))))))))))))))))))))))))

        Bickyllä sen sijaan pitäisi olla jokin oikein iso jyystö-vene, jossa olisi maalattu kylkeen isot penis-logot:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • lihavihatipunen

      Peris-parka. Aika säälittävä olet timppoinesi ja bickyinesi.

    • HahmoteIma

      Kerro nyt peris. Kaikki tietää ja olet itse kertonut, että nää timpat ja muut on sun hengentuotteita. Niin mikä pointti on esittää, että eivät ole..? Dorkaa hommaa.

    • periksen_äiti

      Muistakaa trollit että meikäläinen on sitten Varissuon chapterin johtaja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1768
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      170
      1185
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      63
      1131
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      26
      954
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      930
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      925
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      860
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      784
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      741
    Aihe