Kemin työttömät

etsinnässä.raitis

Kuinkahan suuri osa näistä on tupakoivia?
Kukaan ei nimittäin palkkaa nykyään henkilöä, joka tupakoi.

19

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtönkemistä

      en tupakoi, enkä kapakoi

      • työtönkemistä

        Ei ole rikosrekisteriä ja luottotiedot kunnossa.


    • väliaikatieto

      siis 99,98 % tupakoi.

      • sosionomi_n

        tuo osoittaa että annetut etuudet ovat liian hyviä. lisäksi isolla osalla työttömiä on elämänhalinnan ongelmia; kulutetaan kaikki rahat kaljaan ja tupakkaan, mutta uusia käsineitä ei ole varaa ostaa vuosiin. Enemmänkin nämä työttömät tarvitsisivat psykologista tukea, eivät rahaa


    • Metsäökynen

      Meillä tehtaalla polttaa moni.juuri palkattiin määräaikaisia monta joista puolet polttavat.kaikki kovia painaan hommia,myös tupakoimattomat.joten mikä on ongelmasi?

      • HihHihih-

        "Minkkitarhalta" mitään muuta! Heh, näkyykö muurahaisia?


      • päihteeetön

        Tupakoiva työkaveri on hankala. Työnantajalle koituu lisäkuluja tupakoivista.
        Tupakoivien aivoissa on häkämyrkytys, voipa olla että sen takia puskee työtä, mutta miten puskee.


    • simppala

      vedän röökiä ja kaljaa,löytyy rikosrekisterit,on hivit ja hepatiitit..
      ja hyvin pääsen töihin.
      mutta minä oonki simosta

    • oikeinko

      Eikös ole muuta mietittävää kuka tupakoi ja kuka ei. Luulis olevan isompiakin asioita huolen aiheena. Onkos se työttömän vika jos ei palkata tupakoitsijaa. Tästäkään ei pitäisi pienentää työttömyyskorvausta jos työnantaja on näin tollo. Hallitus saisi sakottaa tämmösestä työhönottajia.

      • lopeta_sinäkin

        Tupakoinnin lopettaminen on hyödyllistä.
        varmaan sellaisia on vähemmän, jotka tupakoivat, jotta heitä ei otettaisi työhön.


      • enolerobot
        lopeta_sinäkin kirjoitti:

        Tupakoinnin lopettaminen on hyödyllistä.
        varmaan sellaisia on vähemmän, jotka tupakoivat, jotta heitä ei otettaisi työhön.

        On kyllä terveellisempiäkin keinoja vältellä työtä.


      • rahaakin.säästyy

        autotehtaalle ei oteta tupakoivia, jos sinnepäin ajattelette


    • Nyt on kaikille työttömille oma liitto TyöstäKieltäytyjäLiitto. eli TKL.
      LOPPU PALKKATYÖN PAKKOVALLALLE!
      - Työstä kieltäytyminen on elämän ottamista omiin käsiin.
      - Työstä kieltäytyminen vapauttaa aikaa mielekkäämpään toimintaan.
      - Työstä kieltäytyminen on ympäristöteko.
      https://tk-liitto.tumblr.com/ Lue tuolta lisää ja ota kantaa.
      Edessä on kuuma kevät. Mikään työrauha ei ole liian vahva rikottavaksi.
      Kunnes viimeinenkin karenssi on kumottu!

      • HihHihih-

        Paljonko on jäsenmaksu tässä TKL:sa?


    • Tuijas

      Kyllä ottavat polttajiakin töihin. Kemissä! Pitää osata vain nuoleskella

      • kivempinii

        Ennemmin kannattaa säilyttää arvokkuutensa ja lopettaa tupakanpolttaminen.


    • EEKOO11

      Miksi aina kysytään joka paikassa poltatko tupakkia? Mutta missään ei kysytä käytätkö huumeita?

      • valinnanvaraa_on

        Kyllä se kysytään, monessa paikassa pitää tehdä testikin. Kaikkihan sen käsittää, ettei huumeidenkäyttäjää kukaan halua palkata (palkkaisitko itse?)
        Mutta moni työtön vaan ihmettelee kunnei kukaan häntä palkkaa, eikä tajua (tai ei halua tajuta) että tupakointi estää palkkaamisen.


      • o.hhoh

        Aika ällön vaikutelman tekee, kun marketinkin sivuedustalla on henkilökuntaa tupakalla. Ihmettelen että on palkattu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe