Kuinkahan suuri osa näistä on tupakoivia?
Kukaan ei nimittäin palkkaa nykyään henkilöä, joka tupakoi.
Kemin työttömät
19
505
Vastaukset
- työtönkemistä
en tupakoi, enkä kapakoi
- työtönkemistä
Ei ole rikosrekisteriä ja luottotiedot kunnossa.
- väliaikatieto
siis 99,98 % tupakoi.
- sosionomi_n
tuo osoittaa että annetut etuudet ovat liian hyviä. lisäksi isolla osalla työttömiä on elämänhalinnan ongelmia; kulutetaan kaikki rahat kaljaan ja tupakkaan, mutta uusia käsineitä ei ole varaa ostaa vuosiin. Enemmänkin nämä työttömät tarvitsisivat psykologista tukea, eivät rahaa
- Metsäökynen
Meillä tehtaalla polttaa moni.juuri palkattiin määräaikaisia monta joista puolet polttavat.kaikki kovia painaan hommia,myös tupakoimattomat.joten mikä on ongelmasi?
- HihHihih-
"Minkkitarhalta" mitään muuta! Heh, näkyykö muurahaisia?
- päihteeetön
Tupakoiva työkaveri on hankala. Työnantajalle koituu lisäkuluja tupakoivista.
Tupakoivien aivoissa on häkämyrkytys, voipa olla että sen takia puskee työtä, mutta miten puskee.
- simppala
vedän röökiä ja kaljaa,löytyy rikosrekisterit,on hivit ja hepatiitit..
ja hyvin pääsen töihin.
mutta minä oonki simosta - oikeinko
Eikös ole muuta mietittävää kuka tupakoi ja kuka ei. Luulis olevan isompiakin asioita huolen aiheena. Onkos se työttömän vika jos ei palkata tupakoitsijaa. Tästäkään ei pitäisi pienentää työttömyyskorvausta jos työnantaja on näin tollo. Hallitus saisi sakottaa tämmösestä työhönottajia.
- lopeta_sinäkin
Tupakoinnin lopettaminen on hyödyllistä.
varmaan sellaisia on vähemmän, jotka tupakoivat, jotta heitä ei otettaisi työhön. - enolerobot
lopeta_sinäkin kirjoitti:
Tupakoinnin lopettaminen on hyödyllistä.
varmaan sellaisia on vähemmän, jotka tupakoivat, jotta heitä ei otettaisi työhön.On kyllä terveellisempiäkin keinoja vältellä työtä.
- rahaakin.säästyy
autotehtaalle ei oteta tupakoivia, jos sinnepäin ajattelette
Nyt on kaikille työttömille oma liitto TyöstäKieltäytyjäLiitto. eli TKL.
LOPPU PALKKATYÖN PAKKOVALLALLE!
- Työstä kieltäytyminen on elämän ottamista omiin käsiin.
- Työstä kieltäytyminen vapauttaa aikaa mielekkäämpään toimintaan.
- Työstä kieltäytyminen on ympäristöteko.
https://tk-liitto.tumblr.com/ Lue tuolta lisää ja ota kantaa.
Edessä on kuuma kevät. Mikään työrauha ei ole liian vahva rikottavaksi.
Kunnes viimeinenkin karenssi on kumottu!- HihHihih-
Paljonko on jäsenmaksu tässä TKL:sa?
- Tuijas
Kyllä ottavat polttajiakin töihin. Kemissä! Pitää osata vain nuoleskella
- kivempinii
Ennemmin kannattaa säilyttää arvokkuutensa ja lopettaa tupakanpolttaminen.
- EEKOO11
Miksi aina kysytään joka paikassa poltatko tupakkia? Mutta missään ei kysytä käytätkö huumeita?
- valinnanvaraa_on
Kyllä se kysytään, monessa paikassa pitää tehdä testikin. Kaikkihan sen käsittää, ettei huumeidenkäyttäjää kukaan halua palkata (palkkaisitko itse?)
Mutta moni työtön vaan ihmettelee kunnei kukaan häntä palkkaa, eikä tajua (tai ei halua tajuta) että tupakointi estää palkkaamisen. - o.hhoh
Aika ällön vaikutelman tekee, kun marketinkin sivuedustalla on henkilökuntaa tupakalla. Ihmettelen että on palkattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483