Kwanin Mariko rupsahtanut todella pahasti

Naisasialooser11

36

794

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mevanhetaan

Eihän se taida mikä tyttönen enää ollakaan. Tuskin äitisikään on. Enkä minäkään ole.

• se-kyrvänhimosta

ÖÖ, muistaakseni hän on jo nuorena kertonut olevansa lesbo.

• ei.mitään.vikaa

ihan hyvän näköinen nainen

• haukottelentaas

Se on vaan se kun alikehittynyt, miestä etäisesti muistuttava miehentekele, pitää naisen tärkeimpänä avuna ulkonäköä. Ei se mitään muuta ole. Mutta mitäpä sitä viitsii vajakille itsestäänselvyyttä korjailemaan tai oikomaan rautalangastakaan, kun ei sillä ole ryynejä sellasta prosessoimaan edes.

• Naisasialooser11

Kyllähän nainenkin pitää miehen ulkonäköä tärkeimpänä avuna. Ei meillä muuten olisi yhtään rumaa miestä vastentahtoisesti sinkkuna ja rumat miehet saisivat myös paljon vastauksia ja yhteydenottoja naisilta nettitreffeillä.

Mielenkiintoista, että nainen alkaa pitää ulkonäköä toisarvoisena silloin kun hän on itse sen menettänyt ja alkaa vihata miehiä, jotka katsovat naisessa ensin ulkonäköä.

• tytsy22v
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Kyllähän nainenkin pitää miehen ulkonäköä tärkeimpänä avuna. Ei meillä muuten olisi yhtään rumaa miestä vastentahtoisesti sinkkuna ja rumat miehet saisivat myös paljon vastauksia ja yhteydenottoja naisilta nettitreffeillä.

Mielenkiintoista, että nainen alkaa pitää ulkonäköä toisarvoisena silloin kun hän on itse sen menettänyt ja alkaa vihata miehiä, jotka katsovat naisessa ensin ulkonäköä.

Onko sulla kenties näköraadio, oi alikehittynyt miehentekele??!! :)

• Fgvhh

Eihän tuo koskaan ole ollut kovin hädin näkönen

• Fgdfgfff

Häävin

• Marikoa on kiusattu todella paljon ulkonäkönsä takia.

• miten.suukon.laita

muuten miten piimäpartaa pussataan vai pussataanko vasta pesujen jälkeen mutta uskon että piimäpartaa pussataan kun piimäparta vie sydämmen

• Nainen39vee

Nuoruus on koko elinkaaren huomioon ottaen aika lyhyt. Niin naisella kuin miehellä. Harrastatte raskasta itsepetosta jos kuvittelette, että mies näyttää nuorelta vielä sitten, kun ei ole.

Poikkeuksena toki ne yksilöt, niin naisissa kuin miehissä, jotka vaan geeniensä ja yleisolemuksensa vuoksi näyttävät paljon nuoremmilta kuin ovatkaan.

• Naisasialooser11

Mies näyttää nuorelta, itse olen kohta 35 ja kymmenen vuotta nuoremmat naiset sanovat niin nuoren näköiseksi. Eräs pari vuotta nuorempi nainen sanoi, ettei hän tuollaisen kakaran mukaan lähde eikä uskonut ikääni ennen kuin näytin paperit. Eikä ole eka kerta kun joudun ikäni todistamaan kun luullaan paljon nuoremmaksi.

• Huuhaa123

Mies näyttää nuorelta, itse olen kohta 35 ja kymmenen vuotta nuoremmat naiset sanovat niin nuoren näköiseksi. Eräs pari vuotta nuorempi nainen sanoi, ettei hän tuollaisen kakaran mukaan lähde eikä uskonut ikääni ennen kuin näytin paperit. Eikä ole eka kerta kun joudun ikäni todistamaan kun luullaan paljon nuoremmaksi.

Ehkä sinun harhaisessa maailmassa näytät nuorelta? Kuvastasi näkyy,että näytät lihavalta ja se heltta leuan alla..tukeva keskivartalo niiinkuin suomimiehellä on..

• Nainen39vee

"Mies näyttää nuorelta, itse olen kohta 35 ja kymmenen vuotta nuoremmat naiset sanovat niin nuoren näköiseksi."

Miten niin "mies näyttää nuorelta"? On miehiä, jotka näyttävät ikäistään nuoremmilta ja naisia, jotka näyttävät ikäistään nuoremmilta. On miehiä, jotka näyttävät ikäistään vanhemmilta ja naisia, jotka näyttävät ikäistään vanhemmilta. Ja on miehiä ja naisia, jotka näyttävät ikäiseltään.

• 7777711
        Nainen39vee kirjoitti:

"Mies näyttää nuorelta, itse olen kohta 35 ja kymmenen vuotta nuoremmat naiset sanovat niin nuoren näköiseksi."

Miten niin "mies näyttää nuorelta"? On miehiä, jotka näyttävät ikäistään nuoremmilta ja naisia, jotka näyttävät ikäistään nuoremmilta. On miehiä, jotka näyttävät ikäistään vanhemmilta ja naisia, jotka näyttävät ikäistään vanhemmilta. Ja on miehiä ja naisia, jotka näyttävät ikäiseltään.

No ei se vajakki ymmärrä, vaikka kuinka selittäisit.

• Naisasialooser11
        Nainen39vee kirjoitti:

Pointti oli se, että nainen näyttää aina ikäiseltään tai vanhemmalta. Mies ei rusinoidu ja näyttää monesti paljon nuoremmalta.

Vieläkö joku vajakki oikeasti luulee että se jonkun postaama kuva oli minusta :D

• nalluk

Pointti oli se, että nainen näyttää aina ikäiseltään tai vanhemmalta. Mies ei rusinoidu ja näyttää monesti paljon nuoremmalta.

Vieläkö joku vajakki oikeasti luulee että se jonkun postaama kuva oli minusta :D

Sun käsialaa se aloitus oli selvästi, älä yritäkään perua vaikka nyt taitaakin kaduttaa!

• koska-aina

Jos nainen näyttää aina ikäiseltään tai vanhemmalta niin hänen kuuluu varmaan näyttää. Se on silloin normaalia.

• Ei oo ikinä mikään kaunokainen ollu.. :D

Naiseksi pukeutunu mies tullu aina mieleen.

• Kaisanoasaa

Onpas ruma nainen. Naisen rypyt saisi suoristettua venyttämällä naamaa.

• ulkonäkökeskeinen

Minusta kaikki miehet on komeita. En hauku miehiä koskaan.

• jakivaääni

Laitettuna ihan kivan näköinen.

• Naisasialooser11

Eli huijausvarusteilla siis. Ruma mieskin on ihan kivan näköinen jos hänelle laittaa Brad Pitt naamarin

• pilsu

Vinkiksi sullekin.

• Kaanis1

Tavallisen näköinen nainen,eikä mikään ruma. Kauneus tulee sisältä!

• KarismaLisääntyy

Miehen vanhetessa miehen karisma lisääntyy. Niinhän se on, että vanhetessaan mies tulee kypsemmäksi ja miehisemmäksi, kuin nuorena,
      Siinä taitaa olla syy näihinkin uutisiin, joissa nuori aasialais nainen on mennyt naimisiin häntä huomattavasti vanhemman miehen kanssa ja nuorta naista kohtaan tunnetaan sääliä ja sympatiaa, kuin ilman omaa tahtoaan olisi vanhemman miehen kanssa avioon joutunut.
      Nainenhan olisi voinut kieltäytyä.

• Taidat elää harhaluuloissa..otsarypyt lisääntyy ja keskivartalolihavuus...ja siitä on karisma kaukana😂 Rahan takia tämä meni muumion kanssa naimisiin..olet niin typerä,ettet naiviudessa sitä itse tajua!!! Raha on se kemia,eikä rakkaus! Ei semmosta voi kieltäytyä,kun on köyhyydessä.

• Naisasialooser11

Katkeran kurpan rutinaa. Rahalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä koska mies ei ole edes miljonääri saati miljardööri. Vanhemman miehen karsima ja komeus ratkaisi, olisihan se filiippiiniläinen nainen saanut jonkun paikallisen ikäisensä riisikepinkin. Tottakai nainen olisi voinut kieltäytyä, kauniina olisi saanut myös ikäisensä"rikkaan"länsimaalaisen finnimaanakin.

Ja rypyt lisäävät miehen karismaa, sempä takia esim. Abraham Lincoln oli erittäin karismaattinen mies, myös lihavuus tekee miehestä miehekkään nallekarhun, vaikka ihan samalla tavalla niitä lihavia löytyy myös 20v finninaamoista.

• Muumio12345

Nykyään 20v ei ole finninaamoja vaan lihaksikkaita ja komeita miehiä,mitä salilla olen nähnyt. Et vissiin ole kuullut ihonhoitotuotteista? Tottakait joutui ottamaan tuon ruman ja vanhan käävän,kun rahasta kyse ja eihän 20v komealla ja lihaksikkaalla pojalla vielä omaisuutta ole. Kyllä se niin menee,että se vanha muumio imetään kuiviin ja sitten vaihdetaan siihen nuoreen ja komeaan kolliin..Nähty on!! Vähän huvittavaa,kun jotkut elävät siinä omassa mielikuvitusmaailmassa..

• Naisasialooser11

Ei ole mitään nuoria ja komeita kolleja, 20v ei ole lihaksikas vaan joko laiha rimpula tai sitten pleikkaa pelaava läski, finnistä naamaa koritsaa myös ohuen ohuet amishaivenet nenän alla.

Ei tietenkään joutunut ottamaan karismaattista komistusta rahasta koska olisi saanut rahakkaan finnimaanaisen pojanrimpulakin. 20v pojalle on omiaisuutena tulossa vanhempiensa perintö.

Ja tuo nainen on nuori ja kaunis vain pienen hetken eikä hänellä ole varaa vaihtaa mihinkään. Siinä olet oikeassa, että ne 20v kiimakollit voivat hänet panoksi kelpuuttaa kun eivät ikäistään kaunotarta saa.

• muistelen

Ei ole mitään nuoria ja komeita kolleja, 20v ei ole lihaksikas vaan joko laiha rimpula tai sitten pleikkaa pelaava läski, finnistä naamaa koritsaa myös ohuen ohuet amishaivenet nenän alla.

Ei tietenkään joutunut ottamaan karismaattista komistusta rahasta koska olisi saanut rahakkaan finnimaanaisen pojanrimpulakin. 20v pojalle on omiaisuutena tulossa vanhempiensa perintö.

Ja tuo nainen on nuori ja kaunis vain pienen hetken eikä hänellä ole varaa vaihtaa mihinkään. Siinä olet oikeassa, että ne 20v kiimakollit voivat hänet panoksi kelpuuttaa kun eivät ikäistään kaunotarta saa.

Ai niin. Kiimakollit panee puunkoloon.

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Taidat olla kateellinen näille 20v lihaksikkaille ja komeille pojille,kun saavat naisten huomion,mitä sinä et saa lihavana ja kalkkunaleukaisena!! Toi perintöjuttu oli ihan skeidaa,kun ei sitä välttämättä kaikille tule..

• tuulennussima

Panisin..

• kaisanoasaa

Ei tuo mikään ruusu ole koskaan ollut. Nyt vaan on vielä rumempi kuin nuorena.

• Luonnonmonimuotoisuus

Kukkiihan se perunakin.

• Revisiitä-jososaat

Rusina on paremmin aloittajan aivojen kohdalla jos ei tajua, että kuvassa ko. henkilö on ilman meikkiä eikä muutenkaan laitettu ja puleerattu vimpan päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4348
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      143
      3087
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2398
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2323
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      97
      1961
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1574
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      149
      1402
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe