Laiskat kolarilaiset

Raakatosi

Ihmettelen näitä kolarilaisia. Lähes kaikki yrittäjät ovat tulleet etelästä kun paikallinen ei viitsi tehdä mitään ja jos viitsii niin kaikilla ei kuitenkaan äly tai sinni tai joku riitä että saisi yrityksensä menestymään. Tuntuu että se vaan on pääasia että saisi sossun korvaukset juoksemaan tai pääsee johonkin nuorten pajalle vuosikausiksi vetelehtimään ja jotain johtoja repimään jääkaapista irti.vau.
Ei ole ihme että kunta näivettyy. Oikein nauratttaa jo tuo kolarin kirkonkylän raitti. Jotain Tiinan tori mainosta vieläkin siellä ja joku ihme rojujoulukauppa. Voi Jeesus mikä paikka!
Ja kyllä ihmettelen näitä nuoria jotka jää tänne lojumaan ja jumatsuitti tosiaan johonkin pajalle....apua. On siinä tulevaisuutta......

144

8650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josevain

      Harvinaisen asiaa,!

    • yrittanu

      kokkeileppa itte. perusta yritys ja näytä kuinka se on helppoa.

    • Raakatosi

      No itse asiassa tehnyt sitä nyt n. 25 vuotta. Hyvin mennyt, alkuun aloin pienestä Ja pikku hiljaa laajensin, nyt työllistän jo aika paljon porukkaa. Sen takia puhun suoraan sillä vain työn kautta ihminen menestyy...ei sossusta rahaa hakemalla tai pajalla suuta soittamassa tai kaljaa juoden.

      • Työtätyötä

        Jep,!


      • työssäkäyvä

        Sinäkö yrittäjä? Et ainakaan kovin fiksu sellainen kun kirjoitustasi lukee.


      • Anonyymi

        Joo joo??
        Kehut on lian isot..
        Hilikulla mennään.et ole miljöönääri siekää..


      • Anonyymi

        Hah haa 90 % pudotus???


    • Dodiinjoo

      Saa sitä yrittää mutta joskyky palvella iloisella asenteella puuttuu, näkyy se yritysten menestyksessä...joillaki sielä ne asiakkaat joila ruskea kieli...

    • Sadnessi

      Nuoret ei masentuneina jaksa lähteä yhtään minnekään omille siivilleen. Kun koskaan ei saa kannustusta/kehuja, ei voi lopulta enää jaksaa ees yrittää...näin se vaan on, surullista. Sitte jäädään asumaan kotiin, juodaan ja poltetaan sekä ajetaan tien päälle rahat kun Ilmanen katto ja ylläpito...loisia noista kasvaa...

    • Asterix65

      Kaikkein laiskimpia on nämä uusavuttomat nuoret aikuset jotka makaa vanhempien nurkissa, eivät ees viitti omaa kämppää hommata..ja vielä raahataan hellutki siihen...sairasta...

      • Peräkammarinnuori

        Kämpäthän täälä vain jaethaan suhteila ja työtä on tarjola kausiluontheisesti, mutta kyllä tässä yritethään olla jonaki.


    • MagnumPuhuu

      ..ja vielä raahataan hellutki siihen...sairasta...

      eläpä pilikkaa Helluntailaisia

    • laiskoja

      eli ei....töihin pittää kuiten maanantaiaamuna lähteä.....eipä muuta

    • Diakonaali

      Ylläksellä otetaan velkaa,aletaan yrittäjiksi ja työllistetään itsensä ja aika monesti muitakin.
      Kolarin kirkonkylällä eletään työttömyyskorvauksilla ja muilla yhteiskunnan tuilla,posket vapisten maha pystössä haukutaan kulloistakin hallitusta ja valitetaan elämän kovuutta.
      Kaikella on tarkoituksensa.

      • Rovetta

        Juu,se on nähty. Kumma kun ei näy verotettavaa tuloa :)


      • Anonyymi

        Mitä ne Ylläksen raiskaajat täälä kitisee? Eikö etelästä löyvykhän ennää alipalkattua työvoimaa? Olisitta niinku ihmiset ettäkä itkis joutavia!


    • niinse

      vain on ,että kunta se avittaa matkailuaki vaikka mitä kirjotethan,ja verorahat kelpaa asu missä hyänsä

    • Businessison

      On kunnassa muitakin kuin matkailuyrittäjiä, eikä hekään kaikki saa avustuksia. Jos olisit asioista vähänkään selvillä et luulisi että joka yrittäjä saa avustuksia.
      Ketjun aloittaja on ihan oikeassa. Lappilainen on peruslaiska. Fiksut joutuu nykyään kaikki lähtemään pois kolarista opiskelemaan koska täällä ei ole AMK tai yliopistoa. Eri asiat on nämä surkuhupaiset pajanuoret jotka nyt on....sepä siitä . Tai kuten Super on tuonut esille - kun nuoresta ei muuhun ole alkakoon lähihoitajaksi joka ei paljoa vaadi. Nykyaikana jokainen normaali nuori varmasti menee vähintään AMK tasoiseen koulutukseen eli lähte kaupunkiin ja sinne ne jää. Ei ne tule näihin tuppukylään enää olemaan kun täällä ei mitään ole .

      • Kolarista

        Kyllä niitä hoitajiaki tarvithaan. Työtä seon seki ja siitä palkka maksethaan
        Jos kolarissa on huono asua/olla niin juna lähtee etelheen asemalta kohti etelää
        Elikkä eikö siihen ja Hei hei


      • enex

        Son helppo jäähä makkaahmaan ilman vanhempien nurkhiin...katoko kaupungissa palkat mennee vuokriin ja laskuihin ja elät sillä mitä jää...sielä ei pärjää jos ei järkeä ja kykyä suunnitella asioita ole...jä tätä ei monela untuvikolla ole..


      • Anonyymi

        Kyllä lähihoitajan työ vaatii nykyään tosi paljon ja ei siihen monesta ole! Arsyttävä muka yrittäjä joka ei arvosta toisten työtä! Kyllä sieki olet viimein vanha. Toivo kuiten itsellesi silloin sitä työtään arvostavaa lähihoitajaa paikalle! Olen vihainen tämmöisestä vähättelystä!!!


      • Anonyymi
        Kolarista kirjoitti:

        Kyllä niitä hoitajiaki tarvithaan. Työtä seon seki ja siitä palkka maksethaan
        Jos kolarissa on huono asua/olla niin juna lähtee etelheen asemalta kohti etelää
        Elikkä eikö siihen ja Hei hei

        Olet oikeassa. Miten voi joku nykyään olla vielä niin tietämätön ettei ymmärrä mitä hoitajat ja perushoitajat tekee?? Äly hoi, älä jätä!!


    • Relalisti

      Voisikohan Kolariin siirtää yliopiston Rovaniemeltä ?

    • Sonnöin

      Ei voi. Kyllä lasten kuuluu lähteä kotoa. Vaikka sinne Rovaniemelle yliopistoon ja itsenäistyä. Näkkeehä sen millasia miehiä on kasvanut ku jäädään samaan pihapiiriin asumaan. Ei kasva koskaan aikuiseksi mieheksi.

      • yksikko

        Olet tässä oikeassa...näistä tullee kylien juoruakkoja ja ukkoja...


    • Työteliäsuros

      Kolarin eteläosassa on perinteenä jäädä elämään työttömyyskorvauksilla ja sosiaali-avustuksilla,Ylläksen alueella on toisen ja jo kolmannenkin polven yrittäjiä.Siinä on ero elämisen laadussa.
      Onneksi etelä-Suomesta löytyy reippaita nuoria työskentelemään ja yrittämään Ylläksellä,kolarilaisille se ei kannatte.

      • Työteliäsnainen

        Juurikin näin! Sitten nämä kolarin sankarit on niin kovia poikia ja tyttöjä kun saavat sossusta rahaa...samaan aikaan etelän viisaat tulee ja tekee töitä ja etenee elämässä. Kolarin nuoret kaljottelee ja örveltää ja masentuu ja se on taas syy kaljotella. Voi voi.....


      • JohanSeNyt

        ... työstä käy se kaljottelu ja örvellys.


      • Anonyymi
        Työteliäsnainen kirjoitti:

        Juurikin näin! Sitten nämä kolarin sankarit on niin kovia poikia ja tyttöjä kun saavat sossusta rahaa...samaan aikaan etelän viisaat tulee ja tekee töitä ja etenee elämässä. Kolarin nuoret kaljottelee ja örveltää ja masentuu ja se on taas syy kaljotella. Voi voi.....

        Ei ne läheskään kaikki etelänhetelmätkään tänne työn takia tule. Tulevat irrottelemaan ja tekevät työnsä sitten ku raha loppuu. Huom!! En sanonut että he kaikki vaan jotkut. Nimimerkillä työkaverina ollut


    • Onkosse

      Niin johan klajottelusta täytyy päästä työeläkkeelle 30v. Vaan kyllä minua hävettää jos omat kakarat olisivat tyytyneet johonkin pajalle mojumaan tai kylällä pyörimään...huh huh

    • sadnesss

      Ei riitä laiskuus, olhaan vielä pirun siivottomiaki...lähtö tuli yhelekki parile kämpästä...

      • sikoilijat

        Joutivakki lähteä porsastajat...


      • loku

        Nuo siisteysasiatki lähtee kotiportailta matkaan maailmalle, sikasta sakkia ilmeiaesti kotiväki...


    • Anonyymi

      Kolarissa ei saa kolarilaiset ko suhteilla suojatyöpaikkoja, ko pikkusen hivuttaa kunnan ryppyreikää niin työtä oikein tarjotaa (hyvä palkkasta ja tekemätöntä). Ei auta ammattitaito eikä koulutus, riittää ko on hyvä kaveri päättävässä asemassa.

      • Anonyymi

        Eikun kaivokselle kaunisvaaraan tai Kittilään ja myöhemmin Hannukaisen kaivokselle.palkat on eri luokkaa kuin matkailun orjapalkat


    • Anonyymi

      Kiitos. Kunnan suojeltu suojatyöpaikkalainen.

    • Anonyymi

      Kunta täynnään persuja ja kommareita. Sitten päälle vielä matkailumafia kiusaamassa kaikkia muita. Tarviiko muuta selitystä Kolarin tilanteeseen(?) Niin no, vois vielä mainita Kunnan työilmapiirin kaikkine sisäsyntyisine kähmintöineen.

    • Anonyymi

      Kunta täynnä espoosta tulleita mukamas paikkakuntalaisia..

      • Anonyymi

        MUKAMAS PAIKKAKUNTALAISIA? EI OLE HIENOA OLLA KOLARILAINEN.
        Itse olen kotoisin Oulusta, ylioppilastodistuksessa 6 "ällää"", menin lääkikseen, jo kandidaattina olin LKT, ja 36 - vuotiaana keskussairaalan ylilääkäri. Kuka kolarilainen pystyy vastaavaan? Ei teistä mitättömistä ole siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUKAMAS PAIKKAKUNTALAISIA? EI OLE HIENOA OLLA KOLARILAINEN.
        Itse olen kotoisin Oulusta, ylioppilastodistuksessa 6 "ällää"", menin lääkikseen, jo kandidaattina olin LKT, ja 36 - vuotiaana keskussairaalan ylilääkäri. Kuka kolarilainen pystyy vastaavaan? Ei teistä mitättömistä ole siihen.

        Tuskin sinustaan muuraria tai maalaria tulis..kaikkia tarvitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUKAMAS PAIKKAKUNTALAISIA? EI OLE HIENOA OLLA KOLARILAINEN.
        Itse olen kotoisin Oulusta, ylioppilastodistuksessa 6 "ällää"", menin lääkikseen, jo kandidaattina olin LKT, ja 36 - vuotiaana keskussairaalan ylilääkäri. Kuka kolarilainen pystyy vastaavaan? Ei teistä mitättömistä ole siihen.

        Minullakin tilillä lukee tarpeeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUKAMAS PAIKKAKUNTALAISIA? EI OLE HIENOA OLLA KOLARILAINEN.
        Itse olen kotoisin Oulusta, ylioppilastodistuksessa 6 "ällää"", menin lääkikseen, jo kandidaattina olin LKT, ja 36 - vuotiaana keskussairaalan ylilääkäri. Kuka kolarilainen pystyy vastaavaan? Ei teistä mitättömistä ole siihen.

        taidat olla joku etelän varis joka rääkyy tuskaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUKAMAS PAIKKAKUNTALAISIA? EI OLE HIENOA OLLA KOLARILAINEN.
        Itse olen kotoisin Oulusta, ylioppilastodistuksessa 6 "ällää"", menin lääkikseen, jo kandidaattina olin LKT, ja 36 - vuotiaana keskussairaalan ylilääkäri. Kuka kolarilainen pystyy vastaavaan? Ei teistä mitättömistä ole siihen.

        Ei hyväkään koulutus takaa viisautta.tämä on nähty oikeassa työelämässä monenkin henkilön kohdalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin tilillä lukee tarpeeksi

        Mullaki pitkä fi tunnus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyväkään koulutus takaa viisautta.tämä on nähty oikeassa työelämässä monenkin henkilön kohdalla

        Tämä koskee vain Kolarilaisia: Teidän seassanne on niin paljon tyhmiä, ettei teitä kannata opettaa. ETTE OPI.Teille suuri koulutus on perushoitaja.
        Oma koulutukseni on ylioppilaskirjoitusten jälkeen: RUK, kaksi spesialiteettia lääketieteessä, LKT, dos, ylilääkäri. Sillä opilla ei ole osaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä koskee vain Kolarilaisia: Teidän seassanne on niin paljon tyhmiä, ettei teitä kannata opettaa. ETTE OPI.Teille suuri koulutus on perushoitaja.
        Oma koulutukseni on ylioppilaskirjoitusten jälkeen: RUK, kaksi spesialiteettia lääketieteessä, LKT, dos, ylilääkäri. Sillä opilla ei ole osaamatta.

        Vieläkö opettelet, että se kirjoitetaan ”kolarilainen”, siis pienellä. Elämä on oppimista, sullakin. Sitten on vielä sitä sydämenviisautta, mitä noin tyhmänleuhkalla ei ole edes perintönä siunaantunut - ureaa tais tulla aamuseisokin mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä koskee vain Kolarilaisia: Teidän seassanne on niin paljon tyhmiä, ettei teitä kannata opettaa. ETTE OPI.Teille suuri koulutus on perushoitaja.
        Oma koulutukseni on ylioppilaskirjoitusten jälkeen: RUK, kaksi spesialiteettia lääketieteessä, LKT, dos, ylilääkäri. Sillä opilla ei ole osaamatta.

        ei se lääkäri osaa kuitenkaan normi hommia tehä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö opettelet, että se kirjoitetaan ”kolarilainen”, siis pienellä. Elämä on oppimista, sullakin. Sitten on vielä sitä sydämenviisautta, mitä noin tyhmänleuhkalla ei ole edes perintönä siunaantunut - ureaa tais tulla aamuseisokin mukana?

        Niin, kun koulut jäivät käymättä, tietämätömyyttä kuvataan kirjaviisaudella. Tai sydämenviisaudella. ELI OMIA TUNTEMUKSIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä koskee vain Kolarilaisia: Teidän seassanne on niin paljon tyhmiä, ettei teitä kannata opettaa. ETTE OPI.Teille suuri koulutus on perushoitaja.
        Oma koulutukseni on ylioppilaskirjoitusten jälkeen: RUK, kaksi spesialiteettia lääketieteessä, LKT, dos, ylilääkäri. Sillä opilla ei ole osaamatta.

        Tohdin kyllä väittää, että sairaanhoitaja varmasti tekee tärkeämpää työtä kuin tuollainen wannebe lääkäri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohdin kyllä väittää, että sairaanhoitaja varmasti tekee tärkeämpää työtä kuin tuollainen wannebe lääkäri

        Tätä asiaa ei ratkaista kaltaistesi hörhöjen mielipiteillä, vaan koulutuksen pituudella ja korkeudella ja saatujen arvosanojen laadusta. Niistä saa puolueettoman määrityksen osaamiselle. RUK:n arvosanoista saa hyvän käsityksen johtamistaidosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä koskee vain Kolarilaisia: Teidän seassanne on niin paljon tyhmiä, ettei teitä kannata opettaa. ETTE OPI.Teille suuri koulutus on perushoitaja.
        Oma koulutukseni on ylioppilaskirjoitusten jälkeen: RUK, kaksi spesialiteettia lääketieteessä, LKT, dos, ylilääkäri. Sillä opilla ei ole osaamatta.

        No tuo kertoo kaiken näistä kirjoituksistasi ko RUK olet käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä asiaa ei ratkaista kaltaistesi hörhöjen mielipiteillä, vaan koulutuksen pituudella ja korkeudella ja saatujen arvosanojen laadusta. Niistä saa puolueettoman määrityksen osaamiselle. RUK:n arvosanoista saa hyvän käsityksen johtamistaidosta.

        johtamistaidot luuletko tosiaan että ruk. kouluttaa....harvassa on hyvät johtajat täsä maassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä asiaa ei ratkaista kaltaistesi hörhöjen mielipiteillä, vaan koulutuksen pituudella ja korkeudella ja saatujen arvosanojen laadusta. Niistä saa puolueettoman määrityksen osaamiselle. RUK:n arvosanoista saa hyvän käsityksen johtamistaidosta.

        Ha,ha.voi rukki sentään.rukin käyneistä ei monestakaan ole siviilipuolella mihinkään johtajaksi. Taidat pyöriskellä vielä äitisi helmoissa. Menehän katselemaan oikeata työelämää laajemmalti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä asiaa ei ratkaista kaltaistesi hörhöjen mielipiteillä, vaan koulutuksen pituudella ja korkeudella ja saatujen arvosanojen laadusta. Niistä saa puolueettoman määrityksen osaamiselle. RUK:n arvosanoista saa hyvän käsityksen johtamistaidosta.

        Edelleenkin hoitajat tekee arvokkaampaa ja tärkeämpää työtä.Tuskin itse edes pystyisit tekemään esim. lähihoitajan töitä.
        Taidat loppujen lopuksi olla pelkkä buranareseptin kirjoittaja joka haaveilee isosta tittelistä joka jää haaveeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin hoitajat tekee arvokkaampaa ja tärkeämpää työtä.Tuskin itse edes pystyisit tekemään esim. lähihoitajan töitä.
        Taidat loppujen lopuksi olla pelkkä buranareseptin kirjoittaja joka haaveilee isosta tittelistä joka jää haaveeksi.

        Olen keskussairaalan ylilääkäri, LKT, dos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskussairaalan ylilääkäri, LKT, dos.

        Ja vaivaudut tänne korkeakoulutettuna anonyyminä kirjoittelemaan,hmm mietihän sitä mitä porukka sinusta on mieltä.
        Oletko Lapin keskussairaalasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaivaudut tänne korkeakoulutettuna anonyyminä kirjoittelemaan,hmm mietihän sitä mitä porukka sinusta on mieltä.
        Oletko Lapin keskussairaalasta?

        Toki tiedän, mitä mieltä luuserit minusta ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kun koulut jäivät käymättä, tietämätömyyttä kuvataan kirjaviisaudella. Tai sydämenviisaudella. ELI OMIA TUNTEMUKSIA.

        Omat tuntemukset koskivat lähinnä tuota sinun geeniperintöäsi. Kertaan; tyhmänleuhkaa kirjoittelua. Kaikkea ei opi kirjoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat tuntemukset koskivat lähinnä tuota sinun geeniperintöäsi. Kertaan; tyhmänleuhkaa kirjoittelua. Kaikkea ei opi kirjoista.

        Ei opi, ei: Kirjoja on suunnaton määrä, eikä niitä ehdi kukaan lukea eläissään. MUTTA AHKERA VOI OLLA, JA OLLA TÖISÄ MUUALLA KUIN KELALLA, JA OLLA YLPEÄ OMISTA TYÖ SAAVUTUKSISTAAN. Kun niitä on. Kun ei ole luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskussairaalan ylilääkäri, LKT, dos.

        Taidat olla kegänkiillottaja siellä missä oletkin.mutta et varmasti keskussairaalassa.vaikka onhan kengänkiillottajan työ arvokasta,ole ylpeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kegänkiillottaja siellä missä oletkin.mutta et varmasti keskussairaalassa.vaikka onhan kengänkiillottajan työ arvokasta,ole ylpeä

        Olet tyypillinen luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei opi, ei: Kirjoja on suunnaton määrä, eikä niitä ehdi kukaan lukea eläissään. MUTTA AHKERA VOI OLLA, JA OLLA TÖISÄ MUUALLA KUIN KELALLA, JA OLLA YLPEÄ OMISTA TYÖ SAAVUTUKSISTAAN. Kun niitä on. Kun ei ole luuseri.

        Mistä sinä täällä kenenkään työsaavutuksista (on muuten yhdyssana) tiedät? Kolahti vissiin kovasti, kun caps lock päällä siellä huudat?
        Ihmisten nimittely luuseriksi ei kuulosta kyllä minkääntason lääkärin etiikalta - ehkä se ei olekaan sinun juttusi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tyypillinen luuseri.

        Eikös kengänkiillottajalla ole muuta avuja kuin löysät puheet.mars,mars lisä koulutukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUKAMAS PAIKKAKUNTALAISIA? EI OLE HIENOA OLLA KOLARILAINEN.
        Itse olen kotoisin Oulusta, ylioppilastodistuksessa 6 "ällää"", menin lääkikseen, jo kandidaattina olin LKT, ja 36 - vuotiaana keskussairaalan ylilääkäri. Kuka kolarilainen pystyy vastaavaan? Ei teistä mitättömistä ole siihen.

        No et kovin fiksu ole ku täälä kitiset!


    • Anonyymi

      Vai muka laiskt kolarilaiset. Täälä tapahtuu kolarin työväenurheilijat rakentaa omalle jäähallille pukukopit ja suihkut ei ole mikhän pikkuhanke tämä.

      • Anonyymi

        Mutta, oletteko KELALLA töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, oletteko KELALLA töissä?

        No ei todellakaan,27v katkeamaton työura vakituisissa töissä,miten kyseisellä "lääkärillä" tämä puoli on hallussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan,27v katkeamaton työura vakituisissa töissä,miten kyseisellä "lääkärillä" tämä puoli on hallussa?

        Ei se mikään lääkäri ole,jokin outo huuliveikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan,27v katkeamaton työura vakituisissa töissä,miten kyseisellä "lääkärillä" tämä puoli on hallussa?

        Ao olet Kolarin kunnan suoja työpaikkasa nakkipiilos töis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ao olet Kolarin kunnan suoja työpaikkasa nakkipiilos töis

        Hahhaahhaa!!! Laiskat, Kolarilaiset pätikät.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaahhaa!!! Laiskat, Kolarilaiset pätikät.....

        Älä sie nyt. Potkupalloseurki pyörittää miljoonia olivat laskenheet paikallislehessä taas juttu lueppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sie nyt. Potkupalloseurki pyörittää miljoonia olivat laskenheet paikallislehessä taas juttu lueppa.

        Luin ja mietin että tuo potkupallo parempaa hommaa ko turistien pito.


      • Anonyymi

        Ja kunta maksaa. Mitään täällä ei oikeasti itte tehä, ko vinguthan kuntaa tekehmän.


    • Anonyymi

      Parempaa tuloa kunnalle...tukea seuroja...

    • Anonyymi

      Tässä on oltu yrittäjänä kohta 40 : vuotta ja avustuksia ei tullut ....mutta sanon aluks , että " 25 v työllistänyt " avustuksia nykyään " ,......ikävä totuus ...meikäläinen on maksanut kaikki omasta pörssistä....Mutta sie " lekuri " ota läheiset mukaan ja vie sinne minne ne kuuluu....Ps. Hoitajat tekee arvokasta, kunnioittavaa työtä , paljon , paljon arvokkaampaa ku " lekuri " eikä varmaan rahalla vaikutusta kun se aika koittaa kunkin kohalla......

      • Anonyymi

        Huono, ylen huono on yllä olevan kirjoitustaito ja älyn kulku. Sopii lähinnä sonta talikon varteen.


      • Anonyymi

        Voi taivas..taas tuo mökäle täällä kirjoittaa.
        Ei oo saanu avustuksiako??
        Sen työllisyys varoilla pitää muutamaa??
        Ei missää nimessä 25 työntekijää??
        Valehtelee niin.että paskaset korvat heiluu.
        Ja 6 tuntia työ/ pvä
        Kuka normi tuihin edes alkaa// eläkeläisiä taitaa olla
        kaikki jotka töissä...tämmöstä kylillä puhuttu
        Isä ja poika tääl kehuu yritystään
        Nyt on tainnut myynnit tippua..korona
        Poika kuite kehuu etuä 90 % pudonnut myynti
        No isäntä sanoo.ei korona oo vaikuttanu
        Molemmat hoitoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi taivas..taas tuo mökäle täällä kirjoittaa.
        Ei oo saanu avustuksiako??
        Sen työllisyys varoilla pitää muutamaa??
        Ei missää nimessä 25 työntekijää??
        Valehtelee niin.että paskaset korvat heiluu.
        Ja 6 tuntia työ/ pvä
        Kuka normi tuihin edes alkaa// eläkeläisiä taitaa olla
        kaikki jotka töissä...tämmöstä kylillä puhuttu
        Isä ja poika tääl kehuu yritystään
        Nyt on tainnut myynnit tippua..korona
        Poika kuite kehuu etuä 90 % pudonnut myynti
        No isäntä sanoo.ei korona oo vaikuttanu
        Molemmat hoitoon

        Pitäisikö jo rauhoittua


      • Anonyymi

        Taas tämä sama kehuskelee.
        Viimeisimmässä ja edellisenä vuonna ole ollut kun 6 eläkeläistä työssä.ja 6 tuntia työtä ikä.
        6 tulleet ja 12 lähteneet..
        Kotona vuollu 10 v pikku kapustoita ja puukkoja.
        Ei mikään miljoona Pisnes ei ennen eikä nytkään.
        Verotus tiedot kertokoon kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tämä sama kehuskelee.
        Viimeisimmässä ja edellisenä vuonna ole ollut kun 6 eläkeläistä työssä.ja 6 tuntia työtä ikä.
        6 tulleet ja 12 lähteneet..
        Kotona vuollu 10 v pikku kapustoita ja puukkoja.
        Ei mikään miljoona Pisnes ei ennen eikä nytkään.
        Verotus tiedot kertokoon kaiken.

        Olet sinä outo tyyppi, kannattaisikohan jo ruveta miettiin mitä kirjoittelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tämä sama kehuskelee.
        Viimeisimmässä ja edellisenä vuonna ole ollut kun 6 eläkeläistä työssä.ja 6 tuntia työtä ikä.
        6 tulleet ja 12 lähteneet..
        Kotona vuollu 10 v pikku kapustoita ja puukkoja.
        Ei mikään miljoona Pisnes ei ennen eikä nytkään.
        Verotus tiedot kertokoon kaiken.

        Kateus on kauheaa! Tuleppa ja tutustu yritykseen ja työntekijöihin ja vähän muuhunkin taidat elää tulitikkulaatikossa, kirjoittele sitten käyntisi jälkeen tosiasioista äläkä höpötä paskaa. Yrittäjänä panisin sinut raastupaan lopeta kìusmasta perhettä heti!


    • Anonyymi

      Siellähän se sontalaatikko , jokainen voi kuopia sitä niin paljon kun haluaa " sontatalikolla " se sopii itse kullekkin......🤣 Ps. Olen pannut avustushakemuksen..😉

    • Anonyymi

      Avustukset / tuet pois " yrittäjä elää omillaan " .....eikä yhteiskunnan varoilla , jotku käyttää hyväksi ja mikä " aliarvoista " palkat, työntekijöillä.....OMA HYVÄINEN PASKALÄJÄ !

      • Anonyymi

        Heikko, ylen heikko on tämän kirjoittajan äly ja kirjoitustaito. Ei sille raha eikä parempi työ eikä raha kuulukaan! Sontatalikko vain käteen. Äly riittää juuri ja juuri sen käyttöön.


      • Anonyymi

        Tiedän..tuo kehuja..
        Se el työllisyys varoilla...
        Ite on sanonut
        Ja sitte marisee..omat tulot on ja hän työllistää Kolarissa ja on tuloja 7 miljoonaa
        Ok.hyvä mielikuvitus ukolla ja pojalla
        Jokainennäkee tulot..
        Jos olet rehellinen ns yrittääjä
        Häpeäis padkan puhuja
        Isottelee..yrittäää olla joku kovis
        Kukkaa piä minnää nuita
        Hoitoon koko sakki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän..tuo kehuja..
        Se el työllisyys varoilla...
        Ite on sanonut
        Ja sitte marisee..omat tulot on ja hän työllistää Kolarissa ja on tuloja 7 miljoonaa
        Ok.hyvä mielikuvitus ukolla ja pojalla
        Jokainennäkee tulot..
        Jos olet rehellinen ns yrittääjä
        Häpeäis padkan puhuja
        Isottelee..yrittäää olla joku kovis
        Kukkaa piä minnää nuita
        Hoitoon koko sakki

        Somessa niin leuhkat jutut että myötähäpeä on kauhea. Siitä naamasta ko ei saa nättiä vaikka vetäs minkä kypärän etheen ja leuhkasta ei saa mukavaa. Näin son.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somessa niin leuhkat jutut että myötähäpeä on kauhea. Siitä naamasta ko ei saa nättiä vaikka vetäs minkä kypärän etheen ja leuhkasta ei saa mukavaa. Näin son.

        Emme me haluakaan olla sinun ystäviäsi, vaan haluamme pärjätä maailmalla ja vero tilastoissa! HÄVETTÄÄTÖ SINUA MEIDÄN MENESTYKSEMME?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme me haluakaan olla sinun ystäviäsi, vaan haluamme pärjätä maailmalla ja vero tilastoissa! HÄVETTÄÄTÖ SINUA MEIDÄN MENESTYKSEMME?

        Hyvä hyvä, juuri näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Somessa niin leuhkat jutut että myötähäpeä on kauhea. Siitä naamasta ko ei saa nättiä vaikka vetäs minkä kypärän etheen ja leuhkasta ei saa mukavaa. Näin son.

        RUPEA SINÄKIN, LAISKA KUNNAN ELÄTTI, PÄRJÄILEMÄÄN JA ALOITA TYÖT. VAIKKAPA OPISKELU!!!!! Ota tähtäimeen tohtorin tutkinto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RUPEA SINÄKIN, LAISKA KUNNAN ELÄTTI, PÄRJÄILEMÄÄN JA ALOITA TYÖT. VAIKKAPA OPISKELU!!!!! Ota tähtäimeen tohtorin tutkinto!

        Miksei taivaanrannan maalarin tai kengänkiillottajan tutkinto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei taivaanrannan maalarin tai kengänkiillottajan tutkinto

        Sehän on työttömän ammatti! Yritä esim tekniikan tohtorin, tai lääketieteen ja kirurgian tohtorin tutkintoa....,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on työttömän ammatti! Yritä esim tekniikan tohtorin, tai lääketieteen ja kirurgian tohtorin tutkintoa....,

        Ei ainakhaan. Kunniallisia ammetejahan ne on


    • Anonyymi

      Jasso taitaa olla se kolahriin mualta muuttanu, klapi ukko mikä täällä paikallisia haukkuu. Pojan kloppi ko esittää ette son nii vireä tekehmään töitä,

    • Anonyymi

      Kolarin kirkonkylä on hiljennyt ja loputkin muutamat yrittäjät kylällä eläke-iässä,tätä se sisäänpäin lämpiävä vasuri kepu kuntapolitiikka tekee.
      Ylläksellä näyttää olevan eri meininki,paljon rakennetaan ja uusia suunnitelmia koko ajan,kolarilaiset yrittäjät ja työntekijät sieltä puuttuu lähes täysin-ihme juttu.

      • Anonyymi

        Kolarissa on vain kaksi poliittista ryhmää. Vasemmista ja sitoutumattomat.


    • Anonyymi

      Etelän puoleisessa Kolarissa monta sukupolvea peräkkäin elänyt elämänsä sossun ja Kelan tuella,nykyään saavat vielä lisänä EU-pussukat joita jonottavat pörrön lailla.
      Töihin näistä ei ole ollut koskaan.

    • Anonyymi

      Jahas tuo povverplayn klapi paikka on näköjää tännekki eksyny haukkumaa kolarilaisia. Oiskoha oulussa tai kemissä parempi asua.

      • Anonyymi

        Otetaan kolarilainen termi, jonka kaikki ymmärtävät: Suuri osa kolarilaisista on JOKO LAISKOJA KOMMUNISTI PÄTIKÖITÄ TAI HEIDÄN JÄLKELÄISIÄÄN. TYÖ EI OLE KOSKAAN MAISTUNUT!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan kolarilainen termi, jonka kaikki ymmärtävät: Suuri osa kolarilaisista on JOKO LAISKOJA KOMMUNISTI PÄTIKÖITÄ TAI HEIDÄN JÄLKELÄISIÄÄN. TYÖ EI OLE KOSKAAN MAISTUNUT!!!!!

        Eihän terve ruumis työtä kaipaa,viisas pääsee vähemmällä.kenen sanonta lienee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän terve ruumis työtä kaipaa,viisas pääsee vähemmällä.kenen sanonta lienee

        Tyypillinen kommunisti. Elä miten elät, MUTTA ÄLÄ MENE KELALLE TÖIHIN, JA MAKSATA MEILLÄ KULUJASI - RYÖKÄLEEN LAISKA PÄTIKKÄ. Sinä olet lapamadon luonteinen parasiitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen kommunisti. Elä miten elät, MUTTA ÄLÄ MENE KELALLE TÖIHIN, JA MAKSATA MEILLÄ KULUJASI - RYÖKÄLEEN LAISKA PÄTIKKÄ. Sinä olet lapamadon luonteinen parasiitti.

        Aivan sama miten.... Valtio maksaa tämänkin kunnan menot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen kommunisti. Elä miten elät, MUTTA ÄLÄ MENE KELALLE TÖIHIN, JA MAKSATA MEILLÄ KULUJASI - RYÖKÄLEEN LAISKA PÄTIKKÄ. Sinä olet lapamadon luonteinen parasiitti.

        Mennään kaikki kelalle töihin.rahaa rantautuu,kunhan oleskellaan ja ihmetellään muaailman menoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama miten.... Valtio maksaa tämänkin kunnan menot.

        Näinhän se on.kyllä valtion tasausjärjestelmä pitää pienet kunnat pystyssä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on.kyllä valtion tasausjärjestelmä pitää pienet kunnat pystyssä

        Syövät kunnan leipää, ja tekevät selvästä leivästä paskaa. Se on työnä.


    • Anonyymi

      En alkais. Takaraivossa 90-luvun lama jonka kaikki muistaa paremmin ko hyvin.
      Sen takia kukhaan järkevä ala yksityisyrittäjäksi. Hulluna tehet töitä niska limassa vuorokaudet ympäriinsä ja huolehit mahollisesti vielä työntekijöistä. Ja se mahtava eläke… haha, ala vain yrittäjäksi.

      • Anonyymi

        Juu,Suomessa on liikaa byrokraatteja ja etelän vihreitä hamppupartoja elätettävänä.ei kannate alkaa yksityisyrittäjäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu,Suomessa on liikaa byrokraatteja ja etelän vihreitä hamppupartoja elätettävänä.ei kannate alkaa yksityisyrittäjäksi

        KYLLÄ SE NIIN ON, ETTÄ KOLARILAISET ELÄVÄT AVUSTUKSILLA, JA RAHA TULEE ETELÄSTÄ !!!!!! Tämän rahan he kykenevät käyttämään pelkästään syömiseen ja paskantamiseen .......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYLLÄ SE NIIN ON, ETTÄ KOLARILAISET ELÄVÄT AVUSTUKSILLA, JA RAHA TULEE ETELÄSTÄ !!!!!! Tämän rahan he kykenevät käyttämään pelkästään syömiseen ja paskantamiseen .......

        Tänne ei tule etelästä muuta kuin vihreiden hamppupartojen ja huumehörhöjen tuoma korona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne ei tule etelästä muuta kuin vihreiden hamppupartojen ja huumehörhöjen tuoma korona

        Matkailu toi Koronan Lappiin,matkailu kuihtukoon pois


    • Anonyymi

      Kolarilaisista on vain kolmeen asiaan: SYÖMÄÄN, PASKANTAMAAN JA JOUTAVAAN, TULOJANTUOTTAMATTOMAAN SUUN SOITTOON.

      • Anonyymi

        Katso alla !!!KUTEN SANOIN !!!


    • Anonyymi

      Näistä etelän risu ja hamppuparroista ei muuhun olekhaan kuin Koronan kuskaamisheen ympäri Lappia

    • Anonyymi

      Oli mukavaa luettavaa kun vihreillä risu ja hamppuparroilla,marihuananhaistelijoilla meni aluevaalit penkin alle

    • Anonyymi

      Koko maailman järki on täällä....

    • Anonyymi

      Met vain täälä naima serkkuja harrastethan väkivaltaa. Syntihän son jos ei mene sukulaisen kansen naimishin. Saatethan met vielä hakea ruppeja lapin pääkaupungista jos oikein jaksama.

    • Anonyymi

      Kolarin laiskoista ei ole muuhun kuin tekemään selvästä leivästä paskaa. Ei töihin, ei opiskelemaan !!!!

      • Anonyymi

        On mukava olla laiska,jee


    • Anonyymi

      kukaan ei kerro kuinka järkyttävän paljon tunturi keskuksissa käytetään pimeää työvoimaa niin et ei yrittäjienkään kannata oikein kehua ja uhota!

      • Anonyymi

        Joo,ja kuinka paljon siellä on matkailun laittomia kaatopaikkoja


    • Anonyymi

      Ainahan lapissa on oltu laiskoja.Kateellisia kyllä osaavat olla

      • Anonyymi

        On mukava olla LAISKA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mukava olla LAISKA

        Onko siellä Muonion perän laiska äänessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä Muonion perän laiska äänessä

        On kiva olla laiskana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kiva olla laiskana

        Jep,tosi mukavaa olla laiska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep,tosi mukavaa olla laiska

        Kolarin tärkein ammatti: TEHDÄ KELAN KUSTANTAMASTA LEIVÄSTÄ PASKAA !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolarin tärkein ammatti: TEHDÄ KELAN KUSTANTAMASTA LEIVÄSTÄ PASKAA !!!!!

        On mukava laiskotella,eihän terve ruumis työtä kaipaa. Suosittelen olla laiskana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mukava laiskotella,eihän terve ruumis työtä kaipaa. Suosittelen olla laiskana

        Niinpä, kaikki työtä kaipaavat on muuttaneet isommille paikkakunnille ja kaipaamattomat jääneet tänne pitämään sossua pystyssä.


    • Anonyymi

      tyypillistä lapissa että kahvistellaan vaan ja jauhetaan paskaa toisten asioista

      • Anonyymi

        Mukavia asioita.vielä kun laiskotella,niin mikäs ollessa.


    • Anonyymi

      joo ja sitten kun saa töitä niin sitä kadehditaan

      • Anonyymi

        Hö,kukas töitä haluaa.


      • Anonyymi

        Ei tietystikkään, tulenhan kuiten kehä3:sen sisältä. Siellä on sluibaamiset opittu jo äidinmaidosta


      • Anonyymi

        Kiva,Kelasta tukiaisia ja saan laiskotella.mukava kun ei tarvi töillä reissata.on oikeata ihmisen elämää.suosittelen


      • Anonyymi

        Laiskotellen,laiskotellen.elämä maistuu.suosittelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiskotellen,laiskotellen.elämä maistuu.suosittelen

        Semmoisia te Kolarilaiset KOMMUNISTIT JA KÄPYKAARTILAISET OLETTE AINA OLLEET ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoisia te Kolarilaiset KOMMUNISTIT JA KÄPYKAARTILAISET OLETTE AINA OLLEET ....

        Ala sieki laiskottelheen.kelalta saa tukiaisia.ei terve ruumis työtä kaipaile


      • Anonyymi

        Kyllä son mukava loikoilla.tehe sie työn orja työtä orjapalkalla.hyi,hyi senthään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä son mukava loikoilla.tehe sie työn orja työtä orjapalkalla.hyi,hyi senthään.

        KYLLÄ LÖHÖILLESSÄ PALKKA ON HUONOMPI .


    • Anonyymi

      Täytyy olla aika pöljä jos on työkuntoinen ja jää lappiin nokkaa kaivamaan ja odottamaan olisiko töitä tarjolla.

      • Anonyymi

        Ei Lapista tarvitse pois lähteä ,vaikka ei ole kuin orjatöitä orjapalkalla,esim.humpuukimatkailun ”työpaikat”menee vain ruotsin puolelle niin töitä löytyy.ei tarvitse lähteä suomen perseeseen,eli Helsinkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Lapista tarvitse pois lähteä ,vaikka ei ole kuin orjatöitä orjapalkalla,esim.humpuukimatkailun ”työpaikat”menee vain ruotsin puolelle niin töitä löytyy.ei tarvitse lähteä suomen perseeseen,eli Helsinkiin

        taitaa tämä seutu olla monta kertaa enemmän sitä persettä ko helsinki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taitaa tämä seutu olla monta kertaa enemmän sitä persettä ko helsinki

        On vain kateellisten panettelua haukkua helsinkiä josta niin moni muualta sinne muuttanut saa toimeentulonsa ja työpaikan


    • Anonyymi

      Eihän tässä laiskotella,nytkin isovarpaani liikahti

      • Anonyymi

        ja mulla etusormi ko tätä kirjotin huh huh hikeä puskee


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14891
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe