Rock-ikoni kuittaa tuolla käytetyille..

..naisille:

https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/michael-monroe-en-voisi-ikina-kuvitella-olevani-jonkun-ventovieraan-kanssa-intiimisti

Michael on sen verran herrasmies ettei viitsinyt suoraan sanoa käytettyjen naisten olevan lutkia, ilmaisi asian hiemnan hienovaraisemmin:

"En voisi ikinä kuvitella olevani jonkun ventovieraan kanssa intiimisti. Sellainen ei ole ikinä ollut minusta järkeenkäypää. Ajattelin, että jos tapaisin elämäni rakkauden, niin sitten sitä kivempaa se on, mitä vähemmän on ollut tekemisissä intiimisti muiden kanssa, Michael kertoo."

Mikäköhän siinä muuten on että tuo on ihan itsestäänselvää meille kilteille & kunnollisille miehille mutta palstan(kin) naisille tuo tuntuu olevan täysin vieras ajatus?

29

606

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odotan_rakkautta

Ikoni tarkoittaa varmaan että säästää omankin neitsyytensä sille elämänsä rakkaudelle.
      En voisi itsekään kuvitella ottavani monen käyttämää miestä.

• lihavihatipunen

Olen tuon saman lukenut aikoja sitten Hanoi Rocks-kirjasta. Silloin asia liittyi Andy MCcCoyn ja muidenkin yhtyetovereidensa harrastamaan irtosuhteiluun. Michaelilla on muuten bakteerikammo. Mutta juu, kaikin puolin fiksu tyyppi ja ennen kaikkea eläinten ystävä.

• Aika jännä kun itse olen täällä palstalla tuota avaiuksessa mainittua ajatusta joskus esittänyt, tietysti saadan palstnaisilta täystyrmäyksen, mutta noissa mainitsemissasikin tunnen samankaltaisuutta vaikkakaan mulla ei sillä tavalla ilmene tuo bakteerikammo että olisin mikään siivousintoilija.

• lihavihatipunen
        Harmaaritari kirjoitti:

Aika jännä kun itse olen täällä palstalla tuota avaiuksessa mainittua ajatusta joskus esittänyt, tietysti saadan palstnaisilta täystyrmäyksen, mutta noissa mainitsemissasikin tunnen samankaltaisuutta vaikkakaan mulla ei sillä tavalla ilmene tuo bakteerikammo että olisin mikään siivousintoilija.

En usko, että Matti silti lutkittelee naisia silleen kuin sinä ja muut palstan "kiltit ja kunnolliset".

Ja minähän voin olla irtosuhteilusta eri mieltäkin.. Mutta silti pidän Maikkelia fiksuna.

• Exfani

Bakteerikammo!? Jaa siksikö hän pätkii faneja mikrofonilla jos erehtyy edes kevyesti hipaisemaan.

• gjsijgoisghoh

Hulkon "musiikin" voi kuvailla yhteen lauseeseen: "Hviddu mitä paskaa"

• .. Jeps.. Niin kuin sanottu, niin kyllähän monet niistä (SukuPuolesta Riippumatta), joilla olisi ollut Persoona/Luonne jne. sellainen, että olisi ollut kykenevä Aidompaan Rakkauteen, Sitoutumiseen jne., niin on.. Pannut ne "lahjat" enemmän tai vähemmän Peiskaks, kun on Pannut ns. Menemään.. ;P

• Höpöhöpö.. Ei kuittaillut.

Michael Monroe on feministi.

Oikeasti kiltti ja kunnollinen, ainakin nykyään, menneestä en tiedä.

• Exfani

Michael Monroe on neiti eikä mitään epäselvää siitä.

• NäkeeSokeeKepilläänkin

Onko päihteiden käyttö kunnollista. No jos on ni sit mäkin olen pyhimys. Harmi vaan ettei autoa silti saa aja piripäissä. Ihme kaksinaismoralismiä.

• NäkeeSokeeKepilläänkin kirjoitti:

Onko päihteiden käyttö kunnollista. No jos on ni sit mäkin olen pyhimys. Harmi vaan ettei autoa silti saa aja piripäissä. Ihme kaksinaismoralismiä.

Ei ole. Mitä se tähän liittyy..

• kylläkelpaisi

Kuitenkin kaikki palstan ätmin mieluusti olisivat jotain rokkikukkoja kelle naiset tarjoaisivat itseään, ja he kyllä käyttäisivät tilannetta hyväksi.

• Teknodonna

Ei ole uusi ajatus.

Viimeksi kun näin mr. Monroen, niin olimme Kampissa venaamassa hotellin hissiä. Huoneemme olivat eri kerroksessa.

(Hihitystä)

• rinsessa.lutkat

Pillu ei kaikkia hetero miehiäkään jaksa innostaa niin paljon että haluaa kenen tahansa lutkan kanssa nussia. Tämä tulee lutkille yllätyksenä, prinsessat ovat tottuneet että kaikilta saa mutta mutta nyt tuli vitutus rinsessalle ja alkaakin haukkumaan homoksi mikaelia.

• doublestandards

Hassua kuinka jos tunnettu statusmies on tuota mieltä, on se naisille ok.

Mutta jos insinööri-Matti tai ätmi-Pekka sanovat noin, se ei olekaan ok.

• asiallista

Koska ätmi-Pekka herjaa, haukkuu ja nimittelee samalla. Jos haluaa asiallisen vastaanoton, kannattaa kirjoittaa asiallisesti.

• Mielenkiintoistaa

Niin eihän miehet halua olla koskaan intiimisti tuntemattoman naisen kanssa. Se tarkoittaa että nainen on huora vaikkei harrastaisi seksiä koskaan. Vai keskenäänkö naiset huoraa?

• etteookumpaakaan

Siis teille "kilteille ja kunnollisille" ätminkäisille pitäisi olla itsestäänselvää se ettei naiset teille itseään tarjoa.

• edfrgthyujikujhyg

Eivät tietenkään tarjoa. Ämmäthän katsovat pillut märkinä Sons of Anarchya ja sitten etsivät tosielämän liivijengiläisiä ja muita "gangstereita", joiden kyrpäkin on jännempi ottaa sisään.

"Kun minulle tullaan uhoamaan, että miehethän ovat rakentaneet maailman, siihen on helppo kuitata: Ja katso millainen siitä on tullut!"

Tähän Monroen kommenttiin sanon sen, että juuri tuolla rikollisten ja muiden kusipäiden suosimisella naiset itse ylläpitävät omalta osaltaan yhteiskunnan rikollisuutta. Kun kaiken maailman teloittajat ja oman edun tavoittelijat ovat niin jänniä, että pillua parveilee jatkuvasti ympärillä, ei näiden kusipäiden tarvitse muuttaa käytöstään. He voivat olla omia kusipäisiä itsejään ja naiset palkitsevat heidät. Kaikki nekin, joiden takia maailmassa on sodan uhka, saavat pillua omilta muijiltaan, eli naisilta, jotka suosivat näitä. Nämä voivat painaa nappulaa, joka laukaisee ydinaseet, ja sen jälkeen voivat tyhentää pussinsa muijaansa.
        Kilttien miesten taas täytyisi muuttaa käyttäytymistään kusipäisempään suuntaan saadakseen, koska kiltithän eivät saa, he kun ovat nössöjä. Näin ollen maailma, joka on "tullut tällaiseksi", on saatu aikaan naisten pahojen poikien suosimisella. Naisilla on seksuaalinen valta, he päättävät kenelle antavat, ja he antavat statukselle, ilmeni se sitten missä muodossa tahansa.

• ruikuttajaeisaa
        edfrgthyujikujhyg kirjoitti:

Eivät tietenkään tarjoa. Ämmäthän katsovat pillut märkinä Sons of Anarchya ja sitten etsivät tosielämän liivijengiläisiä ja muita "gangstereita", joiden kyrpäkin on jännempi ottaa sisään.

"Kun minulle tullaan uhoamaan, että miehethän ovat rakentaneet maailman, siihen on helppo kuitata: Ja katso millainen siitä on tullut!"

Tähän Monroen kommenttiin sanon sen, että juuri tuolla rikollisten ja muiden kusipäiden suosimisella naiset itse ylläpitävät omalta osaltaan yhteiskunnan rikollisuutta. Kun kaiken maailman teloittajat ja oman edun tavoittelijat ovat niin jänniä, että pillua parveilee jatkuvasti ympärillä, ei näiden kusipäiden tarvitse muuttaa käytöstään. He voivat olla omia kusipäisiä itsejään ja naiset palkitsevat heidät. Kaikki nekin, joiden takia maailmassa on sodan uhka, saavat pillua omilta muijiltaan, eli naisilta, jotka suosivat näitä. Nämä voivat painaa nappulaa, joka laukaisee ydinaseet, ja sen jälkeen voivat tyhentää pussinsa muijaansa.
        Kilttien miesten taas täytyisi muuttaa käyttäytymistään kusipäisempään suuntaan saadakseen, koska kiltithän eivät saa, he kun ovat nössöjä. Näin ollen maailma, joka on "tullut tällaiseksi", on saatu aikaan naisten pahojen poikien suosimisella. Naisilla on seksuaalinen valta, he päättävät kenelle antavat, ja he antavat statukselle, ilmeni se sitten missä muodossa tahansa.

Tuostakin valituksesta huomaa että haluaisit olla jännämies jollet olisi nössä, nössöys ei kuitenkaan ole sama asia kuin kiltteys. Enemmänkin teidän pitäisi valittaa siitä ettei respektiä saa nössöydestä, mutta siitähän ei pisteitä saa niin meiltä miehiltä kuin naisiltakaan. Eivät miehet lähde sotimaan sen takia että saisivat pillua, vaan he saavat pillua sen takia koska eivät ole ruikuttajia.

• mutumutuvaan

Sinä varmaan olit katsomassa miten sakemannit olivat. Kyllä "isänmaan sankarit" ovat pääasiassa ruikuttajia, toki moni heistä ei voi olla sotakarkuri koska ei ole kelvannut edes inttiin. Taidat olla vain palstan peräkammarin ätmi joka mutuilee eikä tiedä maailmasta yhtään mitään. Kokeiles mennä vaikka jonnekin Syyriaan niin katsotaan kauanko siellä viihdyt.

• edfrgthyujikujhyg
        mutumutuvaan kirjoitti:

Sinä varmaan olit katsomassa miten sakemannit olivat. Kyllä "isänmaan sankarit" ovat pääasiassa ruikuttajia, toki moni heistä ei voi olla sotakarkuri koska ei ole kelvannut edes inttiin. Taidat olla vain palstan peräkammarin ätmi joka mutuilee eikä tiedä maailmasta yhtään mitään. Kokeiles mennä vaikka jonnekin Syyriaan niin katsotaan kauanko siellä viihdyt.

Sehän nyt on tiedossa oleva fakta, että suomalaiset akat synnyttivät sakemannien jälkeläisiä sota-ajan seikkailujensa takia.

Nämä isänmaalliset leimataan rasisteiksi, koska eivät alistu vallalla olevaan monikulturalismi-ideologiaan, johon suuri osa suomalaisia on aivopesty. Sotilasvalassa sanotaan näin: "Jos havaitsen tai saan tietää jotakin olevan tekeillä laillisen esivallan kukistamiseksi tai maan valtiojärjestyksen kumoamiseksi, tahdon sen viipymättä viranomaisille ilmoittaa." Suomeakin islamisoidaan paraikaa järjettömällä maahanmuuttopolitiikalla, mutta kenelle ilmoitat edellämainitusta, kun esivalta poliisilaitosta myöten on mukana kyseisen ideologian levittämisessä? Intin käymisellä ei ole mitään merkitystä tämän asian hoitamisen suhteen.

Miksi minun pitäisi Syyriaan mennä? Syyrialaistenhan piti tulla tänne turvaan, mutta siellä he ovat edelleen kusessa, kun suvakit haalivat tänne suuria määriä turvapaikkaturisteja ja sotakarkureita/rikollisia, sekä islamisteja muista maista. Voisit itse puolestasi mennä ihan vaikka Malmöön katselemaan, kuinka kauan itse viihdyt no go -alueella.

• mutumutuvaan

Sehän nyt on tiedossa oleva fakta, että suomalaiset akat synnyttivät sakemannien jälkeläisiä sota-ajan seikkailujensa takia.

Nämä isänmaalliset leimataan rasisteiksi, koska eivät alistu vallalla olevaan monikulturalismi-ideologiaan, johon suuri osa suomalaisia on aivopesty. Sotilasvalassa sanotaan näin: "Jos havaitsen tai saan tietää jotakin olevan tekeillä laillisen esivallan kukistamiseksi tai maan valtiojärjestyksen kumoamiseksi, tahdon sen viipymättä viranomaisille ilmoittaa." Suomeakin islamisoidaan paraikaa järjettömällä maahanmuuttopolitiikalla, mutta kenelle ilmoitat edellämainitusta, kun esivalta poliisilaitosta myöten on mukana kyseisen ideologian levittämisessä? Intin käymisellä ei ole mitään merkitystä tämän asian hoitamisen suhteen.

Miksi minun pitäisi Syyriaan mennä? Syyrialaistenhan piti tulla tänne turvaan, mutta siellä he ovat edelleen kusessa, kun suvakit haalivat tänne suuria määriä turvapaikkaturisteja ja sotakarkureita/rikollisia, sekä islamisteja muista maista. Voisit itse puolestasi mennä ihan vaikka Malmöön katselemaan, kuinka kauan itse viihdyt no go -alueella.

Lässyn lässyn, Joka kylässä on näitä "isänmaallisia" jotka usein myös tunnetaan erinäisistä rikoksistaan. Jos katotaan horppapäitä, sekakäyttäjiä ym. linnakundeja niin suurin osa on jotain wannabenatseja, ei kun siis "isänmaallisia". Idiootit laittelevat hakaristilippuja seinilleen ja typerimmillä on sellaisia tatuoituna. Mutta yleensä heidän uhrikseen joutuvat aivat kantasuomalaiset.

Ole vaan siellä peräkammarissasi turvassa josta käsin on helppo tuntea ylemmyyttä muita kohtaan.

• edfrgthyujikujhyg
        mutumutuvaan kirjoitti:

Lässyn lässyn, Joka kylässä on näitä "isänmaallisia" jotka usein myös tunnetaan erinäisistä rikoksistaan. Jos katotaan horppapäitä, sekakäyttäjiä ym. linnakundeja niin suurin osa on jotain wannabenatseja, ei kun siis "isänmaallisia". Idiootit laittelevat hakaristilippuja seinilleen ja typerimmillä on sellaisia tatuoituna. Mutta yleensä heidän uhrikseen joutuvat aivat kantasuomalaiset.

Ole vaan siellä peräkammarissasi turvassa josta käsin on helppo tuntea ylemmyyttä muita kohtaan.

Ja taas kaikki isänmaalliset rinnastetaan juuri tuohon öyhöporukkaan. Näin käy, kun menee valtamedian propagandan ja valheuutisten mukaan.

Ja jos sekakäyttäjistä ja linnakundeista puhutaan, niin niitä löytyy nimenomaan vasemmalta. Siellähän nämä rastapäiset pilleristit julistavat maailmanrauhaa naamioituneina ja kivillä itsenäisyyspäivän marssiin osallistuneita heitellen. Voit katsoa juutuubista isänmaallisten miekkareita (jotka ovat aina olleet täysin lain mukaan toteutettuja) ja katsoa, ketkä niitä oikeita höyrypäitä ovat. Vinkki: ne ovat niitä, joiden porukoista voit havaita Antifan (Antifa luokiteltu terroristijärjestöksi USA:ssa ja Saksassa) lippuja.

• vahvistusharhaa

Ja taas kaikki isänmaalliset rinnastetaan juuri tuohon öyhöporukkaan. Näin käy, kun menee valtamedian propagandan ja valheuutisten mukaan.

Ja jos sekakäyttäjistä ja linnakundeista puhutaan, niin niitä löytyy nimenomaan vasemmalta. Siellähän nämä rastapäiset pilleristit julistavat maailmanrauhaa naamioituneina ja kivillä itsenäisyyspäivän marssiin osallistuneita heitellen. Voit katsoa juutuubista isänmaallisten miekkareita (jotka ovat aina olleet täysin lain mukaan toteutettuja) ja katsoa, ketkä niitä oikeita höyrypäitä ovat. Vinkki: ne ovat niitä, joiden porukoista voit havaita Antifan (Antifa luokiteltu terroristijärjestöksi USA:ssa ja Saksassa) lippuja.

Ei vaan suurin osa öyhöttäjistä on "isänmaallisia", ei siinä ole kyse mistään "valeuutisista" vaan ihmisten omista kokemuksista.

Aivan turha väittää että linnassa istujista enemmistö olisi jotain vasureita, jokainen joka tuntee/tietää linnakundeja voi sanoa että suurin osa heistä on oikealle kallellaan. Katsos kun ei mistään juutuubista katsomalla voi mitään päätellä, etenkään jos on puolueellinen milloin se on vain vahvistusharhaa.

• fgggghhjjf

paskaa, panee omaa, ja voi valita jonosta.

sinkkuna ei 15 vuotta olis ilman

• atm32

Kaikki piripäätkin saa naisen mutta kiltti ja kunnollinen mies ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1520
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      718
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe