Miehestä ei ota selvää!

väsynytleikkiin

Haluaisin mielipiteitä minun tilanteeseen kun ei pää kestä tätä pähkäilyä. Meillä on mennyt viimeiset kaksi vuotta huonosti ja nyt päädyttiin että muutan lasten kanssa pois. Toki isä pitää myös lapsia vapailla. En ota selvää mitä hän haluaa. Sanoo ettei halua edes enää yrittää mutta silti käyttäytyy näin: kysyy tarkasti menoni missä olen ja kenen kanssa. Kehuu minua kauniiksi ja muutenkin on ystävällinen kuin moniin vuosiin. Haluaa paljon useammin seksiä kuin yhdessä ollessa. Ja sanoo ettei meidän tarviaisi lopettaa näitä puuhia vaikka muutan pois. Minun pitäisi tulla hänen luokseen lapsia hoitamaan ja kesällä haluaisi mökkeillä yhdessä. Olen kysynyt onko hän kertonut meidän tilanteesta kellekkään niin sanoo että ei kerro koskaan. Jos minulla on hyvä fiilis ja olen iloinen ihmettelee sitä ja että minä olen vaan iloinen erosta ja tätähän minä halusin. Sitten jos vähänkään lämpeän hänen lirkutteluille niin taas aloittaa että en halua olla yhdessä. Ja tuntuu siltä että nauttii siitä kun olen taas maassa. Ja taas sama jatkuu kun saan taas itseäni niskasta kiinni ja jotain elämän iloa! Toivottavasti tästä kirjoituksesta saa jotain selvää, pääni vaan hajoaa kun itse haluaisin vielä kuitenkin kokeilla tämän asumuseron jos se pelastaisi liittomme! Mutta en saa mitään selvää ihmisestä!

3

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgwryj

      Toinen nainen?

    • haetterahaatälläkuviolla

      Onpas kummallista ja sinä vielä menet mukana moiseen. Etkö arvosta itseäsi? Se siis jopa seksiä harrastaa mutta et tunteisiin kertoa sille? Kun suuttuu. Eroatte siis miksi? Miksi ihmeessä sinun oltava saatavilla jopa lapsia hoitaen hänen tykönään? Tuota mies haluaa olla siis sinkku mutta sinun tulee olla saatavilla kun tarvitsee sinua? Mikähän ihme tässä kuviossa on vialla? Huonosti menee mutta kun ollaan sinkkuja voitte nauttia toisistanne silloin kun toiselle sopii? OK kullakin oma suhde eipä silti. Mutta mahtaa ne lapsetkin oppia tuon parisuhteen miten sitä hoidellaan aika hyvin. Eikö tule muuten kalliiksi? Mies joutuu elarit maksamaan ja sinä haet asumisen tukea korotettuna kun yh olet jne? Vuokrat kahdesta kämpästä jne. Aika kallista suhdetta vedätte kyllä jos ette saman katon alla voi/pysty asumaan. Jätteen siis rahallista etua erossanne. Kerro miehelle että kalliimmaksi tulee maksella elatusmaksuja kuin se että asutte saman katon alla.

      • Jjjjjjj678

        No tätäpä olen juuri miettinyt onko minulla mitään arvoa. Ja joskus jopa itsekkin ajattelen niin. Minulla on ollut pitkään huono itsetunto ja nyt ero päätöksen jälkeen olen sitä hiukan saanut nostettua. Käynyt muutaman kerran ulkona ja naisien ja miehien kehut on tuntunut todella hyvälle, olen siis bi seksuaali. Ja tätäkin ihmettelen että miksi mieheni on enemmän mustasukkainen naisista kuin miehistä. No vaikea sitä saman katon alla olla jos toinen haluaa erota ja olen jo itselleni asunnon saanut. Pitkään meni että hän edes uskoi että olen muuttamassa pois! Kyllä tiedän että pitäisi ajatella järjellä ja toimia niinkuin pitää, mutta kyllä
        Tämä on niin vaikeaa jos itse et halua erota ja kaiken teet että vielä joku päivä voitaisiin olla onnellisia. Mutta kai sitä pitää todellakin ruveta ajattelemaan itseään ja olla lähtemättä enää tähän kissahiiri leikkiin. Koska menee viimeinenkin järki ja tuntee itsensä ihan nollaksi. Voi kun kaikki olisikin niin yksinkertaista niinkun kirjoitit


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe