Laiska mies

Haikea20v

Mies on kiltti ja ihana, mutta niin saamattoman laiska, pistää kaiken aina masennuksen piikkiin ja huonon olon, mutta seksiä aina jaksaa!!! Ja huono olo tällä johtuu varmaan siitä, kun on syönyt terveellisesti vuonna nakki ja muussi.

Hän on työtön, koska masennus. Ei tee päivisin mitään muuta kuin makaa sohvalla, katsoo telkkaria, polttaa tupakkaa, pelaa yms. (Ja tietenkin saa voimat aina panemiseen, vaikka valittaisi, et huono olo. Mut miten sit jaksaa panna?) Ei jaksa millään kävellä 700m kauppaan, vaan pitää käydä lähemmässä, joka huomattavasti kalliimpi ja n . 400m päässä. Ja valittaa aina, kun rahat lopussa..(miksei käy töissä?)

Itse olen masentunut, mutta käyn töissä joka h*lvetin päivä, vaikka haluaisin vain nukkua... Koska itse tiedän ettei elämä pyöri niin että makaa vaan sohvalla...

Haluaisin välillä käydä jossain, mutta mies ei jaksa.... Mut silti löytää voimat seksiin.. itse en jaksa, koska elämänilo on aika poissa ja utelee useesti miksei? Tahtoisin vain nukkua.... Mutta elämä ei mene niin..

Välillä hän on yllättänyt minut tekemällä ruokaa, mutta hyvin harvoin.

Välillä on sellainen tunne että hän on kanssani vain seksin takia.. tunnen itseni aika kehnoksi, mutta rakastan häntä silti.. :(

Monesti olen sanonut että hänen pitäisi mennä lääkäriin, mutta toteaa vaan "mikset itse mene."

Olen tässä miettinyt lääkäriin menemistä, mutta itsellä oireet ovat niin vähäiset, että ne johtuvat luultavasti vain masennuksesta. Miehellä näitä oireita on enemmän, koska valittaa huonoa oloa lähes päivittäin..

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?

6

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JätäSe

Sinä olet noin nuori.. ei sinun kuulu "elättää" toista. Jos ei saatana tee töitä, miksi saisi seksiäkään? Tuo sinun kirjoitus on hyvä esimerkki miks ite oon sinkku, en tahdo enään vittu sikaa taloon.

• oppeliini1

Miksi sinä et viitsi hakea raukkautesi kohdetta miehestä joka on ahkera, tukee sinua niin henkisesti kuin taloudellisesti, haluaa oppia ja kehittää itseään? Mitä vääryyttä sinä näet sellaisissa miehissä?

Vai oletko sinä kenties yksi niistä naisistä jotka hyokkävvät hei ensimmäisen vastaantulevan miehen kimppuun joka pikkiriikkisenkään on kiinnostunut sinusta; kuten nykyinen mies? Onko hän todellakaan kiinnostunut sinusta Luojan luomana henkilonä vai vaan asunnon, sinun kehosi ja ruoan tarjoana? Niinkuin loinen?
      Kertomasi mukaan mies on hakenut sinusta vain elättäjää.

Miksi et laskisi miestä menemään ja ottamaa itselleen toisen elättäjän. Ei missään laissa sanota että Haikea 20v.n täytyy olla se!
      Toisin sanoin, laske mies ulos, vaihda lukot oviisi ja miehen roinat muovipussiin oven ulkopuolelle josta hän halutessaan voi ne kerätä tai viet kierrätykseen, aivan kuten miehenkin.

Jos nimimerkkisi mukaan olet 20vuotias, teet isoa hallaa itsellesi tunkemalla vähät varasi ronskiin nuoreen mieheen! Käyttäisit nuo varat sen sijaan sairaille ja koyhille , avuttomille vanhuksille! Siitä sinä ja he saisitten hyvän mielen ja tunteen että tekee jotain todella hyodyllistä!

Olet jo tarpeeksi kauan jankuttanut miehelle mitä sinä haluat, se ei toimi! On tekojen aika!

• Saatana666666

Mies ulos. Herranjestas! Ei sun elämäsi voi pyöriä "seksiorin" ympärillä joka oikeesti on helvetin laiska, jos löytää voimat seksiin mutta ei saatana jaksa kävellä kauppaan jonne vajaa kilsa.. ei jumalauta. Tossa on jo hyvä todiste et miehet on vitun paskoi.

• elämä.on.vaikea

Pitää vaan muista tosiasia, rakkaus sinun miehen vastaan ei tuo ruokaa pöydälle ja ei maksa laskuja!!!
      Miehelle sinne joo tekee jotain oikeasti sen eteen tai ero, simple

• Musertunut

Itse olen sairastanut masennusta ja tiedän mitä se on, mutta jos miehesi kertaan jaksaa seksiä..ei hän ole oikeasti masentunut. Silloin elämä pyörii useasti vain sen ympärillä miten pääsisi pois. Puukot, terät, hirttoköydet...

Mutta suosittelen sinua miettimään ja jos sinullakin on masennus, miltä vaikuttaa. Mutta nostan hattua kun jaksat käydä töissä, vaikka sinä tarvitsit lomaa ja katsoa kohentuuko olosi..

Mutta mieti sitä miltä tuntuisi olla ilman häntä, koska luulen että mies tuo sinulle paljon ahdistusta, jos on kuin pieni vauva.

• pop98

Jos nainen työtön ja makaa kotona ja ei osallistu menoihin, se on ihan maailman luonnollisin asia että toinen puoliso(mies) maksaa enemmän silloin kun on töitä ja on varaa maksaa.
      MUTTA jos mies makaa kotona eikä saa töitä vaikka hakee kovasti, se on ero otettava nyt ja HETI!
      Ei toisen tarvitse elättää kotona makaavaa!

Se on sitä tasa-arvoa se!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe