Oolen tänään taas tykännyt kymmenien naisten profiileista mutta vastakaikua en ole saanut yhdeltäkään.
Vastaukset 40
- no.kuinka.on
Lukeeko sulla profiilissa mitään?
Onko sulla hymyilevä kuva ilman mitään aurinkolaseja?
Pyydä kaveria ottamaan ettei tule selfiekameran vääristynyt läskipääsuohirviö kuva.
Katsotko vain nuorempia naisia?
Naisista on moni hyvin säilynyt ikäisiinsä miehiin verrattuna.- appppppppp
Hymy kuva löytyy ja tekstiäkin on. Ja minähän tykkään tasan tarkkaan sellaisten naiusten profiileista joita pidän viehättävinä. Useimmiten ne ovat noin 20-vuotiaita ja itse olen jo yli kolkyt.
- Tarkennus
Tuo "vastakaikua" on aloituksessa vähän typerä sana sillä se antaa ymmärtää että naiset tietoisesti jättävät tykkäämättä sinun profiilistasi vaikka sinä olet tykännyt heistä. Mutta eiväthän he tuota tietoa voi nähdä! Match syntyy vasta kun molemmat tykkäävät toistensa profiileista.
Joten nuo nuoret naiset luultavasti selaavat kuvia, katsovat profiiiliasi ja ajattelevat "liian vanha minulle" ja siirtyvät seuraavaan.
Kun taas, jos sinulla oikeasti on hymyilevä kuva, olet suht. koht. siedettävän näköinen, ja sinulla on kiinnostava profiili, voi hyvin olla että useampikin kolmekymppinen nainen on profiilistasi tykännyt. Mutta sitähän sinä et saa koskaan tietää koska et heidän profiilejaan valitse. appppppppp kirjoitti:
Hymy kuva löytyy ja tekstiäkin on. Ja minähän tykkään tasan tarkkaan sellaisten naiusten profiileista joita pidän viehättävinä. Useimmiten ne ovat noin 20-vuotiaita ja itse olen jo yli kolkyt.
No hehheh..
- kovaa.työtä
Mä olen käynyt 11kk aikana 31 kertaa treffeillä naisten kanssa mutta ei se helpolla ole tullut.
- 573788383
Ihan samat fiilikset kuin aloittajalla. Tekisi mieli kirjoittaa siihen tinder-profiiliin, että haistakaa ämmät paska!
Mitä varten edes liittyvät tinderiin, jos eivät ketään huoli?- Tarkennus
Se, että nämä naiset eivät huoli sinua, ei todellakaan tarkoita että eivät huoli "ketään". Joka päivä Tinderissä on Suomessakin tuhansia jos ei kymmeniä tuhansia matcheja. Naiset siis pitävät monestakin miehestä.
- hienoahienoa
Mä käytin Tinderiä ehkä 1 kk verran tai vähän yli tuossa viime kesänä. Muutama match tuli, joista vissiin yksi tai kaksi vastasi viesteihini, mutta eivät pitkään. Mutta tuollaisia ne naiset ovat tosielämässäkin, eli pitää kaikki sanoa täydellisesti ja olla täydellisen näköinen mies yms., niin saattaa kelvata. Vähänkin jos puhuu väärällä tavalla, niin "you're out!" ja hei hei. Ei kukaan nainen ole sen arvoinen, että pitää koko elämänsä vetää jotain roolia, että kaikki roolisanat ovat miellyttäviä naisen korvaan. Ja että esittäisi myös geenien olevan oikeat naista varten. Jos nainen haluaa olla vaikea joka asiassa, niin jääkööt mun puolesta yksin sitten.
- sorry.vaan
Ja ketään naista ei harmita tippaakaan, että saavat sinun puolestasi jäädä yksin.
- hienoahienoa
sorry.vaan kirjoitti:
Ja ketään naista ei harmita tippaakaan, että saavat sinun puolestasi jäädä yksin.
Moni nainen tosiasiassa jääkin yksin, koska niitä 20% miesparhaimmistoon kuuluvia miehiä ei riitä jokaiselle naiselle. Ja sekös naisia harmittaa ja paljon!
- sitä.mitä.tilaa
hienoahienoa kirjoitti:
Moni nainen tosiasiassa jääkin yksin, koska niitä 20% miesparhaimmistoon kuuluvia miehiä ei riitä jokaiselle naiselle. Ja sekös naisia harmittaa ja paljon!
Miehille kelpaa kuka vaan koska nainen on miehen mielestä vaan spermaviemäri.
Koska näin on niin nainen valitsee tarkkaan millaisen miehen viemäri haluaa olla. - Anonyymi
En oikein ymmärrä, miksi edes haluaisit naisen, joka on ulkonäöllisesti sinulle sopiva, mutta ajatuksiltaan, arvoiltaan, tulevaisuuden suunnitelmiltaan, harrastuksiltaan, yms. täysin erilainen. Jos lyö heti haskat tiskiin ja ottaa tuollaisen asenteen, ei sitä naista varmasti löydykään. Se oikea tulee vastaan, kun muutat asenteesi naisia ja parisuhdetta kohtaan ja lopetat vimmaisen etsimisen. Tsemppiä! 👍
- Paulatyttönen
Panostakaa miehet niihin profiileihin!! Kyllä niitä tykkäyksiä saa jos jaksaa yrittää. Itsekin liityin tinderiin pari viikkoa sitten ja oon jo tavannut 7 miestä. Ja oon sentäs jo 43 v muija...=D
Mun mielestä toi tinder toimii tosi hyvin.- hienoahienoa
Totta kai se toimii kaikilla naisilla ja 20% miesparhaimmistolla tuo tinder.
Niin kyllä naiset vittu saa matcheja aina, mutta miehet ei, itsekki suht komee, kirjottanu profiilitekstin, mut aika monesta tykkään ja painan sydäntä, mut ei tuu match, en tiedä missä vika, onko tinder mennyt kenties rikki!
- Nainen39vee
Ne matchithan tulee vain, jos kumpikin on tykännyt. Joten jos nainen saa mieheltä matchit, saa samalla se mieskin matchin. Sellaista ei voi olla. että vain naiset saisivat matcheja miehiltä, mutta miehet eivät lainkaan.
Vai tarkoitatko, että naiset saavat matcheja toisiltaan? No tiedän ton joo, mut naiset on niin kronkeleita, et kelpaa ne alfaurokset, ei kelpaaa tavis mies, ite saan vaan aina joskus matchin, sit se ei yleensä kirjota mitää ja kohta ei vastaa ja poistaa, et näin.
- hienoahienoa
Nainen39vee kirjoitti:
Ne matchithan tulee vain, jos kumpikin on tykännyt. Joten jos nainen saa mieheltä matchit, saa samalla se mieskin matchin. Sellaista ei voi olla. että vain naiset saisivat matcheja miehiltä, mutta miehet eivät lainkaan.
Vai tarkoitatko, että naiset saavat matcheja toisiltaan?Naiset saavat mätsejä 20% parhaimmistoon kuuluvan miesväen kanssa. 20% miesparhaimmisto käy läpi kaikki mieleisensä naiset ja loput naiset jäävät nirsouttaan yksin.
- blondibella-
hienoahienoa kirjoitti:
Naiset saavat mätsejä 20% parhaimmistoon kuuluvan miesväen kanssa. 20% miesparhaimmisto käy läpi kaikki mieleisensä naiset ja loput naiset jäävät nirsouttaan yksin.
Niin koska tinder on ainoa keino tavata naisia?
Itse olin miltei pari vuotta sinkku, erittäin harvoin ihastun suomalaisiin miehiin ja ulkkikset suomessa on monet liian ylimielisiä, kun naisia on niin helppo kaataa. Tapasin matkustellesaa ulkomailla miehen jonka kanssa ollaan nyt kaukosuhteessa. Mies on kaikin puolin (ulkonäkö, luonne, tyyli, työ) varsinainen catch. No on muitaki paikkoja, mut naiset ei vastaa viesteihin. Ylläri jos ulkomaalainen mies kelpaa, ei mikään ihme, ulkomaalaiset miehet, ne naiset nykyään vie. Itelläki suht hyvin ulkonäköä, mut ei naiset kiinnostu.
- pop98
Unohtakaa jo se fuckin dinderi.
Opetelkaa lukemaan naisia, jokainen teistä, jos on liikekannalla(töissä, koulussa, kaupassa, yms), kohtaa joka päivä vähintään kymmenen sinkkunaista joka haluaisi heti miehen.
Mutta se täytyy havaita ja hakeutua sitten sopivaan tilanteeseen jossa on mahdollista jotain kehittyä. - jokumies83
Tervetuloa meidän joukkoon, siis matsittomien miesten :) Itekkin voin tykätä vaikka kenesta naisesta tindussa niin matsia ei varmasti tule. Iäksi olen rajannut alle 40v.
- mies_86__
Tätä voi olla vaikea uskoa mutta minäkin sain hiljaittain ensimmäisen osumani Tinderissä melkein kaksi kuukautta liittymisen jälkeen. Osuma kuitenkin poistui seuraavan päivän aikana, enkä noiden 12 tunnin aikana saanut (tai edes vaivautunut) aloittamaan keskustelua. Teoreettisesti on mahdollista että tyttö tykkäsi profiilistani vahingossa ja päätti seuraavana päivänä oikaista valintansa. Lähemmällä profiilin tarkastelulla en jotenkin jaksa uskoa että olisimme sovinneet toisillemme niin hyvin, mutta oli ainakin kovin rohkaisevaa saada edes se yksi osuma, tai eka koskaan, tai miten vaan.
- Tindermies-
Sinun pitää heti vastata. Koska et vastannut niin nainen totesi ettei sinua kiinnosta tutustua.
- mies_86__
Juu... oikeassa olet.
- näinonnäppylät
Perus HC-ATM:n elämää.
- 32727372372
Aloittajan mainitsema naisviha johtuu lähinnä siitä, että nykyään ei enää ole mitään muuta "toimivaa" deittisivustoa kuin Tinder, ainakaan Suomessa. Ja koska Tinderissä menestyminen riippuu täysin ihmisen ulkonäöstä ja siitä kumpaa sukupuolta edustaa, käytännössä Tinder on täysin ajanhaaskausta ehkä noin 80 prossalle miehistä.
Esim. Suomi24 treffit sekä Happy panncake ovat aivan pystyyn kuolleita mestoja.
Mikäli nainen haluaa nykyään kokeilla nettideittailua, hän lataa puhelimeensa Tinderin.
Joten, jos tavismies haluaisi löytää netin kautta treffiseuraa, ainoa vaihtoehto on Tinder, koska se on ainoa mesta, missä on naisia. Jos et ole keskivertoa komeampi, voit unohtaa nettideittailun. Se on miesten kannalta väärin. Naisilla on parisuhdemarkkinoilla muutenkin lähes kaikki valta.
Tinder on ideana hyvä, mutta ei toimi käytännössä, koska viestittely on mahdollista vasta sitten, kun on saanut mätsin. Pöhköt...
pois sieltä tinderilöistä ja latotansseihin.
Tai matikanongintakisoihin.
Ah, pilkkirehvit ;D- Anonyymi
samat kokemukset. ei auta muuta kuin toivoa että seksirobotit tulisivat pian kaikkien saataville niin voisi edes vähän nauttia elämästä vaikkei niistä parisuhteeseen olekaan. ja siten kumppanuus jää kokematta. mutta parempi se on kuin pelkkä käteenveto, mikä lankeaa luuseripojan rooliksi muuten
- Anonyymi
Kirjoitapa johonkin E-Kontaktiin, ehtotaa naiskumppaniksesi sieltä Donald Trump tai Joe Biden :D
- Anonyymi
Yrität omaa tasoas parempaa. Älä luule liikoja itsestäsi.
- Anonyymi
Joskus tulee osumia mutta naiset eivät koskaan aloita keskustelua. Se on ärsyttävä piirre naisissa.
- Anonyymi
Sain kuus mätsii viikko sitten. Painoin tykkää monen naisen kohdalla. Yhden kanssa kävin kahvilla ja panolla.
- Anonyymi
Miksi kaikki tinder-naiset ovat niin rumia, kertokaa siihen syy?
- Anonyymi
Kauniit naiset on luonnollisesti varattu. Sama vikahan on Tinder-miehissäkin. Jos joku kivannäköinen löytyy, se on taatusti varattu ja hakee pelkkää irtopillua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniit naiset on luonnollisesti varattu. Sama vikahan on Tinder-miehissäkin. Jos joku kivannäköinen löytyy, se on taatusti varattu ja hakee pelkkää irtopillua.
Ehkä kannattaa vaan tyytyä tavallisen näköiseen kun tuskin itsekään olet sen kummempi?
- Anonyymi
Tuollainen itsekkyys on joskus ärsyttävää, joskus kokeilin juttuja: maksa noin 10000dollaria jotta voit lukea sinulle lähetetyn viestin jonkä lähettä tämä seurusetulukumppanisi, tuossa vaiheessa totesin että jooh antaa olla.
- Anonyymi
Kauniit tindet naiset ei tykkää jollet ole komea top 10 mies, vähintään 185 cm atleettinen seiväshyppääjän vartalo.
- Anonyymi
Samalla periaatteella toimii kaikki miehet varmaankin? "parhaimmat" kuvat herättää kiinnostuksen ja ne saavat myös paljon matcheja ja jos itse ei aktivoidu niin tuskin se matchia pidemmälle menee. Sitten riippuu myös siitä mitä itse etsii ja niinhän se on että ronkelit ru...
Aikuinen ihminen tietää myös katsoa muuta kuin ulkokuorta kumppanin etsinnässä. Et varmaan kuulu vielä tähän kategoriaan.- Anonyymi
Varmasti parhaimmat naisten kuvat herättävät paljon mielenkiintoa ja osumia tulisi vaikka kuinka. Erona taitaa olla se että näiden lisäksi miehet tykkäilevät myös ihan keskivertokuvista. Naiset ovat niin ronkeleita että heille harvoin kelpaa jokin sellainen joka ei todella säväytä ensisilmäyksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99929Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?155869- 64730
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26692Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47684Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46654- 49623
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä31562Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30557Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.37536Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee450518- 6496
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489- 43473
- 44471
- 30456
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 364437En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39424