Onko täällä kauneudenhoitoalan opiskelijoita/ammattilaisia tai muuten vain tietäviä? Tänään oli eräässä paikassa ilmainen, opiskelijoiden tekemä käsihoito. Lakkaus ja sitten jotain öljyä käsiin. Enpäs älynnyt kysyä mitä öljyä se oli, mutta se oli kaikista parasta, mitä olen koskaan kokeillut! Öljyssä kesti kyllä hetki imeytyä, mutta sen jälkeen kädet ovat olleet ihanan pehmeät ja vaikutus on jatkunut koko päivän. Mitähän tämä öljy mahtoi ehkä olla ja mistä sitä voisi saada? Minulla on ihan rutikuivat kädet ja tuo öljy oli kyllä pelastus. Kaupan halppis käsirasva ei auta, L300 rasva auttaa ehkä vähän, mutta sitäkin täytyy aina lisätä. Ceridal ihoöljy ei auta mitään.
Hyvä käsivoide
Parastakäsille
1
295
Vastaukset
- MDDDD
En tiedä mikä öljy oli, koska niitä on satoja erilaisia. Paras iholle on mielestäni argan-öljy, mutta Suomesta on vaikea löytää aitoa 100% arganöljyä ja jos löytää se on kallista.
Mutta paras kosteutuskikka käsille on tämä: hanki ihan mikä öljy vaan (vaikka oliiviöljy tai vauvaöljy), sitten illalla rasvaat kädet hajusteettomalla kosteusvoiteella ja sen imeydyttyä voitelet päälle öljyä. Kun öljy alkaa imeytyä, laita pumpulihanskat käsiin yöksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204239Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692735Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5411371Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 571320
- 761301
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186