Mitä ootte mieltä tilanteesta, että olen eräässä sairaalassa töissä ja teen vuorotyötä, mutta käytössä on yleistyöaika. Tämä tarkoittaa sitä mm. että meidän iltavuoro kun loppuu klo 22, emme voi tulla aamuvuoroon, joka alkaa kello 07, koska työvuorojen välissä pitää olla 11h lepoaika. Iltavuoron jälkeen meillä pitää olla joko välivuoro (11-19) tai vapaapäivä, että pääsee seuraavana päivänä sitten aamuvuoroon. Meitä on kolme työntekijää samalla työvuorolistalla ja Tämä systeemi sotkee todella paljon meidän työvuorosuunnittelua ja aiheuttaa välillä pitkiä iltavuoro putkia ja jos haluaisi jollekkin tietylle päivälle aamuvuoron niin se edeltäväkin päivä pitää olla aamu,väli tai vapaa. Onko tälläinen miten yleistä että vuorotyötä tekevät ovat yleistyöajassa eikä esim. jaksotyössä? Jaksotyössä kun lepoaika on vain 9h, niin se olisi parempi tälläisessä tilanteessa.
Vuorotyö ja yleistyöaika
log123
0
488
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152940- 392547
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381413- 841330
- 631221
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40969Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606